G: Mikä v*tuttaa tänään?

Mua ottaa suunnattomasti päähän se että jotkut ääliöt polttaa koirapuistossa ja heittää ne tumpit joko maahan tai jemmailee sinne koiria varten tuodun ison tukin rakoihin. Kiva olla tuollaisen uteliaan pennun kanssa siellä joka ottaa kaiken suuhunsa... :kieh:
Toiseksi ketuttaa se että ihmiset tulee sinne koirapuiston portille kääntymään ja lähtevät pois kun huomaa että siellä on muita (eikä tasan tarkkaan ole jokaisessa tapauksessa kyse siitä etteikö koirat tulisi keskenään toimeen). Sama homma on huomattavissa myös lasten leikkipuistoissa, en vaan käsitä.

....
Mun mies! Päätettiin eilen että nyt loppu tyttärellä yötarjoilu ja tietysti sen seurauksena ei kauheesti tullut viime yönä nukuttua, no mies hillunut koko päivän ties missä ja minä väsyneenä hoidan lapsen!

Mies saa vitutuskäyrän nousemaan.. :headwall:
Sit vielä vituttaa kun en saa tuota lasta millään siivoomaan lelujaan. Kaikki keinot käytetty, mutta nyt kyllä nousi kädet täällä ylös. En olisikaan halunnut imuroida ja pestä lattioita..

"pinni"
Minä taas en oo koskaan ymmärtänyt, että miks sinne koirapuistoon pitää mennä.
Ja tänään vituttaa ihan kaikki, pitänee tehdä mustikkapiirakkaa lääkkeeks kun kotiin pääsen. Ja sitten vituttaa ne kalorit, jotka siitä piirakasta tulee.

Ei mikään vielä, mutta kyllä varmasti sitten kun pääsen kaupassa käymään, siellä on aina mitä mehevin tarjonta päänsäryn aiheuttajia ja jos kukaan ulkopuolinen ei siinä onnistu niin sitten voin luottaa itseeni ja tuskastua :D

[QUOTE="pinni";24316867]Minä taas en oo koskaan ymmärtänyt, että miks sinne koirapuistoon pitää mennä.Ja tänään vituttaa ihan kaikki, pitänee tehdä mustikkapiirakkaa lääkkeeks kun kotiin pääsen. Ja sitten vituttaa ne kalorit, jotka siitä piirakasta tulee.[/QUOTE]

Mä meen ainakin siksi kun on koiralle kiva päästä juoksentelemaan ihan vapaana. Metsässä se pienempänä juoksi ilman remmiä mutta nyt on metsä täynnä marjastajia ja reilu 5kk ikäinen koiruus ei oo ihan täysin sisäistänyt ettei vieraiden luo mennä eikä niitä päin hypitä. Siks =)

:(
Se että oon viimeisilläni raskaana, flunssaa pukkaa ja väsyttää niin en oo nyt hirveesti jaksanu tehdä muuta kuin roikkua koneella toki ruokailut tenaville hoitanut. Lapset riehuu ja yrittää viihdyttää itseään. Mies töissä, tekis vaan mieli nukkua. Huono omatunto sen takia kun ei jaksa.

piru
Vituttaa olla näin laiska! En ole saanut tänään aikaseks oikein mitään! Ainoastaan parin naapurin ja oman nurmikon ajon ja viinimarjojen poimista. Mutta vielä olis vaikka mitä mitä pitäs tehdä mutta ei jaksas milläään! Argh ja kohta mies tulee kotiin ja valittaa kun laiskottelen.

"..."
Se, että laihtumisen seurauksena olen aivan pihalla siitä, mikä kokoni on vaatteissa ja kaikessa. En myöskään vieläkään tajua että voin pukea päälleni muutakin kuin säkkejä.

Miehen kanssa ollaan vaihtamassa sormuksia, olen 3 kertaa asioinut kyseisessä liikkeessä, ensin otin vanhasta tottumuksesta entiseen läskisormeeni sopivan, kotona vasta huomasin, ei kun takaisin, sitten otin sopivan, mutta kun tässä koko ajan laihtuu niin jouduin vielä kolmannen kerran mennä vaihtamaan pienempään!

Pyykkivuoret reissujen jäljiltä. Niin likaisten pyykkien kuin viikattavien/silitettävienkin.

Se, että viikonlopulla pitäisi pitää muurinpohjalettu-kestit, mutta paistosysteemiä ei pääse testaamaan ennalta.

Keskeneräisinä roikkuvat työjutut, joiden loppuun saattaminen kovin tahmeaa, vaikka terve järki sanoo, että hommia ei olisi enää paljon.

"vieras"
Järkyttävä väsymys! Oon tänään ollu ihan saamarin väsynyt ja sitä myötä kiukkunen, kun en millään jaksais mukuloita. Onneks ollaan jo illassa ja nuo menee kohta nukkumaan! Ite kans aikasin petiin ja huomenna paremmalla onnella ;)

Yhteistyössä