Astianpesukoneen mallin tunnistus-tehtävä :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiskari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiskari

Vieras
Help! Meidän astianpesukone ei toimi (ei ota vettä) ja käyttöohjekin on joutunut hukkaan, että voisin sieltä katsoa apuja (epäilen että oikealla palavalla valolla saattaisi olla jotain tekemistä tämän ongelman kanssa..).

Kone on Bosch, mutta mallia en muista, eikä sitä lue koneessa missään näkyvillä. Tältä näyttää ohjauspaneeli:

Lisäksi vasemmalla lukee automatic aqua stop.

Mahtavaa jos joku osaa auttaa, niin pääsen etsimään käyttöohjetta..

Se oikealla palava valo (nuolet) merkkaa vaan suolan olevan loppunut koneesta (jonkin lainen pesusuola, en tiedä tarkemmin) ei kuitenkaan vaikuta koneen vedenottoon. Mä veikkaan, että venttiilin magneetti ei ole jostain syystä auennut. Soitappa maanantaina huoltoon...

No kun ei ole sitä mallilätkää, olen etsinyt sitä kyllä. Ajattelin että jos täällä joku tunnistaisin, kun täältä löytyy yleensä vastaus kaikkeen. :)

Katsoin valmistajan sivulta, mutta ei ole samanlaista, tuo on jokusen vuoden vanha, ei viittäkään kuitenkaan vielä.

Putsailtiin justiin sitä sihtiä, mutta edelleen junnaa..

[QUOTE="...";24346113]Se oikealla palava valo (nuolet) merkkaa vaan suolan olevan loppunut koneesta (jonkin lainen pesusuola, en tiedä tarkemmin) ei kuitenkaan vaikuta koneen vedenottoon. Mä veikkaan, että venttiilin magneetti ei ole jostain syystä auennut. Soitappa maanantaina huoltoon...[/QUOTE]

Ai se merkkaa suolaa! :)

Soitellaanpas sitten maanataina huoltoon.

Miksiköhän vehkeet hajoaa aina viikonloppuna? :D

Yhteistyössä