Kellä on oikeasti varaa HopLoppiin?

• Viestiketjun aloittaja "hupsista"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Just eilen oltiin ekaa kertaa. Kyllähän se on hintavaa, mut mikäpä ei olisi. Kaikenmaailman huvipaikoista kuitenkin halvimmasta päästä ja ainakin meidän 3-5 vuotiaille riittävä. Kalliimpiin paikkoihin kaiketi "päästään" vielä tulevina vuosina.

"vieras"
mä käytän rahani mieluummin noihin lasten huvituksiin, kun törsään ne röökiin ja alkoholiin. eli me satunnaisesti käydään, vaikkakin olen minikotihoidontuella ja kahden lapsen yh..

Saraldo
En mä tiennytkään, että Ideaparkin HopLoppiin maksaa enemmän kuin muihin :O. Mutta ei se silti ole paha hinta, varsinkin kun siellä ei ole enää aikarajoituksia. Saa riehua vaikka hela dagen :)

4-henkinen perhe
Käytiin juuri Linnanmäellä ja Sealifessä. Rahaa paloi n. 130 euroa. Hoploppi on siis halpaa lystiä huvipuistopäivään verrattuna. Hyvin on meillä varaa muutaman kerran vuodessa käydä jossakin huvittelemassa lasten kanssa.

a.p.
Ette taida käydä huvipuistoissa, vesipuistoissa, tms? Niissä vasta järkyttävät hinnat onkin...nelihenkinen perhe kun menee esim. Jukuparkiin niin pelkkä sisäänpääsy kustantaa 84 euroa.

Mutta elämä on.
Kas kummaa, mutta ollaan menossa särkkään ensi viikolla. Hinta on kyllä niissäkin aivan järkyttävä, mutta siellä saa kuitenkin enemmän vastinetta rahoilleen?!

a.p.
[QUOTE="vieras";24303938]mä käytän rahani mieluummin noihin lasten huvituksiin, kun törsään ne röökiin ja alkoholiin. eli me satunnaisesti käydään, vaikkakin olen minikotihoidontuella ja kahden lapsen yh..[/QUOTE]

Nyt kyllä syytät ihan väärää puuta. Meillä ei mene tupakkia, eikä alkoholiakaan.

"jaa"
Halpaa minusta. Meillä on neljä lasta ja huvipuistoreissut on minusta vasta hintavia. Sellaiset 250e menee, että heilahtaa, kun syömisetkin laskee. Mutta kerran, kaksi vuoteen ei sekään nyt niin maata kaatavaa ole.

"vieras"
Mulle noi hinnat alkaa kyllä olla liikaa. Tosin meillä on ollut tapana käydä siellä parivuotiaan kanssa vaikka kauppareissulla ainakin kerran kuussa. Usein tosi hiljaisiin aikoihin ja menty tosiaan käymään siellä vaikka tunniksi, ei koko päiväksi. Tuollaiset muuten vaan käynnit kyllä jäävät pois viimeistään, kun lapsi täyttää kolme. Pari kertaa vuodessa voidaan käydä riehumassa koko rahalla, mutta lyhyempiä visiittejä ei enää raski.

Kyllähän siihen varaa on. Tosin meillä se ei tule muutenkaan kalliiksi syystä että meillä on vain yksi lapsi ja hänkin on alle 3-vuotias.

Ja vaikka huvitukset maksaisivatkin välillä enemmänkin, niin ihan mielelläni maksan, jos voin tuottaa lapselle sillä tavoin ylimääräistä iloa elämään.

Yhteistyössä