ken uskaltautuu mukaan..? oudoin paikka, jossa olet joutunut käymään tarpeillasi ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SyysYö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuopusta odottaessa mulla oli puolen vuoden ajan 24/7 aamupahoinvointia, siis koko ajan sellanen eto-olo. Kerran sitten joulun alle oltiin kaverin kanssa Jyskissa katselemassa juttuja ja alko väähä enempi huljuttaa vatsanpohjassa. Sanoin vaan kaverille että ootan pihassa ja menin oksentamaan parkkipaikan kulmalle puun alle. Pikkasen ohikulkijat katso paheksuvasti että on tainnu pikkujoulut eilisiltana vähän riistäytyä käsistä...

Olimme muutaman sadan kilsan ajomatkalla henkilöautossa ja miestäni ärsytti suunnattomasti pysähtyä, kun minulla oli pissahätä. Otin siinä kartanlukijan paikalla mukin käteen ja lorautin siihen ja eikun neste ikkunasta ulos. Tämä toistui vielä 2 krt sillä matkalla.

meillä meni miehen kanssa kerran yhtäaikaa mahat ihan sekaisin jostain pikaruoasta, en nyt enää muista mitä syötiin mut anyway.. mies sitten istu vessassa ja mulla myös ihan armoton paskahätä ja ukko ei vaa pääse sieltä vessasta ajoissa pois, ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin ottaa ämpäri ja mennä parvekkeelle sen kanssa ja sinne tehdä tarpeeni.. hyhhyyhhy... :ashamed:

Olin raskaana, pissatti koko ajan. Oltiin matkalla Viroon autolla - satamassa venattiin pääsyä laivaan, jono oli pitkä eikä vessaa tietenkään lähellä. Ei voinut lähteä terminaaliin saakka vessaan, jos jono olis just sillon liikahtanut jne... Olin jo ihan tuskainen, kunnes silmiin osui esikoisen vaippa! Menin takapenkille (tummennetut lasit), tungin vaipan pöksyyni ja annoin tulla. Heh, ei se nelos-koon vaippa sit ihan pitänyt mun isoa pissiäni, mut oli se parempi ku ei mitään :D Oli onneks vaihtovaatetta takakontti pullollaan :D

Sattuipa ihan tuossa kuukausi sitten että terve taas tutuille :ashamed:
Oltiin miehen kanssa baarissa ja lähdettiin kävelemään paikalliselle grillille joka on keskellä toria. Tuli ihan armoton hätä, siis niin kauhea etten ehtinyt edes pyytää josko grillille olisi päässyt vessaan. Menin grillin "taakse" kokeilemaan vessaa ja lukossahan se oli. Hirveä hätä ja istuin penkille kun yleensä paskahädän pystyy pidättämään kun istuu tukevasti. No eipä siinä, paska vaan alkoi valumaan pitkin lahkeita ja jalkoja. En voinut juostakaan minnekkään koska olin keskellä kylää ja ihmisiä joka puolella. Ihan vittu hirveä tilanne, kun pehmeää sontaa vaan valuu ja valuu ja painautu selkää vasten. Hyyyyi. No eka turaus oli siinä ja mietin että mitä vittua teen. Heitin täysin paskaiset pikkuhousut tyhjään limsamukiin ja lähdin juoksujalkaa pois kylältä. Taksimiehet jonossa grillin vieressä :ashamed: Pääsin poliisilaitoksen pihalla ja äkkiä taas väänsin pahimmat, nyt jo mekkoa nostaen. Oli turhan näköisä paikka joten juoksin vielä kaupalle. Oli pakko soittaa sisko hakemaan kun paskaa oli selkää myöten liiskauteena ihoon kun mekko vielä päällä. Siskoraukka tuli hakemaan ja piti ikkunoita ja hyvä ettei ovia auki kun kuskasi pari kilsaa kotiin. En saatana juo enää ikinä baarissa mansikkapirtelöitä :laugh:

Joskus liian monta tequilaa juotuani oksensin kotitalon hissiin... Sillon ku olin raskaana ja aamusin kävelin/pyöräilin töihin, niin milloin mihinkin tienvarteen oksentelin, ohikulkijat varmaan luuli et aamuyöstä oon baarista tulossa :D Nii ja talvella ku lähettiin laivalle ison kaveriporukan kanssa, pysättiin sit levähdyspaikalle pissalle, enpä lähteny sitte tarpomaan sinne lumihankeen vaan menin vähän kauemmas, nii eiköhän jätkillä ollu taskulamppu, jolla osoitteli sitte sinne päin, silloin kyl vähän hävetti, vaikka tuttuja olikin, nii tarviiko silti tollai kyyliä :D

oksensin miesten vessassa, alkauraskaus ja lähdin kaveriporukan kanssa iltaa istumaan.

Pikkupaikka ja vain yhden vessakopit miehille ja naisille. Jotenin se kapakan tupakansavut yms saivat siihe asti kurissa pysyneet pahoinvoinnin valloilleen.

Naisten vessaan järjetön jono, miesten vessa vapaana. Ei muutakuin yrjöämään, ja hetken päästä uudestaan.

Aika nopsaan häivyinkin siellä. .

Ai niin tulihan tuota nuorempana kapakassa ollessa käytyä miesten veskissä. :D
Naisten veskiin oli hirveän pitkät jonot.

Ai niin tulihan tuota nuorempana kapakassa ollessa käytyä miesten veskissä. :D
Naisten veskiin oli hirveän pitkät jonot.

Mä oon tehny tota ihan aikuisenakin monesti :)
Ja se noloin on ehkä, ku tulin kerran kotio uuden miehen kanssa ja puolessa välissä matkaa iski kamala p*skahätä... Hetken tutkailtuani huomasin ettei ole mitään mihin mennä, muuta kuin aukeeta nurmikkoa. Päästin siinä ohimennen kakit sitte housuun ja kotona suoraan suihkuun :) Ei mies ainakaan tähän päivään mennessä ole sanonut, että olisi mitään huomannut...

Joskus lapsena, 6-7-vuotiaana leikittiin kavereiden kanssa kerrostalon kellarikerroksessa. Mulle tuli kesken leikkien kakkahätä. Vessaa ei vissiin 70-luvulla ollut noissa tiloissa, joten väänsin tortut saunan pesuhuoneen lattiakaivoon. En muista, miten sain kaivonkannen auki tai jäikö pylly pyyhkimättä. Tuo muisto on vain mieleen syöpynyt.

Olin joskus nuorena jossain bileissä, en edes muista miten sinne päädyin tai mitkä hiton bileet ne oli. Oli ihan kammottava pissahätä mutta joku oli aina vaan vessassa, kai joku valopää oli sammunut sinne.
Menin sitten keittiöön, otin kattilan ja kusin sinne. Tyhjensin sen kattilan vaan keittiön lavuaariin.
Aivan järkkyä, mutta pakko oli. En löytänyt mitään muutakaan astiaa. Ja se kattila oli kyllä jo ennestäänkin tosi likainen, siinä oli jotain ruuanjätteitä pohjalla ja kasvoi hometta.
Mulla oli kyllä ihan idioottimaisia tempauksia nuorena. Ei niinkään toi kuseminen, vaan kotibileet
joista en edes tiedä kenen ne oli.
Voi tsiisus, onneksi selvisin hengissä nuoruudestani.

Oltiin äksän kanssa lomareissulla Ranskassa. Versaillesin palatsin puistossa äksälle tuli pakottava tarve tyhjentää kuonat elimistöstään. Vessaa ei missään, joten ei auttanut muu kuin mennä puskaan. Minä seisoin vahtimassa josko joku olisi lähestynyt. Ei se mitään olisi auttanut, kun alkuun lähtenyttä ei oikein voi keskeyttää. Oli se hieno paikka. http://en.chateauversailles.fr/homepage

Alkuperäinen kirjoittaja Mun äksä;24386293:
Oltiin äksän kanssa lomareissulla Ranskassa. Versaillesin palatsin puistossa äksälle tuli pakottava tarve tyhjentää kuonat elimistöstään. Vessaa ei missään, joten ei auttanut muu kuin mennä puskaan. Minä seisoin vahtimassa josko joku olisi lähestynyt. Ei se mitään olisi auttanut, kun alkuun lähtenyttä ei oikein voi keskeyttää. Oli se hieno paikka. Homepage - Palace of Versailles

Mikä tai kuka on äksä?

Tjaah.. Onhan nuita. Hmm... Lähinnä just jatkoille matkalla baarista ja pitäny painella kyykkypissalle ja eihän sitä tuhannen kännissä välitä kuka kattoo :laugh: Onneksi paras kaveri oli niin herrasmies että piteli takkiansa näköesteenä minun takana ja kerran, tyrkkäsi minua kauemmas siitä pientareelta ko ihmisiä oli tulossa, siis lykkäs selkään ja lensin kuperkeikkaa ojan pohjalle housut nilkoissa :D Sieltä ylöspääsy veiki sitte turhan kauan, nauroin ja nauroin vaan, sain sentäs ne housut kiskottua aika nopsaan ylös :xmas:

kesken työpäivän(kiertävä ulkotyö) oli pakko juosta lasten leikkikentältä metsikköön ripuloimaan. onneksi oli niin varhainen aamu ettei ketään ollut paikalla. oli kyllä yllttävän mukava toimitus tuo sissipaska, ei hirveää pönttökaikumista ja molskahtelua ja vesipisaroita.

Oltiin illanvietossa ja oltiin lähdetty ajelemaan ja musiikkia kuuntelemaan isommalla poppoolla.Jossain vaiheessa tuli niin kova kusi hätä et oikein pakotti ja oli pakko päästä lähellä olevan ladon taakse joka oli tienvarressa.
Sinne sitten kyykylle menin ja pinnistin pissiä ja samalla tuntuvasti pierasin mutta vasta kun housut ylös nostin ja nousin,tajusin et sen pierun mukana tais tulla vähän extraa....:D
eiku vaa kotia housun vaihtoon.....

Yhteistyössä