ken uskaltautuu mukaan..? oudoin paikka, jossa olet joutunut käymään tarpeillasi ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SyysYö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SyysYö

Aktiivinen jäsen
28.08.2010
2 496
1
36
hornantuutti
siis pissalla/kakalla/oksentamassa.. oma, hulluin kokemukseni sattui äskettäin: olin tulossa kaverin luonta kotiin, toisesta kaupungista. jostain syystä auto oli sellainen vessaton minibussi (eikös vessattomuus ole laitonta pitkänmatkan busseissa?! )
ja tietysti miule iski pian lähdön jälkeen armoton paskahätä..
kyttäsin kelloa ja ajattelin että "ei, mie en pysty pidättämään Mikkeliin asti!" , kiemurtelin siinä penkillä helvetillisen epämukavuuden vallassa ja lopulta en kestänyt enää. kun käännyimme sellaiselle sivutielle ja pysähdyimme poimimimaan jonkin mummon kyytiin, ilmoitin kuskille että nyt on kuule päästävä tarpeille. könysin sitten puskaan hametta korviin kiskoen ja muut matkustajat kyttäsivät ikkunasta.. kykin siinä tihkusateessa persus paljaana & yritin olla ajattelematta, paljonko bussi myöhästyisi takiani. noh, hätä ei lue lakia..
"muok". tässä ei paikka ollut niinkään outo, vaan tilanne

:saint: :whistle:

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;24382479:
siis pissalla/kakalla/oksentamassa.. oma, hulluin kokemukseni sattui äskettäin: olin tulossa kaverin luonta kotiin, toisesta kaupungista. jostain syystä auto oli sellainen vessaton minibussi (eikös vessattomuus oli laitonta pitkänmatkan busseissa?! )
ja tietysti miule iski pian lähdön jälkeen armoton paskahätä..
kyttäsin kelloa ja ajattelin että "ei, mie en pysty pidättämään Mikkeliin asti!" , kiemurtelin siinä penkillä helvetillisen epämukavuuden vallassa ja lopulta en kestänyt enää. kun käännyimme sellaiselle sivutielle ja pysähdyimme pomimimaan jonkin mummon kyytiin, ilmoitin kuskille, että nyt on kuule päästävä tarpeille. rönysin sitten puskaan hametta korviin kiskoen ja muut matkustajat kyttäsivät ikkunasta.. kykin siinä tihkusateessa persus paljaana & yritin olla ajattelematta, paljonko bussi myöhästyisi takiani. mutta kuten sanonta kuuluu, hätä ei lue lakia..

:saint: :whistle:

:O En ikuna olisi kehdannut.

Voi ei, kuulostaa hyvin epämukavalta :D Mutta minkäs tuolle voi! Ennemmin sinne puskaan kun housuunsa..
Mä olen onneks aina kerenny vessaan asti, vaikka mulla onkin ongelmallinen vatta. Joskus kyllä hävetti, kun oltiin kävelyllä ja jouduin menemään melko hienon kahvilan vessaan, jonka seinät oli kun paperia, ja varpusparvet vaan lenteli..

Järjetön pissahätä, ainoan vessapaikan pönttö poissa käytöstä, pissasin hienosti seisaaltaan lavuaariin niin että lykkäsin vaan sen lavuaarin kulman haaroväliin, vähän joutui keplottelemaan yhdellä jalalla. onneksi oli hame päällä. Eniten pelotti että joku tulee vessaan kesken toimituksen, siinä ovessa kun ei ollut lukkoa (lukko oli vasta pöntölle vievässä ovessa) hyvin meni! Pakko oli, muuten olisin kussu housuun, varsinkin kun luulin pääseväni vessaan oli ihan mahdoton enää pidätellä. Ja juu, pesin lavuaarin.

Ajoin talvella taksia. Jätin asiakkaan haluaamaansa paikkaan ja ehdin ajamaan jokusen sata metriä eteenpäi ku alko yskittää. Nopeasti kurvasin hiljaiselle sivukadulle, menin pihalle ja oksensin hankeen. Ei kai siinä, lumeen sain peitettyä mutta kun sen lehdettömäksi menneen pensasaidan takana olikin talon asukas latomassa polttopuita pinoon ja minä yökin nurkan takana.. :ashamed:

Olin tuolloin jo raskaana ja joidenkin kans heitettiin läppää että voin vkloppuöinä mennä yhdessä asiakkaan kanssa jonnekin pöpelikköön oksentamaan.. :D

:D ei mulle ole mitään noin hassua käynyt, mutta seurusteluaikana nykyisen mieheni kanssa olimme metsässä kävelyllä, kun tuli kamala kakkahätä. Kainosti sitten sanoin että nyt olis pakko kyykistyä pusikkoon, voisiko hän sillä aikaa katsella muualle. Mies siihen että eikös se olisi mukavempaa jos istuisit tuolle kaatuneelle puunrungolle, siinähän on kun vessanpöntöllä, niin hänkin armeijassa teki. Siinä sitten istahdin, ja oli kuulkaa erikoinen kokemus, kaatunut puu tuoksui ja lempeä tuuli hiveli pakaroita :D paperiakin sattui olemaan taskussa, se oli kyllä paras istuntoni!

Olin pääsiäisen aikoihin yhden illan kuskina,kun kanssa piti päästä käymään asioilla ja samalla koko miesporukka kävi pientareella. Oltiin sellasella isommalla levähdysaluella ja itse kamalalla kiireellä etsin hyvää suojaisaa paikkaa. Löysinkin mielestäni hyvän paikan,jonne siis kyykistyin. Katselin aluksi metikköön päin,ja käänsin pääni sitten toiseen suuntaan,oli siitä suora yhteys kyyditettäviini. Hävetti.Repesin täysin.

Mutta kun nousin nostamaan housujani ylös vielä takapuoli paljaana,tajusin, että kaikki ohikulkijat näkivät minut myös. Ei kannata ikinä valita paikkaa kiirreessä. :)

niin ja paikallisen ammattikoulun pihalla nököttävän kyltin taa tuli pissailtua usein ilta/yö-aikaan, kun kaveri asui sillä suunnalla. piti vain pysyä kumarassa, etteivät haranpesäksi tupeeratut punaiset hiukset kavaltaneet touhua ohikulkijoille :D

Viimeksi muokattu:
Mehtään mie oon joskus kussu, muuten oon aina ehtiny veskiin. :)

Itselläni ei ole kertoa mitään hauskaa tarinaa, mutta eräs tuttavani joutui menemään kerran pakon edessä pissalle erään kerrostalon hissin taakse kun oli jäänyt avaimet sisälle eikä päässyt siis kotiin :D

[QUOTE="hmm";24382566]Järjetön pissahätä, ainoan vessapaikan pönttö poissa käytöstä, pissasin hienosti seisaaltaan lavuaariin niin että lykkäsin vaan sen lavuaarin kulman haaroväliin, vähän joutui keplottelemaan yhdellä jalalla. onneksi oli hame päällä. Eniten pelotti että joku tulee vessaan kesken toimituksen, siinä ovessa kun ei ollut lukkoa (lukko oli vasta pöntölle vievässä ovessa) hyvin meni! Pakko oli, muuten olisin kussu housuun, varsinkin kun luulin pääseväni vessaan oli ihan mahdoton enää pidätellä. Ja juu, pesin lavuaarin.[/QUOTE]

Siiisss eiiiiii :laugh: hätä keinot keksii :D

oltiin riparilla soutelemassa ja melkein rannassa kun oltiin niin oli pakko veneen laidan yli perse kyykistää ja pissata no eiköhän se vene kellahtanu nurin ja minä perse paljaana siinä melkien kaikkien edessä:D:D:D toisen kerran oltiin anopin ja apin mökillä ja en viihtiny käydä ulkovessassa paskalla kun ällötti kaikki ötökät tein sit muovipussiin tarpeet ja nakkasin yhteen ojaan sen :D viionloppuna appi ihmetteli että mikäs pussi se tuolla ojassa on:O

Joskus näin unta, että vessa oli varattu, ja ainoa keino oli mennä "italialaiseen vessaan". Heräsin sitten siihen, kun lorottelin parketille kyykyssä. En sitten tiedä, mikä se "italialainen vessa" oli, mutta kyllä hävetti siivota kusia lattialta... Tuli vähän olo, etten enää ikinä mene nukkumaan.

Joskus kännissä oksensin lavuaariin. Olisihan siinä ollut pönttökin vieressä.

...kyykistyä leikkipuiston varastokopin taakse, kun lapsilla oli leikki niin kesken, enkä mä VOINUT pidätellä enää hetkeekään!! Jalalla potkiskelin vaan sitten hiekkaa siihen päälle, ettei haisis ja ettei kukaan lapsi eksyis siihen tonkimaan. En kyl enää oo päästäny lapsia sinne kopin taa leikkimään. x)

Yhteistyössä