Olenko lihava? :(

• Viestiketjun aloittaja haluaa laihtua!
  • Ensimmäinen viesti
haluaa laihtua!
mitat 164cm / 75kg, järkyttävää. olen yrittänyt laihduttaa,katsoa enemmän syömisiäni. kuukaudessa saanut kilon pois jiphurraa!:/

mulla on päärynän muotoinen vartalonmalli, ylhäältä pienempi, mahaan ei kerry paljoa läskiä. leveähköt lanteet, muodokas peppu, aika vahvat jalat.

"vieras"
[QUOTE="Mä";24315449]olen 168/60 ja tää alkaa olla liikaa...[/QUOTE]
Peesi. Tai no, mä olen 168cm/61kg ja vaikka lihastakin löytyy, niin on myös ylimääräistä löllöä. Muutama kilo saisi lähteä. Eli joo, on ap aika tukeva, ellei sitten ole tosi lihaksikas tai vartalonmalliltaan roteva.

Huhhuhhuu
[QUOTE="Mä";24315449]olen 168/60 ja tää alkaa olla liikaa...[/QUOTE]

En halua nyt aapeeta masentaa.. Mulla on 167/57 ja mullakin sais pari kiloa olla viel vähempi. Synnytyksestä pari kuukautta ja lähtöpaino oli 51kg, mut niin alas ei kyl tarvii tippua. Sellanen terve 55kg olis mulle hyvä.

"Anne"
Ainakin tukeva jos et nyt vielä ihan lihava. Riippuu kropan mallista. Mulla kaikki kertyy vyötärölle, olen muodoton patukka/pallero jos olisin noissa mitoissa. Pari upeaa vatsamakkaraa ja pehva kadonnut ja jalat kasvaneet yhteen. Jos haluat laihtua niin laihduta, jos ei onnistu yksin, ota tukea avuksi. Suunnilleen noista mitoista minäkin lähdin liikkeelle ja hyvin meni kun löysin oikeat avaimet hommaan. Kasvikset ja tuki.

"Mie"
Mä olen 164cm ja 71kg just kävin vaa'alla. Parhaimmillani mulla oli 85kg olin kyllä silloin ihan juuri saamassa esikoistani. 64-65 kun pääsis niin olisin tyytyväinen :) ja tällähetkellä en mielestäni ole lihava pikkaisen pullea ehkä ;)

"Anne"
Ja voin kertoa, mietin juuri, että on vähän liikaa itsellänikin. 163cm ja melkein 55kiloa näytti puntari. Yli 55 jos menee niin kolmen kilon laihari samantien. Mielummin aikaisemmin kuin sitten kun on kamala urakka edessä, en halua enää alkaa laihduttamaan mitään 20kiloa.

"vieras"
No olet varmasti pullea/lihava. Itse 168cm ja painan nyt 57kg. Ennen tokaa painoin 52kg ja se oli mulle liian vähän, törrötti luut. Nyt kolmas täyttää vuoden ja olen puolvuotta käynyt ahkeraan salilla, joten tässä nykypainossani on jopa jonkun verran lihasmassaa ja mielestäni näytän nyt olevan aika ihannepainossani.

vxxv
Olen saman pituinen ja painan 20 kiloa vähemmän kuin sinä. Ja tuntuu että mulla on silti ylimääräistä siellä ja täällä, joten minusta olet kyllä aika tukeva. Mutta et nyt sentään lihava, mielestäni lihava on todella ylipainoinen.

4näiti
mä oon 165/70 ja ollut samanpainoinen vuosia..pidän itsestäni,tosin masua sais pois mut se ei laihdutuksel lähe..kokeiltu on. mielestäni olen hyvännäköinen kun osaan pukeutua oikeasti ja se että olen naamasta siro ja nätti

"eden"
Mä painoin viime vuoden lopulla 64 kiloa (oon 164cm) ja se oli mulle selkeästi ihan liikaa. Asetin aluksi tavoitteeksi 56 kiloa mut sekään ei ollut hyvä, nyt 53 kg mikä tuntuu just sopivalta ja tää paino on myös pysynyt hyvin. Eiköhän tuokin oo ihan yksilökohtaista että mikä on hyvä paino. Mikä just SINUSTA tuntuu lihavalta --> missä painossa tunnet olosi puolestaa hyväksi?

Yhteistyössä