Juu juuNo eikä...kun se vika on siinä yläosassa, kun se ei liiku. Alaosassa ei ole mitään vikaa. Ettäs tiedät! Nih!
(luulet vaan että annan periksi mutta luule pois vaan )
Juu juuNo eikä...kun se vika on siinä yläosassa, kun se ei liiku. Alaosassa ei ole mitään vikaa. Ettäs tiedät! Nih!
Niimpä! Nyt kuin aloin muistelemaan äidin vanhaa Berniinaa, (millä on ikää enemmän kuin minulla ) niin sekin vei sen samanlaisen kohtelun jälkeen huoltoon, ja kyllä ne siitä vielä toimivan pelin sai, vaikka oli aluksi valmis heittämään sen roskiin.Sitä en mitenkään osaa sanoa. Mutta kysy nyt ainakin jostain huollosta. Olen tykännyt, kun tuunaat esineitä ja kierrätät, älä nyt tässä hylkää heti konetta, jolla voi vielä olla hyvinkin elonpäiviä =)
Jos katsot sitä konettasi, niin huomaat sen varmaan olevan kyljellään olevan U:n mallinen lähinnä rungoltaan. Jos saat ruuvattua sen kuoret auki, niin näet, kuinka sieltä menee saman moottorin liikuttamia osia niin ylä kuin alaosaankin. Kun se alaosa on jumissa, niin samalla on yläosakin.Mä en ymmärrä...miten se koneen alaosa liittyy siihen yläosaan? Meinaan että kyllä se jumi on siinä yläosassa...ainakin luulen niin
No yritetäänSitä en mitenkään osaa sanoa. Mutta kysy nyt ainakin jostain huollosta. Olen tykännyt, kun tuunaat esineitä ja kierrätät, älä nyt tässä hylkää heti konetta, jolla voi vielä olla hyvinkin elonpäiviä =)
Jos joku juttu on rikki, aina kannattaa avata ja tutkia miksi se on rikki. Jos käy munkki, sen saa puolivahingossa korjatua. Mikäli menee lisää rikki, ei haittaa hirveästi, koska se on jo muutenkin ollut roskiskamaa.Yläkuori (takakuori) on auki, mutta alimmainen ei. Ptänee siis sekin ruuvata sitten auki ja kattoa mitä sieltä löytyy. Jännää
No todellakin En edes viitti kertoa miten koitan tuota konetta avata kun en löydä ruuvimeisseliä...nauraisit vaan ja tukehtuisi poppareihis :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;24326298:Tämähän käy kohta yhtä mielenkiintoiseksi kuin sun keittiöhommaskin opcorn:
puukon kärki on hyvä, tai kunsisaksien kärki...No todellakin En edes viitti kertoa miten koitan tuota konetta avata kun en löydä ruuvimeisseliä...nauraisit vaan ja tukehtuisi poppareihis :snotty:
Kynnetkin toimii aika hyvin, cd levyt, pankkikortti, korviksetkin menee hätätilassa. Klemmarilla/rautalangallakin saa availtua ruuveja kun sitä vähän taittaa Kyllä se hätä keinot keksiipuukon kärki on hyvä, tai kunsisaksien kärki...
mies ei tykänny ku kiristin sohvan jalkojen ruuvveja sen puukolla..
Kiitos sulle avusta Alan kohta testailemaan, kun pitää saada pipoihin sopivat kaulahuivitHyvä on
Ei ollut mennyt moottori, vaan joku muu. Enkä ompele paljoa, näiden pipojen jälkeen kone mennee taas vuodeksi kaappiinMulla on vanha kunnon Toyota sellanen oranssin värinen. Noin kolmekymmentä vuotta vanha ja pelittää yhä. Säännölliset pölyjen putsaamiset ja rasvaamset auttaa luonnollisesti. Olisko sieltä sitten moottori menny jos se ei inahdakkaan. Näistä uusista koneista en niin hirveästi tiedä, kun ei ole tarvinnut hankkia. Jos on varaa ja ompelet paljon niin suosittelen teollisuuskonetta.
Juu, mä oikein erikseen kysyin, että minne sitä öljyä sitten laitetaan ja mitenkä paljonMuista tätä konetta sitten välillä öljytä.