V
"vieras"
Vieras
Ihan hyvä toi Iltiksen kolumni mutta miksi tehdä lapsia jos se ei saa näkyä kodissa mitenkään ja jos haluaa että elämä jatkuu samanlaisena kuten ennenkin? Silloin voisi vaikka jättää ne lapset tekemättä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kun ei haluta tietää sössö-iskän juttuja! Olisit prkl käynyt intin tai edes muuten miehistynyt.Mulla on juuri tuollainen kolumnissa mainittu sohva. Siinä isi makoilee ja lapset tulevat päälle istumaan tai kainaloon![]()
Tästä aiheesta on täydellinen klassikkoketjukin olemassa. http://kaksplus.fi/keskustelu/pluss...anssa-tunnin-etta-paastii-lahtee-mun-aidilta/