"elli"
Samanlaista harmonista elämää tulevaisuudessakin. Elämän pienissä asioissa piilee onni.Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla;24383486:Entäs mun tulevaisuus?
Samanlaista harmonista elämää tulevaisuudessakin. Elämän pienissä asioissa piilee onni.Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla;24383486:Entäs mun tulevaisuus?
Teille on muutto jossain vaiheessa edessä. Uusi elämä alkaa siitä.jäämmekö tänne ikuisesti asumaan? kestääkö meidän suhde? tuleeko lisää lapsia?
Miehesi löytää työn ennemmin kuin sinä, sinun työnsaantia nopeuttaa, jos kouluttaudut hiukan lisää.Miltä näyttää tulevaisuutemme? Saanko töitä alaltani? Saako mieheni töitä alaltaan?
Jos ei ne huomaa raskauttasi, niin saat vakipaikan. Vanhat asenteet siinä lafkassa.Saanko nykyisestä työstäni vakipaikan?
Väsynyt mutta onnellinen. Kämppä on hiukka ahdas vielä muutaman vuoden, mutta sitten helpottaa.Miltä näyttää asunto/perhe asiat?
Tarkkuutta raha-asioiden kanssa, niin lähtee taas sujumaan. Avioliitto paranee, kunhan sitä muistaa vaalia. Neljännen lapsen saat vielä, jos itse haluat ottaa vastaan.Miten meidän avioliiton käy? entä raha-asioiden? saanko vielä neljännen lapsen?
jepparanenko pian ?
ensi vuonna syntyy poika.Alkuperäinen kirjoittaja böökä;24383518:tarkemmin, tämän vuoden puolella?
kumpi tulee?