En löydä kunnon, tiivistettyä tietoa karppauksesta...enimmäkseen keskustelupalstoja ym..APUA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Riipputisurupuska"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en oo ehtinyt...Kokeilin ensin netistä, kun sieltä yleensä alun asialleen löytää...pitänee lapsen kummitätiä pommittaa, kun on onnistuneesti jo painoaan pudotellut....

Mä luin kokonaisen kirjan(kuten aina palstalla neuvotaan tekemään, että laihtuu) enkä tullut yhtään asiassa viisaammaksi enkä usko asiaan yhtään sen enempää. Eikä kyllä painokaan tipu.

[QUOTE="vieras";24304026]Mä luin kokonaisen kirjan(kuten aina palstalla neuvotaan tekemään, että laihtuu) enkä tullut yhtään asiassa viisaammaksi enkä usko asiaan yhtään sen enempää. Eikä kyllä painokaan tipu.[/QUOTE]

Mutta eppä kyllä oo viittiny karpatakkaa...

[QUOTE="vieras";24304026]Mä luin kokonaisen kirjan(kuten aina palstalla neuvotaan tekemään, että laihtuu) enkä tullut yhtään asiassa viisaammaksi enkä usko asiaan yhtään sen enempää. Eikä kyllä painokaan tipu.[/QUOTE]

Ei sitä lukemalla laihdu vaan karppaamalla

[QUOTE="vieras";24304162]No eipä tuossa nyt kova hätä ole, löytyy kyllä ihan ilman pistettäkin![/QUOTE]

No antamasi osoite oli päin helvettiä eli ei sinne päinkään. Ei varmasti onnistu osoiteriville kirjoitettuna.

[QUOTE="tööt";24304218]No antamasi osoite oli päin helvettiä eli ei sinne päinkään. Ei varmasti onnistu osoiteriville kirjoitettuna.[/QUOTE]

No lutuna tentähälen laitappa se siihen osoiteriville niin ensimmäisenä google nakkaa karppausinfon ylimmäksi, ookko sä karpannu vähän turhan tiukasti kun on hermon noin kireelle kiskonut, syönyt vähän hiilareita enemmän niin hermokin vähän löystyy.

[QUOTE="vieras";24304371]No lutuna tentähälen laitappa se siihen osoiteriville niin ensimmäisenä google nakkaa karppausinfon ylimmäksi, ookko sä karpannu vähän turhan tiukasti kun on hermon noin kireelle kiskonut, syönyt vähän hiilareita enemmän niin hermokin vähän löystyy.[/QUOTE]

Osoiterivi on tuo pitkä tuolla ylhäällä, missä lukee nyt kaksplus.fi ja lörinää perään. kirjoita toki sinne karppausinfo.fi ja koe löytämisen huuma, dildo.

[QUOTE="tööt";24304425]Osoiterivi on tuo pitkä tuolla ylhäällä, missä lukee nyt kaksplus.fi ja lörinää perään. kirjoita toki sinne karppausinfo.fi ja koe löytämisen huuma, dildo.[/QUOTE]

Muruseni, olen tainnut käydä useamman atk kurssin kuin sinä, jopa www sivujen teon. Ole nyt ystävällinen ja laita se sinne osoiteriville ja katso mitä tapahtuu, sen jälkeen mene jääkaapille ja ota sieltä jotain hiilaripitoista ja ole ihmisiksi.

[QUOTE="vieras";24304476]Muruseni, olen tainnut käydä useamman atk kurssin kuin sinä, jopa www sivujen teon. Ole nyt ystävällinen ja laita se sinne osoiteriville ja katso mitä tapahtuu, sen jälkeen mene jääkaapille ja ota sieltä jotain hiilaripitoista ja ole ihmisiksi.[/QUOTE]

Etpä taida ehkä olla käynyt. Ja noista sivujen tekemisestä: sulta varmaan taittuu php, sql ja tietenkin yleisimmät kuvankäsittelyohjelmistot? Hötömölöä osaa lähestulkoon kuka vain.

[QUOTE="vieras";24304579]Onko joku siihen sen www käskenyt laittaa?[/QUOTE]

On aivan sama laittaako eli ei. Ilmankaan ei löydy. Älä pliis ala keulimaan ammattilaiselle, mulle on it-hommista maksettu palkkaa jo aika monta vuotta.

[QUOTE="vieras";24304166]Ja toiset osaa karpata ja toiset ei![/QUOTE]

No niinpä niin. Kun sehän on teille joillekin uskonto ja ajatus on se, että josko joku mulla toimii niin PAKKOHAN sen on toimia 6 miljardilla muullakin ihmisellä.... Toiset on tyhmiä ja toiset ei!

[QUOTE="tööt";24304615]On aivan sama laittaako eli ei. Ilmankaan ei löydy. Älä pliis ala keulimaan ammattilaiselle, mulle on it-hommista maksettu palkkaa jo aika monta vuotta.[/QUOTE]

se on karppaus.info EI karppausinfo.fi!!! Sekä karppaus.info ja karppaus.info toimivat.

Yhteistyössä