M
"moi"
Vieras
miettisin että mitä kaikkea, kun kaikki väittää et siel tarvitaan kauheen isot reput lapselle mukaan. Ni valaiskaa tyhmää että mitä kaikkea.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kahden päiväkotilapsen äiti;24334732:no ainakin
vaihtovaatteet
ulkoiluvaatteet
sadevaateet
unilelu
sisätossut
xylitolipastillit/purkat
juomapullo, aurinkorasva
jos lapsi tarvitsee: vaipat
jos päiväkoti tarvitsee:kansio, yöpuku
Alkuperäinen kirjoittaja kahden päiväkotilapsen äiti;24334813:Joo, helteillä ulkoilua varten on juomapullo. Eli varmaan tarvitsette sitä vasta keväällä sitten. Meillä on ollut lapsilla omat reput, ja on edelleen, vaikka ensi vuonna ovatkin samassa ryhmässä. Helpompi hoitajien sitten etsiä lapsen varusteita, kun ei tarvitse arpoa, kumman vaatekappale tms. on kyseessä. Ja on se musta ihan kiva senkin puolesta, että molemmat saavat kantaa omaa reppuaan selässä, ei tarvitse ainakaan siitä tapella ;-)
Alkuperäinen kirjoittaja Meillätaas;24334830:Tarvitaan vaihto ja sadevaatteet , sisätossut.
Kesälläkin siis eri vaatteet ulos ja sisälle. Kumppari hoidossa koko ajan varalla -päivän mittan voi sää muuttua.
Päiväkodissamme (yksityinen) on nuo xylitolpastillit, juomapullot/mukit firman puolesta.
Unilelua ei olla tarvittu päikyssä koskaan , hoito alkoi himpun alle 3 v.
Aurinkolasit voi tarvita joku , tai perusrasvan tai huulirasavan...
Alkuperäinen kirjoittaja Meillätaas;24334840:Ja kaikki kampsut pitää nimikoida - osta sellainen nimikointitussi tai on kai niitä hienompiakin tapoja ... tääon mun heikko lenkki , en tahdo moista muistaa ...
Jätetäänkö sinne päiväkodille mitään, vai aina raahataan nuo kaikki kamppeet kodin ja päiväkodin väliä? Meillä aloittaa lapset päiväkodissa syyskuun alusta ja ihan ulalla olen..
Jätetäänkö sinne päiväkodille mitään, vai aina raahataan nuo kaikki kamppeet kodin ja päiväkodin väliä? Meillä aloittaa lapset päiväkodissa syyskuun alusta ja ihan ulalla olen..
Meillä on päiväkodissa lapsilla omat kaapit jossa kassia säilytetään. Minä otan kassin yleensä mukaan viikonlopuksi, tiedän joitakin vanhempia jotka raahavat kassia päivittäin.
Vaatteiden nimikoinnissa olen käyttänyt ihan tavallisia sprii-liukoisia tusseja ja nimikoin pikkuhousuja ja sukkia lukuunottamatta kaikki vaatteet (tästä olen jopa saanut hoitajilta kehuja).