"noh"
Ei ole sielunkumppanini enemminkin vastakohtani. Meidän suhteessa vastakohdat vetävät puoleensa.
Päällepäin kuulostaa ihan hyvältä. Ihan normaalilta. Tällaisen olemassaoloon uskonkin, mutta en sen enempään.Sama täällä . Ei ole kylän komein poika, rikkauksista puhumattakaan. Ei ole mikään romanttinen tyyppi eikä ymmärrä mua välillä ollenkaan. Mutta hän kohtelee mua hyvin. Ei kännää, ei hauku, ei lyö. Ei alista eikä sido mua nyrkin ja hellan väliin. Ja mikä parasta, ei ole koskaan pettänyt mua, vaikka mä olen ainoa mikä hänellä on ollut. Meillä on samanlainen huumorintaju, samantyyppiset asiat on meille tärkeitä. Näillä eväillä ollaan menty 18 vuotta .
KiitosMä en usko, että tuossa on kyse rakkaudesta...vaan nimenomaan tottumisesta, eikä sillä ole todennäköisesto mitään tekemistä rakkauden kanssa. Ja tuommoinen kuulostaa ihan mun pahimmalta painajaiseltani. Joten lupaan, tuleh haulikko kädessä ovesitaa, jos sorrut moiseen
Yksin oleminen on mun mielestäni ihan hurjan loistava vaihtoehto. Ei siis lainkaan paha.Kyllä mä odotan löytäväni vielä joskus sielunkumppanin.
Jos en löydä, olen sitten yksin.
Oon lukenu monia sun kirjoituksias ja aina vaan vakuutun enemmän siitä, anteeks vaan, että sun täytyy olla tosi naiivi. Johtuuko se sun uskosta että olet niin sinisilmäinen vai eikö elämänkokemusta ole muuten vaan kertynyt?Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24289933:Kyllä se on mun paras ystävä ja mun pari. Kyllä se on mulle just se ihminen, jonka seurassa olen kaikista mieluiten.
Jos se kuolee, olen rikki lopunikääni.
Et sä viittis vähän selventää?On. Mutta hän ei tiedä minun olevan edes olemassa, joten suhde on täydellinen.
juuri näinAlkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24289933:Kyllä se on mun paras ystävä ja mun pari. Kyllä se on mulle just se ihminen, jonka seurassa olen kaikista mieluiten.
Jos se kuolee, olen rikki lopunikääni.
Mies on ihan oikea, johon nyt lätkässä, mutta hän on vain kaukoihastus. Julkkis. :ashamed:Et sä viittis vähän selventää?
Pitää muuten täysin paikkansa.Joskus hän on ominaisuuksiltaan näitä kaikkia mainitsemiasi samanaikaisesti ja joskus täysin näiden kaikkien vastakohta.
Just tätä tyyliä mä tarkoitinAlkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24290043:Niin että mä olen naiivi ja hyökkäävä ja sä oot kypsä ja... ei-hyökkäävä?
Ja perään vielä anteeksi vaan, ei millään pahalla.