Voisko joku järjellä selittää..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gammala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gammala

Vieras
.. että miks mies ei anna mun mennä leikkauttaan rintojani? Mahdollisuus olis rintojen kohotukseen sekä implantteihin.

Oon ollu aina pienirintanen, ja kärsinyt siitä. Jo yläasteella siitä pilkattiin. Mieheni on hulluna isoihin rintoihin, ja siks en edes ymmärrä, et helvettiäkö se mun kanssa sitten tekee? Tulimpa sit raskaaks ja synnytin ihanan lapsen. Muuten vartalo on aikalailla palautunu lähtöasetelmiin, raskausarpia lukuunottamatta, paitsi, että rinnat. Niitä nyt ei varmaan rinnoiks ees tunnista.

Otin sitten puheeks miehen kanssa tossa yks ilta, että mitä jos menisin leikkaukseen. Mies naurahti pilkallisesti ja sano, että et todellakaan mee. Ei näissä, hänen sanojensa mukaan "lätyissä", oo kuulemma mitään vikaa nytkään. Tiän, että valehtelee, koska kukaan, ei kukaan voi rehellisesti sanoo, että rumissa, löysissä pienissä riipputisseissä ei olis mitään vikaa.

En saa sitä oikein ymmärtään, että tää on mulle iso asia.

[QUOTE="vieras";24358626]Mihis se nyt jäi että yhteinen perhe ja yhteiset rahat?[/QUOTE]

Meillä tosiaan on yhteiset rahat. Toisaalta, en voi vaatia, että säästäisin yhteisistä rahoista yhtäkkiä monta tuhatta ja upottaisin kaiken itseeni, mutta toisaalta taas haluaisin kelvata itselleni.

Koittaisit vielä puhua miehesi kanssa ja selittää miten tärkeä asia sinulle on. Onneksi oman mieheni kanssa olen jo sopinut, että jos minusta lasten hankkimisen jälkeen tuntuu siltä, että haluan korjauttaa rintani niin hänellä ei mitään sitä vastaan ole.

Kai se on vaan koitettava paukuttaa miehen kalloon, että miltä musta tuntuu. Luulen kyllä tuntevani mieheni ja uskon, että hän ei mielipidettään muuta.

Ei vaan mahu mun kalloon, että jos kerta isoista rinnoista tykätään ja niitä tarvii kääntyä kaupassakin kattoon, niin miksei semmosia sais olla myös kotona?

Kai se on vaan koitettava paukuttaa miehen kalloon, että miltä musta tuntuu. Luulen kyllä tuntevani mieheni ja uskon, että hän ei mielipidettään muuta.

Ei vaan mahu mun kalloon, että jos kerta isoista rinnoista tykätään ja niitä tarvii kääntyä kaupassakin kattoon, niin miksei semmosia sais olla myös kotona?

Eipä ihme sitten että niitä suurempia rintoja haluat, kun miehesi on tuollainen junttitörppö, että kyttäilee toisten naisten rintoja, varsinkin kun olet itse paikalla, ja muutenkin.

Suuremmat rinnat ei kyllä sitten paranna tai muuta oikeastaan yhtään mitään, vaikka hetkisen saattaisi siltä tuntuakin.

Sulle on vissiin todella arka asia tuo miehen "tykkääminen"? Ei se että katsoo jos jollain on isot tissit tarkoita että sellaista pitäisi päästä panemaan tai ettei tykkäisi susta. Kyllä mäkin käännyn katsomaan toista naista jolla on tosi isot rinnat tai selkeät kumitissit, mutta lähinnä koska se on välillä aika järkyttävän näköistä..

Teit sitten tissiesi kanssa mitä tahansa, pitää sun selkeästi myös työstää itsetuntoa ja luottamusta siihen että miehesi haluaa sinut tisseinesi tai ilman. Hän on rakastunut suhun, ei sun rintoihin, oli ne millaiset tahansa. Muista myös että moni lähtee siihen 'vielä vähän lisää' kierteeseen kun ei käsittele kunnolla ongelmiaan joista leikkauksen tarve johtuu. Kuvittelet edelleen että miehesi katselee muita ja pitää heitä kauniimpina kuin sua, tolla on vielä isommat rinnat, vielä pystymmät, vielä enemmän yhdessä.. Aina löytyy jotain. Kannattaa oikeasti käsitellä läpi kaikki taustalla oleva ennenkuin tekee niitä lopullisia päätöksiä.

Yhteistyössä