Ennustaja linjoilla, kysy pois!

• Viestiketjun aloittaja Ennustaja Elli
  • Ensimmäinen viesti
"elli"
[QUOTE="vieras";24383987]Mitä tapahtuu valmistumiseni jälkeen? Milloin nämä elämän "haasteet" helpottavat (lasten allergiat yms.)? Kiitos![/QUOTE]

Valmistumisesi jälkeen olet monta kertaa tyttyväinen että jaksoit nyt opiskella! Lastesi allergiat helpottaa kun nuorin täyttää 3 vuotta.

ulkonainen
[QUOTE="elli";24383914]Joo, hyvin menee kaikki ja terve tyttö syntyy. Kolmas lapsi tulee vielä ja olette onnellisia.[/QUOTE]

Kiitos vaivannaostasi! Muistan aina kun ennustaja pysaytti minut kadulla ja kertoi minun olevan raskaana (ensimmainen lapseni) vaikka en itse sita viela tiennytkaan. Kolmas lapsi ei kylla ole haaveissa.

"iina"
[QUOTE="elli";24383829]Juu terveydestäsi saat pitää huolta, jotta tuo toinen lapsi tulee. Parisuhde paranee, kun opitte katsomaan asioita toistenne silmin. lapsenne haluaa lemmikkieläimen muutaman vuoden kuluttua, mutta sinä et sellaista uuteen taloon haluaisi.[/QUOTE]

laihduttaa ja lopettaa tupakointi? täytyykö lasta odottaa montakin vuotta?

"Sanna"
[QUOTE="Sanna";24383941]Olenko vielä pitkään samassa työpaikassa, johon olen pian kotivuosien jälkeen palaamassa? Entä tuleeko perheeseemme vielä lisää lapsia?[/QUOTE]

Vastaatko mullekin kiitos!

"elli"
[QUOTE="iina";24384042]laihduttaa ja lopettaa tupakointi? täytyykö lasta odottaa montakin vuotta?[/QUOTE]

Jo3-5kg parantaa mahdollisuuksia ja tupakka olisi hyvä lopettaa. Sitten ei mene kuin alle vuosi, niin olet raskaana.

"elli"
[QUOTE="Surumieli";24384055]Onko meillä ero edessä ja jos niin milloin? Olenko vielä joskus onnellinen?[/QUOTE]

ero tulee, vain jos se tekee elämästäsi parempaa. vielä jouluna itset silmät päästäsi, mutta uutena vuotena olet jo onnesi kukkuloilla!

Yhteistyössä