Miestäni yritettiin iskeä naamani edessä :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Terassille yhdet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Terassille yhdet

Vieras
Oltiin tänään iltapäivällä lähikuppilan terassilla yhdellä. Istuttiin ja juteltiin ja sit joku nainen pyysi et voisko istua meidän kanssa kun oli yksin liikenteessä.
Tottakai pyydettiin pöytään ja aluksi olikin ihan kivaa. Mä lähdin käymään vessassa ja kun tulin takas, oli tää nainen siirtyny mun paikalle mieheni viereen. Eikä siinä mitään, saahan sitä istua.
Mutta sit tää nainen alko kyselee mieheltäni, että haluisko se lähtee kattoo tän naisen kämpälle jotain leffaa tms. niin kyllä mä vähän naureskelin sisäänpäin. Mieheni katto hölmistyneenä ja oli että eihän hän nyt mua jätä tänne ja ei kyllä lähe mihinkään. Eikun vaan se nainen jatko että lähe nyt, lähe. Mies vielä kysy että ai yksinkö pitäis lähtee niin nainen sanoi vaan että eiköhän me kahdelleen pärjätä ja kattoa mua silleet et voisinko lähtee menemään. Mä rupesin nauramaan ja mieheni kanssa. Mies sanoi sille että ettii jonku toisen leffaseuraksi, et me mennään nyt heippa.
Sinne se nainen jäi terassille sidukkansa kanssa oottaa varmaan seuraavaa yritettävää :D
Uskomatonta :D Mä vielä kattelin ympärilleni, että onko se joku pilakamerajuttu, mutta en kyllä ainakaan huomannu jos oli.

Mun miestä yritettiin joskus aikoinaan laivan diskossa. Oltiin tanssimassa (siis hytkymässä, ei mitään slowareita) ja tämä nainen alkoi oikein tosissaan ottamaan katsekontaktia ja tanssimaan vihjailevasti. Pepun hytkytys, syvä katse, reiden vilautus ja vilkaisu, lantion pyöritys ja viettelevä tuijostus, lopuksi kunnon hiusten heilautus- ja jumalatonta vauhtia hakemaan vauhdilla seinään lentänyt hiuslisäke.

Eihän ne voi mitään missään telkkarissa näyttää kun ei oo mitään lupia kyselty?!
olettaen että kyseessä oli joku piilokamera :D Me ollaan kyllä Oulun korkeudella et jaksaako ne tänne vaivautua.

Luuletteko tosiaan että niille salakuvatuille ei ilmoiteta yhtään mitään, vaan lyödään matsku televisioon. Eli kyllä ap:lle olisi sanottu jos kyseessä on teräspallit.

[QUOTE="Juu";24317835]Luuletteko tosiaan että niille salakuvatuille ei ilmoiteta yhtään mitään, vaan lyödään matsku televisioon. Eli kyllä ap:lle olisi sanottu jos kyseessä on teräspallit.[/QUOTE]

No mä ainakin heitin vitsinä, koska ekana tuli mieleen tuo Teräspallit-ohjelma.
Surullista, jos tuollaisiakin eukkoja on. Toivottavasti oli edes kunnolla kännissä.

[QUOTE="vieras";24317815]Mun miestä yritettiin joskus aikoinaan laivan diskossa. Oltiin tanssimassa (siis hytkymässä, ei mitään slowareita) ja tämä nainen alkoi oikein tosissaan ottamaan katsekontaktia ja tanssimaan vihjailevasti. Pepun hytkytys, syvä katse, reiden vilautus ja vilkaisu, lantion pyöritys ja viettelevä tuijostus, lopuksi kunnon hiusten heilautus- ja jumalatonta vauhtia hakemaan vauhdilla seinään lentänyt hiuslisäke.[/QUOTE]

:laugh:

No hyvä että naurattaa, itse olisin vetänyt herneen syvälle nenään. En kyllä katselis tollasta peräreikää hetkeäkään. Miksi vapaat miehet ei kelvanneet? Kiksinsä kullakin..

[QUOTE="minä";24318050]No hyvä että naurattaa, itse olisin vetänyt herneen syvälle nenään. En kyllä katselis tollasta peräreikää hetkeäkään. Miksi vapaat miehet ei kelvanneet? Kiksinsä kullakin..[/QUOTE]

En mä viiti tuommoisesta suuttua. Saahan sitä yrittää, tosin luulis kaikkien ymmärtävän että voisi yrittää jossain muualla kuin puolison naaman edessä.

Täällä käynyt samantapainen tilanne, baarissa istuttiin kaveriporukalla. Tilanne olisi pitänyt järjen mukaan olla ihan selvä kun miehen kanssa lähekkäin istuttiin, kihloissa vielä että miehellä (ja tietysti myös minulla) sormus sormessa.
Vaan ei, joku nainen siihen tuli, kyseli ja kyseli mieheltäni kaikkea, hivuttautui lähemmäs, naureskeli ja flirttasi minkä ehti. Mies yritti ensin vaivautuneena naureskellen jotain vastailla. Kun tilanne ei siitä kuitenkaan selvinnyt niin mies naputti nimetöntään ja osoitti minua, nainen vilkaisi minua kummissaan aivan kuin ei olisi minua siinä aikaisemmin nähnytkään ja poistui.

Yhteistyössä