Pitääkö p*skalla istuessa olla aina lukemista mukana?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
IhanaValo
No ei! En tajua. Ärsyttää jonottaminen omaan vessaan kun joku älypää lukittautuu sinne lukemisiensa kans...mies on keksinyt ottaa läppärinkin mukaansa sinne, maailman huonoin keksintö.
 
"Kaiku"
No ei tarvi! En ymmärrä miten siinä ehtii jotain lukea edes, itselläni toimitus kestää varmaan minuutin tai kaksi - miksi sitä pitäisi venyttää lueskelemalla...? Miehen kanssa ainainen vääntö asiasta, hän kun ei kuulema pysty käymään kakkosella ilman lukemista. Huutelee sitten vessasta käsin että tarvitsee jonkun lehden...
 
Siis mä en ymmärrä että mitä siellä niin kuin tehdään se koko aika? Lukemisen lisäksi? Siis synnytättekö te koko ajan sitä p**skaa samalla kuin luette?(kuinka kauan siinä kestää?) Vai paskannatte ensin, ja jatkatte sitten vaan istuskelemalla siinä ja lukemalla? Siis jos mä istuisin vessassa lukemassa, niin.. mun pitäisi sitten vaan istua siinä sontimisen jälkeen, koska se tulee ulos ehkä kolmessakymmenessä sekunnissa.
 
  • Tykkää
Reactions: Titi-Uu
juizzi
[QUOTE="Vieras";24319647]Mulla on vessassa kirjahylly.[/QUOTE]

Niin mullakin, sellainen omintakeinen versio kirjahyllystä mihin saa laitettua lukemiset. Olen joskus miettiny pitäisikö asentaa telkkari ja pleikkari sinne vessaan.
 
niin mutta
Siis mä en ymmärrä että mitä siellä niin kuin tehdään se koko aika? Lukemisen lisäksi? Siis synnytättekö te koko ajan sitä p**skaa samalla kuin luette?(kuinka kauan siinä kestää?) Vai paskannatte ensin, ja jatkatte sitten vaan istuskelemalla siinä ja lukemalla? Siis jos mä istuisin vessassa lukemassa, niin.. mun pitäisi sitten vaan istua siinä sontimisen jälkeen, koska se tulee ulos ehkä kolmessakymmenessä sekunnissa.
puolessa minuutissa kerkeää lukemaan vaikka kuinka paljon. =)
 
Siis mä en ymmärrä että mitä siellä niin kuin tehdään se koko aika? Lukemisen lisäksi? Siis synnytättekö te koko ajan sitä p**skaa samalla kuin luette?(kuinka kauan siinä kestää?) Vai paskannatte ensin, ja jatkatte sitten vaan istuskelemalla siinä ja lukemalla? Siis jos mä istuisin vessassa lukemassa, niin.. mun pitäisi sitten vaan istua siinä sontimisen jälkeen, koska se tulee ulos ehkä kolmessakymmenessä sekunnissa.
sinä en sitten ilmeisemmin kärsi ummetuksesta. Kaikilla tuo ulostaminen ja tulostaminen ei suju niin vikkelään- aina ei tahdo onnistaa, vaikka kuinka istuu ja ponnistaa. Mutta jos lukee, se ponnistaminen ns. muuttuu vähemmän toimituksen keskipisteeksi ja vie huomiota muualle ja itse toimituskin helpottuu.:D
 
sinä en sitten ilmeisemmin kärsi ummetuksesta. Kaikilla tuo ulostaminen ja tulostaminen ei suju niin vikkelään- aina ei tahdo onnistaa, vaikka kuinka istuu ja ponnistaa. Mutta jos lukee, se ponnistaminen ns. muuttuu vähemmän toimituksen keskipisteeksi ja vie huomiota muualle ja itse toimituskin helpottuu.:D
No en kärsi en. :D Ja kun tuntuu että kaikki lukee siellä, niin mä jotenkin ajattelin, että ei kai tää voi olla vain ummetuksesta kärsivien harrastus. :O Jotenkin tuntuu että niin moni tekee sitä. :D Mutta kiitos selityksestä, tää avasi jo asiaa mulle paljon. :D
 

Yhteistyössä