Laittakaahan kuvia kodeistanne!

• Viestiketjun aloittaja "lehmus"
  • Ensimmäinen viesti
---
Matto on menossa vaihtoon, kunhan löydän uuden, paremmin väreihin sopivan tilalle. Tuo on materiaali vaan on keittiöön perfect, ja maton kokokin on hyvä. Mutta ehkä mä eka entraan tuon pirttikaluston, näkee sitten millainen siihen oikeasti sopii.
Kuten aiemmin ehdotin, että samanlainen matto mutta musta/harmaasävyinen ja pirttikaluston maalaisin kuultovalkeaksi tai kuultoharmaaksi.

Turkilmas
Riepulla on ihanan mallinen koti, erikoinen ja kaunis. Kuulostaa myös hyvältä idealta tuo pirttikaluston maalaaminen mustaksi, sopii varmasti hyvin ja tekee perinteisestä kalusteesta persoonallisen :).

Mietin tuota teidän makkarin seinän sävyä että se taitaa olla melko samanlainen kuin meillä seinät, vai katsoinko väärin? Meidän seinät on maalattu semmoisella sävyllä kuin K484 (vai oliko se nyt H484). Tuota koodia ei ole enää uusissa maalikartoissa, mutta sävyn saa kuitenkin sitä pyytämällä.

Turkilmas
Riepulla pidin kovasti veskin seinää koristavista kuvista ja olohuoneen tunnelmasta.
Turkilmasilla minuun kolahti se kaunis (Vanha?) klaffipöytä ja keittiön astiakaappi.
Kivoja koteja.

:)
Kiitos :). Meillä on kaikki mööpelit vanhoja talonpoikaisia, mä olen jo vuosia keräillyt niitä, enkä luopuisi mistään hinnasta yhdestäkään.

Mä taas tykkäsin aivan valtavasti sun ihanista avohyllyistä purnukoineen ja muutenkin teidän kodin tunnelmasta :)

[QUOTE="vieras";24282590]Kuinka saitte noin kivan kaupungin kämpän ja onko pk-seutua? Onko itse asennetut laminaatit vai kuinka? Yleensä on vain tylsää muovimattoa..[/QUOTE]

Suhteilla saatiin, tavallaan. Jyväskylä on paikkakunta, ei pk-seutu. Laminaatit oli valmiina, vuosi sitten asennettu ja noiden "tehosteseinien" maalaus saatiin vuokranantajan kustannuksella töineen kaikkineen.

Nää on kyllä jo vanhoja...varmaan noin vuosi sitten otettuja, mutta uudempia ei ole. Ja kyse on siis esikoisen huoneesta, jota remppasin ja sisustin Kuvausaikaan se oli vähän esken vielä, mutta näillä nyt mennään:

• Tykkää
Reactions: sinisulka

Yhteistyössä