"tuuli"
Sellaista joka työssään näkee tämän todellisuuden. Eli valitettavasti ne asenteet tulee juurikin kotoa - ja aina aliarvioidaan lapsia ettei he muka ymmärrä. Vaikka näkevätkin mummon anatman paidan...joka sitten mystisesti katoaa, vaikka kirppis pöydälle.Mitäpä jos kiihkomielisyydessäsi lakkaisit pistämästä sanoja suuhuni tai keksimästä asioita, joita olen tehnyt. Otapa nyt ihan rauhallisesti. Missä kohtaa olen todennut että ylipäänsä olen ikinä lapselleni mitään puhunut vaatteiden ulkonäöstä tai ostopaikasta saati sitten että olisin haukkunut muiden lapsien vaatteita tai "istuttanut arvomaailmaani". Herranjestas sentään millaista porukkaa täällä palstailee...
Juu saatan kiihkoilla. Mutta olen niin kypsä siihen kun nämä "snobi" lapset on ottaneet oikeudekseen mollata toisia. Tämä toinen on saattanut saada sen turtles paidan joulupukilta lahjaks, olla iloinen siitä. Ja eikö joku tule sanoo: Hei toi ei oo ees aito... Mukula siis. Kerroppa mulle mistä se lapsi on ton asenteen oppinut? jollei vanhemmiltaan?