Miksi naisten on niin vaikea ymmärtää, että on olemassa miehiä jotka eivät harrasta seksiä kaikkien kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nipa niiteissä 24h
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ahaa, empä mä ainakaan arvosta sellaista miestä,
joka on kulli tanassa ja housut nilkoissa joka toisen naaraan edessä.

Pelimiehiä toki on,
mutta mun mielestä siihen pelailuun ei välttämättä liity seksiä.
Jos liittyy, niin aika likainen pelimies.
Mä olen kyllä aina pitänyt näitä kehuskeltuja "pelimiehiä" ja "naistenmiehiä" jne kylän pahimpina ja saastaisimpina kuppakyrpinä, jos suoraan sanotaan. :D

Ahaa, empä mä ainakaan arvosta sellaista miestä,
joka on kulli tanassa ja housut nilkoissa joka toisen naaraan edessä.

Pelimiehiä toki on,
mutta mun mielestä siihen pelailuun ei välttämättä liity seksiä.
Jos liittyy, niin aika likainen pelimies.
Mä olen kyllä aina pitänyt näitä kehuskeltuja "pelimiehiä" ja "naistenmiehiä" jne kylän pahimpina ja saastaisimpina kuppakyrpinä, jos suoraan sanotaan. :D

Joillakin ei ole mitään tolkkua siinä touhussa, niitä miehiä tarkoitan. Kyllä sitä välillä joutuu ihmettelemään, että ihanko tosissaan olit senkin ja senkin kanssa sängyssä. Ja vielä ihan pokkana kehuskellaan näillä jutuilla, minä olisin ainakin ihan hiljaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Nipa niiteissä 24h;24382219:
No tässä avauksessa ei keskustella siitä, voit toki laittaa oman avauksen pystyyn jos haluat.

Ok. Sain vain sellasen käsityksen :)

Onko näistä ihailevista naisista sitten 9/10 suohirviöitä jos niistä panoistakin 90% ovat vastenmielisiä? Voisiko olla että epätoivo saa aikaseksi sen että vastenmielinen mies menee sänkyyn vastemielisen naisen kanssa? Kun taas "normaali" nainen ei varmasti siihen suostu muuta kuin mahdollisesti kaatokännissä :D

Ok. Sain vain sellasen käsityksen :)

Onko näistä ihailevista naisista sitten 9/10 suohirviöitä jos niistä panoistakin 90% ovat vastenmielisiä? Voisiko olla että epätoivo saa aikaseksi sen että vastenmielinen mies menee sänkyyn vastemielisen naisen kanssa? Kun taas "normaali" nainen ei varmasti siihen suostu muuta kuin mahdollisesti kaatokännissä :D

En minä tajua sitä porukkaa, pitäisi sitä ihmisellä joku itsekunnioitus olla. Tälläinen römpsä se on perunassakin juttu ei oikein aukea minulle.

No ne ovat varmasti kuvottavia jotka naisille kehuu sitä kuinka monen kanssa on ollut. Mutta olen käsittänyt että sitte miesten illoissa kerskuillaan kaikilla kaadoilla. Ehkä vähän liioitellaankin.

Ap on ymmärtääkseni mies, joten hän joutuu kuuntelemaan noita pässejä enemmän kuin myö naiset.

itse olen 30v. Paljon kavereita. Vain 2krt on joku lesonnut. Riippuu seurasta.

Tämä virtahepokultti johtuu siitä, että 1. Naiset on TODELLA nirsoja ja 2. Tarvitaan vain pari komeaa miestä tyydyttämään heidät jokaisen.

Minullakin on fiksuja, ihan kivan näköisiä kavereita, mutta he eivät harrasta seksiä, koska nätit naiset eivät yksinkertaisesti huoli heitä.

Jos siis normaali mies haluaa pelkkää seksiä,vaihtoehdot ovat joko ruma, lihava tai vanha. Itsekin olen 'parin' tällaisen kanssa ollut enkä kehtais omal nimel tunnustaa. Suurin osa kauniista naisista on tavallaan 'vaatineet' suhteen että ovat antaneet seksiä.

Puhdasta markkinaa. Se jolla on, voi pyytää korkeampaa laatua.
Toista se on naisilla!
Kun luin yhden illan juttu-ketjua, ei siellä yksikään nainen valittanut että voivoi kun ei natsaa. Päinvastoin paistoi, että valinnan varaa on. No eihän se naisten vika ole vaan just tämän markkinatilanteen. Mies on inflaatiossa koska komeat miehet nauttivat irtoseksistä ja nainen ostaa kauneudellaan mieluummin suhteen.

Miehet devalvoivat munansa suostumalla parisuhteisiin ja rumien kanssa seksiin.

[QUOTE="ktm";24388175]itse olen 30v. Paljon kavereita. Vain 2krt on joku lesonnut. Riippuu seurasta.

Tämä virtahepokultti johtuu siitä, että 1. Naiset on TODELLA nirsoja ja 2. Tarvitaan vain pari komeaa miestä tyydyttämään heidät jokaisen.

Minullakin on fiksuja, ihan kivan näköisiä kavereita, mutta he eivät harrasta seksiä, koska nätit naiset eivät yksinkertaisesti huoli heitä.

Jos siis normaali mies haluaa pelkkää seksiä,vaihtoehdot ovat joko ruma, lihava tai vanha. Itsekin olen 'parin' tällaisen kanssa ollut enkä kehtais omal nimel tunnustaa. Suurin osa kauniista naisista on tavallaan 'vaatineet' suhteen että ovat antaneet seksiä.

Puhdasta markkinaa. Se jolla on, voi pyytää korkeampaa laatua.
Toista se on naisilla!
Kun luin yhden illan juttu-ketjua, ei siellä yksikään nainen valittanut että voivoi kun ei natsaa. Päinvastoin paistoi, että valinnan varaa on. No eihän se naisten vika ole vaan just tämän markkinatilanteen. Mies on inflaatiossa koska komeat miehet nauttivat irtoseksistä ja nainen ostaa kauneudellaan mieluummin suhteen.

Miehet devalvoivat munansa suostumalla parisuhteisiin ja rumien kanssa seksiin.[/QUOTE]

No miehet yhtälailla pitävät näitä markkinoita yllä, koska parempitasoiset miehet harrastavat seksiä huonompitasoisten naisten kanssa.

Seksiä saa ne jotka sitä hakevat ja näkevät vaivaa sen eteen. Eikä ole niin, että kaikki naiset saisi halutessaan, edes normaalinäköiset. Jos on ujo niin jää helposti muiden varjoon, aivan kuten miehilläkin.

[QUOTE="vieras";24388618]Seksiä saa ne jotka sitä hakevat ja näkevät vaivaa sen eteen. Eikä ole niin, että kaikki naiset saisi halutessaan, edes normaalinäköiset. Jos on ujo niin jää helposti muiden varjoon, aivan kuten miehilläkin.[/QUOTE]

Tässä avauksessa ei keskustella seksin saamisesta vaan ihmettelen miehiä jotka harrastavat seksiä ihan kenen kanssa tahansa. Seksiähän saa rahalla niin paljon kuin haluaa ja hyvännäköisiltä naisilta eikä tarvitse olla kuin rahaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Nipa niiteissä 24h;24388658:
Tässä avauksessa ei keskustella seksin saamisesta vaan ihmettelen miehiä jotka harrastavat seksiä ihan kenen kanssa tahansa. Seksiähän saa rahalla niin paljon kuin haluaa ja hyvännäköisiltä naisilta eikä tarvitse olla kuin rahaa.

Luulin että ihmettelet sitä että luullaan että kaikki miehet haluaisivat seksiä kaikkien kanssa? Jotkut varmasti luulevat mutta eiköhän he ole vähemmistössä. Miehiä jotka harrastavat seksiä kenen tahansa kanssa ei taida paljoa olla, yleensä he ottavat vain sellaisia jotka heitä edes jotenkin kiinnostavat. Silti heillä saattaa olla joka viikko uusi, enkä näe sitä mitenkään kummallisena sinkulla. Oli nainen tai mies, seksi on yksi elämän suurista nautinnoista.

Itse noudatan kohtuuden periaatetta.

Alkuperäinen kirjoittaja Nipa niiteissä 24h;24388548:
No miehet yhtälailla pitävät näitä markkinoita yllä, koska parempitasoiset miehet harrastavat seksiä huonompitasoisten naisten kanssa.

Niinhän just sanoin! Ja suostumalla parisuhteisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Nipa niiteissä 24h;24388548:

Niinhän just sanoin! Ja suostumalla parisuhteisiin.

[QUOTE="vieras";24388686]Luulin että ihmettelet sitä että luullaan että kaikki miehet haluaisivat seksiä kaikkien kanssa? Jotkut varmasti luulevat mutta eiköhän he ole vähemmistössä. Miehiä jotka harrastavat seksiä kenen tahansa kanssa ei taida paljoa olla, yleensä he ottavat vain sellaisia jotka heitä edes jotenkin kiinnostavat. Silti heillä saattaa olla joka viikko uusi, enkä näe sitä mitenkään kummallisena sinkulla. Oli nainen tai mies, seksi on yksi elämän suurista nautinnoista.

Itse noudatan kohtuuden periaatetta.[/QUOTE]

no ei kirjaimellisesti. Mutta kyllä olen hankkiutunut tilanteisiin jossa nainen ei ole ollut -kröhm- makuni mukainen ja eihän se seksi sitten ole onnannut.

Ne jotka ihmettelee miksei kävisi huorissa: kun ei kiihota jos tietää ettei nainen oikeasti panis mua. Haluan että se haluaa.

Vain jos olisin rikas, voisi saada siitä powertripin tyyliin 'toi imee paril vaivasel markal'.

[QUOTE="vieras";24388618]Seksiä saa ne jotka sitä hakevat ja näkevät vaivaa sen eteen. Eikä ole niin, että kaikki naiset saisi halutessaan, edes normaalinäköiset. Jos on ujo niin jää helposti muiden varjoon, aivan kuten miehilläkin.[/QUOTE]

jos se, että meikkaa 2h, paljastaa vakonsa ja menee baariin hymyilemään tai tekee sanallisen aloitteen neljälle miehelle illan aikana on sinusta vaivannäköä niin syö pääs!

[QUOTE="ktm";24388873]jos se, että meikkaa 2h, paljastaa vakonsa ja menee baariin hymyilemään tai tekee sanallisen aloitteen neljälle miehelle illan aikana on sinusta vaivannäköä niin syö pääs![/QUOTE]

En syö, mutta noinhan se on. Ei kaikki ole ulospäin suuntautuneita miestennielijöitä. Sama koskee miehiä, jos pukeutuu hyvin, ei juo itseään känniin ja on kiinnostunut naisesta muutenkin kuin jalkovälin takia niin flaksi käy. Kunhan myös osoittaa naiselle sen.

Yhteistyössä