KÄÄK! uusi täällä!

juu kaksi lasta löytyy kyllä :) päivät sujuu siinä että koitan saada kaaosta hallintaan, kovin epätoivoisesti tosin...... :D ja tylsäpä taidan olla itsekkin! :D (eikös kaikki kotiäidit ainakin hiukan tylsiä ole? ;))
 
juu kaksi lasta löytyy kyllä :) päivät sujuu siinä että koitan saada kaaosta hallintaan, kovin epätoivoisesti tosin...... :D ja tylsäpä taidan olla itsekkin! :D (eikös kaikki kotiäidit ainakin hiukan tylsiä ole? ;))
Rohkeaa kun uskallat tällaisella palstalla kritisoida äitiyden tylsyyttä :D Tai voisko olla että et ole sellainen kulisseja pystyttelevä vaan ihan tavallinen äiti :) Hienoa! Meitä on täällä ainakin kaksi :D
 
No hei kotipeikko. Kiva kun tulee uusia tyyppejä. Tosin palstavuosien ja aktiivisuuden perusteella voisin sanoa että olen uusi itsekin.
Töissä käyvä, enemmän töissä kuin kotona... sitä yrittäjyyden ihanuutta. Sitten vielä juoppokin.. tänään meinaa lapsi ja mies ja huomenna työvapaa päivä niin olen juonut muutaman lasin viiniä :) :saint: Mutta helkutin hyvää viiniä... ja pirun kallista.
Sitten oon tehnyt hienoja ostoksia vähän pöhnässä.... Lapset saa sellaiset samsoniten norsu ja teddy laukut ja huhhuh, ei tarttis mennä mihinkään keltainenkettu sivuille saati sitten t2h.dk sivuille. On tili tyhjä ennen kuin siellä mitään täytettäkään on !! :)

Ei vaan tervetuloa ja kärkkäitä kommentteja ja shokeeraa tämä palsta. Käy vaikka postilaatikolla ja jätä siksi aikaa vauva pinnasänkyyn nukkuu niin johan on pitkä ketju äitiydestä ja paskuudesta päällä :D
 
  • Tykkää
Reactions: kotipeikko

Yhteistyössä