Mun anoppi oli esikoisen synnyttyä hirveän avulias käymään mun puolesta kirppiksellä. Menin kerran sanomaan että ei aina jaksais lapsen kanssa sinne lähteä ja kuitenkin tulee uusia vaatteita aika usein. (Kirppis on hyvin suosittu ja yleisesti ottaen hyvää tavaraa)
Mutta miten se löysikään sieltä sen mallisia vaatteita ettei sopinut. Söpöjä joo ja hyvin käyttämättömän oloisia, mutta aina se syy oli se, ettei niitä lapsen päällä voinut pitää. Söpö nalle puh college jossa liian tiukka resori... nousi aina ylös.
Tai liian leveät collegehousut tai liian paksut tms...
Sitten se ostaa halpakaupoista pitkiä alushousuja pojille, tuo vielä pojalleenkin
.. Mutta vaikka ei pitäis olla niin tarkka näistä tyttöjen ja poikien vaatteista niin vähän riipaisee kun harmaalla pohjalla on pastellinsävyisiä perhosia. Aika tyttömäinen. Kiitin joo, mutta poika joka ei myöskään ole turhan tarkka koska en ole siihen kasvattanut niin sanoi yhtenä aamuna kun jalkaan yritin saada että "näissä on näitä tyttöperhosia, onko äiti nää tyttöjen?". Eikä laittanut jalkaan.
Mutta otan mä ne paketit vastaan. Yhdestä asiasta oon mieheni kautta laittanut viestiä, siitä että alushousut eivät ole sovelias joululahja. Vaihtaa sen vaikka yöpaitaan. Mä en nimittäin ymmärrä että annetaan alushousuja joululahjaksi. Se olis eri asia jos mies antais mulle jotkut pitsihepenet tai mä sille leopardikuvioiset tangat...
mutta perussloggeja ei tartte ostaa...