V
"vieras"
Vieras
samaa mielä olut jo kolme vuotta. Hän kun mielestään tekee kaiken, vaikka oikeasti tekee vähemmän kuin pikkuveljet.
Välillä tulee olo että vähättelet sitä tyttöäsi kaikessa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
samaa mielä olut jo kolme vuotta. Hän kun mielestään tekee kaiken, vaikka oikeasti tekee vähemmän kuin pikkuveljet.
Missä kohtaa Rollo on sanonut, että takaisin ei ole tulemista? Mä en oo huomannut...
Minusta hän kertoi, että kunhan noudattaa talon sääntöjä niin saa tulla takaisinkin, tms. Ja niin se kuuluu ollakin minusta: jos asuu vanhempien kanssa, niin pitää elää talon tavalla. Jos se ei miellytä, niin omassa kodissa saa olla ihan miten lystää.
En tiedä onko reilua kysyä, mutta kiinnostaisi tietää, mitä Rollo tarkoitat tuolla.
Ei ehkä suoraan sanonut, mutta jotain kertoo se jos heti on kiire muuttaa pienempään ja jos sanoo ettei ole vastuussa 18-vuotiaasta. Mun käsittääkseni (korjatkaa jos olen väärässä) elatusvelvollisuus päättyy kun nuori täyttää 20.
Oletko varma, ettei hän vain sano niin sinua ärsyttääkseen? :saint:esim.ei haittaa vaikka ihmiset kalastaa ilman luopaa siitä ei voi jäädä kiinni.
lakia ei trvitse noudattaa hänne milestään jso siinä on hyvin pinenet mahdollisuudet jäädä kiinni.
esim.ei haittaa vaikka ihmiset kalastaa ilman luopaa siitä ei voi jäädä kiinni.
lakia ei trvitse noudattaa hänne milestään jso siinä on hyvin pinenet mahdollisuudet jäädä kiinni.
Näin se meni muistaakseni aikanaan että olet alle 20v lapsestasi tavallaan elatuksellisesti vastuussa. Eli jos muuttaa pois niin sinä kuitenkin olet se joka vastaa viimekädessä että on vukra rahaa ja on ruokaa jne. sinällään hullua kun ajatellaan että 18v on täysikäinen mutta vanhempien vastuu menee siihen 20v
Onko sinusta oikin että hän vertaa aina että kun ei pikkuveljetkä tee. hei haloo veljet ovat häntä monta vuotta nuorempia. Pikkuveljet osaavat tehdä asioita itsenäisesti, mutta hän ei edes puuroa aamulla syö jos ei oo valmiiksi keitetty.
valittaa kun pit kerran viikossa tiskata, etä TAAS MUN VUORO AINA MÄ TISKAAN ja miksi ei pikkuveljet tiskaa koskaan. tiskaa nekin , jokaisella on kerran viikossa tiskivuoro
miksi aina mun pitää vied roskat miksi mun pitää pyyhkiä pölyt kirjahyllystä. kun oli kesätöissä yritti jopahuoneensa siivouksesta luistaa silä että oli töissä, mutta se piti siivota. niin siivoaa muutkin työssäkäyvät kerran viikossa
Onko sinusta oikin että hän vertaa aina että kun ei pikkuveljetkä tee. hei haloo veljet ovat häntä monta vuotta nuorempia. Pikkuveljet osaavat tehdä asioita itsenäisesti, mutta hän ei edes puuroa aamulla syö jos ei oo valmiiksi keitetty.
valittaa kun pit kerran viikossa tiskata, etä TAAS MUN VUORO AINA MÄ TISKAAN ja miksi ei pikkuveljet tiskaa koskaan. tiskaa nekin , jokaisella on kerran viikossa tiskivuoro
miksi aina mun pitää vied roskat miksi mun pitää pyyhkiä pölyt kirjahyllystä. kun oli kesätöissä yritti jopahuoneensa siivouksesta luistaa silä että oli töissä, mutta se piti siivota. niin siivoaa muutkin työssäkäyvät kerran viikossa
"Jotain se kertoo".
Taas kerran rivien välistä luetaan vaikka mitä.
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24317933:tytöt on juuri tuollaisia. näin meidänkin tyttö tekee ja sanoo ja inisee. mutta kun ei anna periksi, niin tekee. ihan normaalia tyttölapsen käytöstä, joka sun vaan täytyy hyväksyä. mutta silti vaatia, että hommansa tekee
No jos mä asuisin kotona ja olisin muuttamassa pois ja vanhemmat olis heti innoissaan muuttamassa pienempään asuntoon, niin kyllä mulla tulis tunne että en enää kuulu sinne kun mun "tilasta" siellä luovutaan.
No jos mä asuisin kotona ja olisin muuttamassa pois ja vanhemmat olis heti innoissaan muuttamassa pienempään asuntoon, niin kyllä mulla tulis tunne että en enää kuulu sinne kun mun "tilasta" siellä luovutaan.
tuota, tunnen kyllä tyttöjä jotka tekvät kiltisti. ja osaavat pitää huoneensa siistinä ilman käskemistä
Tyär oikesti ei edes kunolla siivoa PIKKURUIST huonettaan. Äkkiä mopilla hutasee keskeltä lattiaa.. vaatteet ryttää kaappiik kasaan, kun ne on ensin koko vikon lojuneet poitkin lattiaa. Arvapa onko kivaa kun huoneesta löytyy likaisia pikkuhousuja jopa oven edestä. kiva sit näyttää jollekin että täs on tyttären huone. yök.
tuota, tunnen kyllä tyttöjä jotka tekvät kiltisti. ja osaavat pitää huoneensa siistinä ilman käskemistä
Tyär oikesti ei edes kunolla siivoa PIKKURUIST huonettaan. Äkkiä mopilla hutasee keskeltä lattiaa.. vaatteet ryttää kaappiik kasaan, kun ne on ensin koko vikon lojuneet poitkin lattiaa. Arvapa onko kivaa kun huoneesta löytyy likaisia pikkuhousuja jopa oven edestä. kiva sit näyttää jollekin että täs on tyttären huone. yök.
Mä harkitsin esikoisen muuttaessa omilleen muuttoa pienempään asuntoon. Ja olisin muuttanutkin, jos ei sillä hetkellä elämäntilanne olisi ollut töiden vuoksi niin hektinen, että mitään asuntoesittelyjä ja muuttoja en olisi ehtinyt järjestellä. Mutta tyttären huoneen aloin remontoimaan itselleni makuuhuoneeksi heti, kun tytön tavarat oli kannettu tytön huusholliin. Tyttäreni kyllä tietää, että jos olisin pienempään muuttanut ja jostain syystä hän olisikin halunnut palata takaisin meidän luokse asumaan, niin siinä tilanteessa olisin voinut siirtää sänkyni olohuoneeseen ja tyttö olisi saanut oman huoneen.No jos mä asuisin kotona ja olisin muuttamassa pois ja vanhemmat olis heti innoissaan muuttamassa pienempään asuntoon, niin kyllä mulla tulis tunne että en enää kuulu sinne kun mun "tilasta" siellä luovutaan.
meilä ei todellakaan ole sit enää mahdollisuuksia asua näin isossa asunnossa jos tyttö muuttaa pois.