Pitääkö puhelimeen aina vastata !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja V?tuttaa !!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24363822:
mun mielestä on asiallista vastata, vaikka on sairas, koska soittajalla saattaa olla todella tärkeä asia. ei ole pakko jäädä lörpöttelemään, vaan kohteliaasti sanoa, että soitellaan myöhemmin kun nyt olen sairas tai meillä on vieraita, enkä voi puhua.

Mutta kun tuo nyt ei vain sovi tähän nykyajan ultraitsenäiseen elämäntapaan, jossa käytöstavoilla ei enää ole käyttöä, vaan kaiken mittarina on minäminäminä.

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24363822:
mun mielestä on asiallista vastata, vaikka on sairas, koska soittajalla saattaa olla todella tärkeä asia. ei ole pakko jäädä lörpöttelemään, vaan kohteliaasti sanoa, että soitellaan myöhemmin kun nyt olen sairas tai meillä on vieraita, enkä voi puhua.

Olet 24h/vuorokaudessa puhelin mukana ? Harrastat esim. seksiä niin keskeytät , että pääset puhelimeen , vessasta juokset housut linkoissa puhelimeen ym.. Eli elät puhelinta varten eikä puhelin ole elämistä varten ;)

Olet 24h/vuorokaudessa puhelin mukana ? Harrastat esim. seksiä niin keskeytät , että pääset puhelimeen , vessasta juokset housut linkoissa puhelimeen ym.. Eli elät puhelinta varten eikä puhelin ole elämistä varten ;)

Tuskin tuota tarkoitti, vaan sitä, että toimii kuten lankapuhelimien aikana. Jos olet kotona saatavilla, niin siihen vastataan. Ei kuten jotkut kummallisuudet, jotka eivät vastaa kuin tuttuihin numeroihin.

[QUOTE="vieras";24361931]Teidän kaunpungissa ei sitten ole kännyköitä käytössä? Meille soitettiin kerran neuvolasta, eikä todellakaan ollut se neuvolan lankanumero johon olen tottunut soittamaan.[/QUOTE]

Täällä kaikki kaupungin numerot alkavat 040, eli neuvolan "normipuhelinkin" on kännykkä.

[QUOTE="sasa";24364033]Tuskin tuota tarkoitti, vaan sitä, että toimii kuten lankapuhelimien aikana. Jos olet kotona saatavilla, niin siihen vastataan. Ei kuten jotkut kummallisuudet, jotka eivät vastaa kuin tuttuihin numeroihin.[/QUOTE]

Toivoisin , että olisi lankapuhelin aika!! Ihmiset ymmärsivät silloin ,että aina ei vastata!! On ihmisiä, jotka eivät hyväksy sitä/ ymmärrä. Että muutakin elämää on, kuin odottaa puhelimen soittoa ! Aina ei voi olla saatavilla !! Pitäisihän aikuisten ihmisten ymmärtää, että numero jää näkyviin ja siihen pystyy soittamaan jälkikäteen :)

Yhteistyössä