Terveenä pysyt, ystävät auttaa siinäkin. Pehe-elämä jatkuu onnellisena, paranee vaan vuosi vuodelta.Mun perhe-elämä, ystävät, ura-asiat ???? ja terveys?
Saat, muutamassa vuodessa kaikki on taas hyvin, kunhan jaksat vain olla nyt lähivuodet tarkalla budjetilla. Älä sorru shoppailemaan!mun rahatilanne, saanko maksettua kaikki velat koskaan?
Joo, hyvin menee kaikki ja terve tyttö syntyy. Kolmas lapsi tulee vielä ja olette onnellisia.Sujuuko raskauteni ok? Saanko taas tyton? Olemmeko onnellisia kahden lapsen kanssa?
Ihanaa arkea ja onnellista perhe-elämää. Työtä löytyy tekevälle.Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;24383791:Mitä näkyy meille perhe ja työrintamalla?
Parempaan suuntaa olet menossa kokoajan, onnellinen perhe ja paljon työtä.Miltä minun työelämässä näyttää?Entä meidän perheelämä?Entä raha-asiat?
Matka siirtyy ensi vuoteen, rahatilanne on silloin parempi.Miltä mun loppuvuosi näyttää? Rahatilanne? Pääsenkö matkalle?
No, en viitsi koko settiä sanoa, kun sitten pitäisi potti puolittaa. Mutta annan nämä kolme numeroa, keksi itse loput:Oikeat lottonumerot? Vai pitäisikö kysyä jotain sellaista jonka ennustuksen oikeellisuutta ei voi myöhemmin tarkistaa niin helposti?
Mä jäin välistä.........Erotaanko miehen kanssa?