No miljoona euroa tietenkin! Neljä lasta riittää, ja kun ikäkin alkaa painaa, niin en todellakaan enää vauvasta haaveile!
mä en tarvii enkä halua vauvoja mutta rahaa kyllä. onnellinen olen nyt jo.Alkuperäinen kirjoittaja miettivä;24376836:Ei voi muuta sanoa, että luuletteko te ihmiset että raha tuo onnen??
Itse ottaisin ainakin vauvan. Mitä tekisin rahalla jos olisin onneton, enkä voisi saada lasta sitten? Lotota voi aina. Vauvoja ei välttämättä saada tuosta vaan..
No ei voi muuta sanoa, kuin että luuletko sä sitten, että vauva tuo onnen??Alkuperäinen kirjoittaja miettivä;24376836:Ei voi muuta sanoa, että luuletteko te ihmiset että raha tuo onnen??
Itse ottaisin ainakin vauvan. Mitä tekisin rahalla jos olisin onneton, enkä voisi saada lasta sitten? Lotota voi aina. Vauvoja ei välttämättä saada tuosta vaan..
En todellakaan luule( ei varmasti kukaan luule ) että raha tuo onnea, mutta vauvaa en voisi saada millään tapaa, niin siksi valitsin miljoonanAlkuperäinen kirjoittaja miettivä;24376836:Ei voi muuta sanoa, että luuletteko te ihmiset että raha tuo onnen??
En. Luuletko sinä, että vauva tuo automaattisesti onnen?Alkuperäinen kirjoittaja miettivä;24376836:Ei voi muuta sanoa, että luuletteko te ihmiset että raha tuo onnen??
Luuletko sinä että vauva tuo onnen?Alkuperäinen kirjoittaja miettivä;24376836:Ei voi muuta sanoa, että luuletteko te ihmiset että raha tuo onnen??
Voi elämä.... ehkei sun kannata hankkia lapsia, tuskin kovin hyvän kasvualustan tarjoaa äiti jota inhottaa ajatus raskaana olosta ja jolla on jonkun avaruusolion kuva avatarissa.Miljoonan. Muuttaisin hetkeksi ulkomaille, jossa palkkaisin sijaissynnyttäjän ja hankkisin sillä keinolla vauvan. Minua inhottaa ajatus raskaana olosta.