***??*** huhtikuun 2012 helmet heinäkuussa ***??****

Hei hienoa, tännehän on tullu paljon porukkaa lisää sitten viime käynnin! :) Tervetuloa!:flower:

Champion sullapa tosiaan kivat oireet.. :D

LittleStar mulla kanssa sama juttu, viime viikot oon herännyt noin tuntia ennen herätystä töihin eli n.5.30 mitä en tod. muuten harrasta.. :D Noh, ehtiipähän siinä aamulla jotain puuhailla.. Nyt tosin alkoi kahden viikon loma et toivottavasti en jatka samaa rataa.. :)

Ja täällä kans yks joka testailee yhä vaan tuleeko ne kaks viivaa testiin.. Pitikin silloin joskus tilata 30 raskaustestin satsi, nyt niitä riitää, kun tärppäskin jo.. :LOL:

Hei ja oon tässä koko kevään/kesän lenkkeilly ja eilen kävin sitten juoksemassa ja voi luoja, ei meinannu tulla mitään..!! Tuntu, että kengänpohjissa olis ollu kilo liimaa, ei meinannu nousta jalka sitten millään! Mitenkäs te muut, harrastatteko nyt liikuntaa ja millaista? Lueskelin, jostain, että ainakaan loppuraskaudessa syke ei mielellään sais nousta yli 150, voi aiheuttaa hapenpuutetta.. mut varsinkin te, joilla on jo raskauksia taustalla, niin osaatteko sanoa, että ei kai näin alussa tollaista vaaraa ole..? Toisaalta jos yhtä huonolta tuntuu juoksu jatkossakin, niin kai sitä kannattaa ihan suosiolla siirtyy kävelyyn..

Ai niin ja pakko hieman hehkuttaa, mun siskon synnytys käynnistetään huomenna ja pääsen sitten hoitelemaan pienokaista.. ihanaa!!:heart:
 
Mä oon kans nähny noista kahdesta edellisestä enneunet ja paikkaansa piti ja ultraunet oli mullaki, eli tuli tyttö ja poika :D Nyt odottelen et millon tästä tulis unis.

Eihän se mun mielestä ihan näin alussa oo vaaraksi melissa, mut tuskin hyvääkään tekee jos väsyttää kehoa liikaa <3

Voi, pääset kohta hoitelee pikkusta <3 <3
 
Aika hyvät enneunet sulla vauvahaaveita jos noin hyvin paikkansa piti. Kerro sitten kun tulee enneuni tästä raskaudesta et kumpi tulee.. :)

Näin just aattelin et kaipa se pitää omaa kehoa nyt kuunnella ja mennä sen mukaan. :)

Otin loman just tähän väliin ajatuksella et oon lisäkäsinä vauvan hoidossa.. ;) Toivotaan vaan et menee ihan nappiin nää viimeiset päivät ja synnytys.. On nimittäin just se sisko kyseessä, josta mainitsinkin menneillä sivuilla et oli kohtukuolema 05/09 rv38.. Aikalailla stressaa/jänskää nyt!!
 
Heippa, täällä yksi lisää, eilen plussasin nyt viikkoja huimat 3+6 :) Lapsi olisi minulle 3:s miehelle toinen ja siis meidän eka yhteinen:heart: Laskettu aika menkkojen mukaan 9.4.12 ja KAKS olis synnäri..

Oireita; mulla oli 3 päivää ennen plussaa maha aivan sekaisin:x Oksensn eilen aamulla kun pesin hampaita ja siitä seurasi tunnin mittainen kipu mahalla, siis oksun aikaan repäsi tosi inhottavasti, sit siitä about tunti, niin yskiminenki sattui. Hieman nyt pari päivää ollu etovaa oloa ja ristiselkää särkee.. Palellut olen eilen illalla ja yöllä, yölläkin heräsin lisää peittoa etsimään:whistle:

Oli puhetta neuvolaan sitosta, just mietinkin sitä, että joko sinne viitsii soittaa, varmaan minäkin sitten jo ensi viikolla.
 
Täällä plussattu 25.päivä kesäkuisen keskenmenon jälkeen. Kovasti jännittää ja pelottaa ja toivotaan että kaikki menisi nyt hyvin. Esikoinen olisi tulossa la 3.4 ja varhaisultraan on pakko mennä katsomaan että kaikki hyvin 10.8 :) synnytetään jos hyvin käy Kätilöopistolla.
 

Yhteistyössä