***??*** huhtikuun 2012 helmet heinäkuussa ***??****

melissa84: Noi kohtukuolemat on kyllä tosi ikäviä, ei voi käsittää..:'( Meidän tulisi vaan olla ajattelematta liikaa. Ei tietenkään kuvitella ettei omalle kohdalle voisi pahaa sattua, mutta murehtia vasta sitten, jos huono tuuri käy. Muuten ainakin saan itseni pelon valtaan, kun sellainen murehtija olen.

Viime yönä heräsin todella koviin mahakipuihin, pelkäsin todella pahinta. Nyt koko aamun alamahalla menkkajomotusta ja alaselkä myös kipeä..Ei nämä mitään hyviä merkkejä ole, mutta taas kerran toivon parasta.
 
Littlestar mulla kans ihan älyttömiä "menkkakipuja" ajoittain ja mulla ne on kyllä aina kuuluneet raskauksiin joten en vielä huolestuisi :)

Mulla rinnatkin aika ajoin tosi kipeet ja sit taas tulee hetki ettei lähes ollenkaan.. Aika metkaa mut tais olla näin aiemmissakin. Väsyttää ja pissattaa.. Ihanaa kun on oireita niin tietää et kaikki kait hyvin. Alkais nyt vaan pahoinvointi tai jotain konkreettista et sais todellisempaa tästä hommasta. Tosin mulla sekin vasta alkanut viikon 6 tienoissa joten sitä pitänee vielä odotella..
 
Hei!

Kovasti olen tätä pinoa odotellut ja liittyisin mukaan! :)

Elikäs tässä olisi mun tiedot:

(1.4.) Äittä-83, 28 v, Oys, toinen

Mulla on varhaisultra 11.8. joten siihen asti pitää jännätä.

LittleStar: Mulla ollu kans ajoittain menkkamaisia kipuja, juuri samanlaisia oli ensimmäistä odottaessa. Luulisin että on ihan normaalia.
 
Hei
Ilmoittaudun mukaan kirjoittelemaan!
Elikkäs ikää 26v, ensimmäinen lapsi tyttö 09/09 ja tämän laskettuaika olisi sit 3.4 ja synnäri ois PKKS. Eilen tein testin, enkä neuvolaan ole vielä soittanut, jos ensi viikolla uskaltaisi :)
Jotenki tuntuu että esikoisen raskausajan jo unohtanut eikä ees muista että mitä sitä sai/piti tehdä :D
 
Champion: Helpottavaa kuulla, että sinullakin on ollut koviakin (?) menkkanjomotuksia!

Kiitos muillekin myötätunnosta. Tiedän tosiaan, että kuuluu sinänsä asiaan, mutta kun alkoi niin järkyttävällä kivulla yöllä. Päivän mittaan alaselkä lopetti kipuilun, mutta tuota alamahaa jomottaa ihan jatkuvasti vieläkin. Ja välillä tosi kovaakin. Esikoisesta oli pientä menkkajuilintaa, mutta ei tällaista jatkuvaa ikinä. Siksi harmittelin.

Tervetuloa joukkoon äittä-83, heik-ku ja Ninnu! :) :flower: Ihanaa kun porukka vaan kasvaa! :) Taisi olla muitakin uusia jo eka sivulla, moikka kaikki!

Ceali: Yleensä varhaisultraan kannattaa olla ainakin yli rv 6, niin näkee varmimmin sydämen sykkeen. Itse kävin viimeksi 6+2, ja tk:n huonolla ultralla sai lopulta sykkeen näkyviin.
 
Vauvahaaveita: Käyn Meri-Oulun neuvolassa. Siellä on tosi mukava ja pätevä kätilö. Suosittelen! :)

Mukava ku uusia tulee. Itellä on kyllä niin hyvät fiilikset, kun nyt tärppäsi ekasta kierrosta, esikoista tehtiin pitempään. Vähän tietenki jännittää että onko kaikki ok, mutta eipä se murehtimalla kummene.
 
Onko muilla ollut jo näin varhaisraskaudessa muutoksia unen suhteen? Olen yleensä aamu-uninen, mutta nyt herään viimeistään kuuden aikaan (ei riipu nukkumaanmenoajastakaan) joka aamu..|O Ei vaan saa enää unta. Toisaalta ihan kiva herätäkin ennen tyttöä, niin ehtii tehdä jotain aamutoimia itsekseen..:)
 
Heips!täältä tulisi mielellään mukaan yksi huhtikuisen helmen odottaja:)
Eli la 4.4.2012, odotan kolmatta lasta. Kovasti jännittää ja hirvittää, että pysyykö pikkuinen matkassa, kun näin alkumetreillä mennään!
 
Littlestar on todella aika koviakin menkkajomotuksia ja kaksi keskenmenoa kokeneena voin lohduttaa ettei mulla ainakaan liittynyt kipua niihin. Tai liittyi, mut vasta kun vuoto alkoi, ei olis mitenkään voinut ennustaa sitä tilannetta. Ja mitä tulee tohon uneen niin mustan olleeni aamuvirkku toisinaan aiemmissa odotuksissa mut nyt kyl uni maistuis vaikka yli äyräiden..

Uusille tervetuloa, huhtikuu on hyvä kuukausi vauvan saannille :D

(.) taas oli pakko tehdä testi :ashamed: Ja plussaviiva piirtyi jo ennen kontrollia ja on oikein paksut ja hienot viivat, huh.. Koska sitä uskaltas alkaa luottaa et nyt oikeasti voisi olla kaikki hyvin..? Kyllä mä silti teen huomenna vielä digitestin ja sit saa loppua tää mun testipelleily! Puhuttiin just miehen kans et kaksi edellistä keskenmenoa voi todella olla vaan huonoa säkää mutta tämä kolmas ei kyllä sit enää olisi ja olis pakko todeta et mussa on jotain vikaa : /

Sit mulla on alkanut yksi erikoinen raskausoire mikä liittynyt mulla kaikkiin raskauksiin, meinaan uniorgasmit :LOL: Seksiä ei tee tippaakaan nyt mieli kun jotenkin taas limakalvot alakerrassa hirveen herkkänä mut herään yöllä siihen et saan orgasmin. Kyllö raskaus on ihanaa :p

Tarvis sit lähtee töihin mut ei huvita ja pitäisi esikoiselle käydä ostaan koulutarvikkeita. Ihanaa ja kamalaa.. Esikko menee siis kouluun ja kuopus esikouluun. Missä ne mun pienet vauvat on?

Champpis ja "Paavo" 4+2
 
champion: Nyt mahakipu on jo hellittänyt. Tyttöä nostaessa alkaa jomotella, mutta ei onneksi enää pahasti. Kiitos lohdullisista sanoista! :hug: Ymmärrän tuon täysin, että tunnet vielä tarvetta varmistaa testillä raskautta! Hienoa, että viivat ovat vahvistuneet normaalisti! :) Itsekin mietin, jos vielä yhden testin tekisi...:ashamed: En oo tehnytkään enää niiden ekojen jälkeen.

Huhtikuu on tosiaan hyvä kuu! :D Mikä tahansa varmasti olisi, milloin vaan laskettu aika sattuisi olemaan. Mutta olen kyllä niin viimeisen päälle kevätihminen, että olen jo miettinyt kuinka ihana kevät alkaa siinä vauvan syntymän jälkeen.. :heart: Mikäli tämä pysyy kyydissä. Ehkä vähän aikaista vielä ajatella sinne saakka.

mansikkasuu: Tervetuloa! :flower:
 
äittä Mulla on kans aika varattu sinne meriouluun :) 15.8. Oon käyn siel edellisessä raskaudessa kans ja tykkäsin kyllä paljon, ja hintakaa ei kirpase :D Gynekossa kävin esikoisesta ja varhaisultra makso 130e :S

Tervetuloa uusille:wave:

Mä kans testasin eilen vielä...ja viivaa näytti viel:p Viel ois yks clearbluen digitaalinen kun sen sai kaupanpäälliseksi. Ajattelin sen tehdä sit myöhemmin, et näkee mitä viikkoja se näyttää.
 
Mä näin kans viime yönä raskaus/vauvaunen, siinä vauvaa ultrattiin, en muista unesta muutakuin että vauvalla oli isänsä nenä ja se vaikutti pojalta :D Esikoisesta näin kaksi "ultraunta" myös, niissä molemmissa selvisi että vauva on tyttö. Kun sain sitten ihan oikeessa ultrassa tietää, että tyttö on tulossa, en yllättynyt ;) Saas nähä nyt sitten miten nää mun unet jatkuu...
 

Yhteistyössä