Poika vääntää itseään kieroon
Lattialle kun laittaa, niin jätkän pää ja jalat kaarevasti oikealle
Siis hän on melkein kokoajan kuin jossain banaanin näkösessä asennossa... Mä oon kanniskellut häntä pysty asennossa naama menosuuntaan päin ja luulenpa että tuosta johtuu tuo toispuoleisuus. Lopetin heti tuollalailla kanniskelun kun huomasin asian, onkohan tuo sitterikään selälle hyvä kun siinäkin tulee väkisin hieman selälle paineita, kun jalkaosa on niin pystyssä ja selkänojaa ei saa kovinkaan makuuasentoon laitettua...
Oikeneehan tuo poika tuosta?
Mulla on itsellä lievä skolioosi, eikä tämä nyt niin hääviä ole kun on aina toinen olkapää paljon korkeammalla kuin toinen, toinen lonkka lonksuu kävellessä ja autossakin tuntuu kauan istuessa kallistuvan aina toiseen suuntaan...
Mulla on nyt ihan kauhean huono omatunto tuosta, jos olen aiheuttanut tyhmyyttäni jotain tuommoista
Onko jollain tapahtunut samalla lailla? Onko vauva ajanmyötä oijennut tuosta mutka asennosta?
Ei tuo niin järkyttävän mutkalla ole, mutta jos tarkemmin katsoo niin kyllä vääntää itseään toispuoleisesti...
Ja mitä mun nyt pitäisi tehdä ettei ainakaan pahene???
Oikeneehan tuo poika tuosta?
Mulla on itsellä lievä skolioosi, eikä tämä nyt niin hääviä ole kun on aina toinen olkapää paljon korkeammalla kuin toinen, toinen lonkka lonksuu kävellessä ja autossakin tuntuu kauan istuessa kallistuvan aina toiseen suuntaan...
Mulla on nyt ihan kauhean huono omatunto tuosta, jos olen aiheuttanut tyhmyyttäni jotain tuommoista
Onko jollain tapahtunut samalla lailla? Onko vauva ajanmyötä oijennut tuosta mutka asennosta?
Ei tuo niin järkyttävän mutkalla ole, mutta jos tarkemmin katsoo niin kyllä vääntää itseään toispuoleisesti...
Ja mitä mun nyt pitäisi tehdä ettei ainakaan pahene???