Pitkä tai lyhyt, laiha tai lihava - miksi ihmeessä pitää tapella siitä, mikä on "paras"?

Näinhän se pitäisi olla,turha tapella tuolaisesta asiasta.
Samaa mieltä oon miekin. :)
Mutta joillekin henkilöille se ei mene perille.

Viimeksi muokattu:
Luulen, että ketään ei haittaa toisen maku, ennenkuin se paiskautuu vasten kasvoja... Ei ole kivaa lukea, että vaikkapa vaaleat naiset näyttävät hirveiltä ja että laihat ovat kammottavia. Ja että jos on pienet rinnat, niin on auttamatta ihan ruma.

Samaten ei kukaan halua lukea, että pulleampi naisihminen ei kelpaa kellekään, vaan on hirveä mätisäkki ja että suuret rinnat on mummomaiset ja kammottavat. Sellainen satuttaa.

Ja täällä palstalla usein nämä asiat ilmaistaan juuri näin.

"vieras"
Ei pidäkkään tapella, mutta itseäni välillä alkaa suorastaan ärsyttämään kun miehiä arvostellaan pituuden mukaan ja alle 170cm ei edes pidetä miehenä.

Ethän ap itse kuulu näihin arvostelijoihin ?

Asiaa toki saattaa vaikuttaa, että oma mieheni on alle 170cm ja minulla on vielä poika lapsi ja näillä geeneillä hänestä ei varmasti kovin pitkää tule. Monesti mietinkin näitä miesten arvosteluketjuja lukiessani, että voi minkälaisenhan maailan hän vielä isompana joutuu kohtaamaan.

jfsd
No siks pitää tapella kun on niin huono itsetunto.

Pisti silmään kun moni lässytti että 'tunnen oloni hyväksi näin' ja sitten kuitenkin sanoi että tiedän etteivät miehet tykkää toisenlaisesta kuin minä. Eli he kuitenkin perustavat itsetuntonsa muiden mielipiteiden varaan vaikka muuta ensin yrittävät väittää.

"vieras"
[QUOTE="vieras";24352439]Ethän ap itse kuulu näihin arvostelijoihin ?[/QUOTE]
Ei, ap ei kuulu näihin arvostelijoihin, joiden mielestä alle 170cm pitkä mies ei ole mies. Ap:n mielestä alle 180cm pitkä ei ole mies. Sen voi käydä siitä ketjusta lukemassa.

Sitten tekopyhänä aloittaa tällaisia ketjuja.

"vieras"
[QUOTE="vieras";24352467]Ei, ap ei kuulu näihin arvostelijoihin, joiden mielestä alle 170cm pitkä mies ei ole mies. Ap:n mielestä alle 180cm pitkä ei ole mies. Sen voi käydä siitä ketjusta lukemassa.

Sitten tekopyhänä aloittaa tällaisia ketjuja.[/QUOTE]

Siksipä laitoinkin tuon välikyssärin, että se siitä "olen niin suvaitsevainen ja en arvostele" sädekehästä.

[QUOTE="vieras";24352490]Siksipä laitoinkin tuon välikyssärin, että se siitä "olen niin suvaitsevainen ja en arvostele" sädekehästä.[/QUOTE]

En mä mitään sädekehää tavoittele. On totta, että mulla on makuni (tykkään, että miehen pitää olla pitkä), mutta en ole ikuna koskaan sanonut, ettei muut saisi tykätä toisenlaisista. Jokaisella olkoon oma makunsa. Myös minulla.

Kepsis
Yksinkertaiset ihmiset tarvitsevat vain jonkun tietyn näköisiä ihmisiä, heillä todennäköisesti tulee migreeni jo siitä ajatuksesta että joku ei sovi heidän kauneusihanteeseen.

"tyytyväinen"
Totta, olen tällainen 150cm, normipainoinen ja niin tyytyväinen. Tapailen viisi vuotta nuorempaa, 178centtistä miestä. En seurustele, mutta tapaillaan
Mieluummin näin, kuin joku 180 ja sata kiloa tai vaikka olisi hoikkakin.
Aviomiehenikin oli samanpituinen ja tanssimaankin olen tottunut, etten olkapään ili näe, mies vain vie.

^Sinna^
Eikö se ole ihan päivänselvä juttu, että ihmiset ovat erilaisia ja jokainen tykkää hiukan erinäköisistä ja -kokoisista ihmisistä.

Ja kun näin on, jokaiselle löytyy ottaja.

Ei kai tällaisesta asiasta tarvitse tapella ja vängätä? Makuja ON yhtä monta kuin ihmisiäkin.
Sä saat kyllä alotuksen mistä aiheesta vaan.
Tyyliin: Ei vammasia saa kiusata, ei nekään kiusaa sinua!

Mikä sun ONGELMA on? Muistithan iltalääkkeet?

Sä saat kyllä alotuksen mistä aiheesta vaan.
Tyyliin: Ei vammasia saa kiusata, ei nekään kiusaa sinua!

Mikä sun ONGELMA on? Muistithan iltalääkkeet?

Tämä aloitus juonsi juurensa muihin samaan aikaan etusivulla olleisiin aloituksiin, jossa kyseltiin, että "panisitko sen, tämän tai tuon näköistä miestä" ja sitten hirveä tappelu päällänsä, jos joku sanoo, että ei, liian isot lihakset tai liian lyhtyt tai liian sliipattu tai mitä milloinkin.

Mun mielestä on päivän selvää, että ei ole olemassa yhtä ainoaa oikeaa kauneusihannetta, vaan makuja on monia. Mulla on omani, mutta ikinä missään en ole väittänyt enkä tule väittämään, että se on jotenkin ainoa oikea. Ongelma on niillä, jotka tätä eivät ymmärrä, ei minulla.

plm
En tiedä mihin tämä aloitus liittyy, varmaan johonkin tappeluketjuun mutta lihavuus on terveysriski, sanokaa mitä sanotte.
Enkä parhaalla tahdollakaan usko että löllyvät läskit on kenenkään mielestä kaunista.

Yhteistyössä