Mies paljasti

Mä en kyllä ymmärrä kaikkien ihmisten rakkautta =( . annetaan haukkua ja mollata ja sitten vaan ollaan niin rakastuneita!! sulla taitaa vaan olla pelko että jäät yksin. miten tota sun masennusta hoidetaan? vai hoidatko mitenkään?
Onko se edes rakkautta? Vai pelkkää läheisriippuvuutta ja pelkoa siitä ettei kelpaisi kellekään enää? Ettei kelpaa, kun on kuullut olevansa ruma/lihava/tyhmä/hullu tms?
 
minua ei kiusata
Kaikki vaan urputtaa, että "ompa se mies kauhee"...Vähänkö nainen on TYHMÄ kun jää kuunteleen ja katteleen tommosta. Jos itseään ei sen vertaa kunnioita niin ei kunnioita kukaan muukaan, varsinkaan tuollaiset narsistiset paskiaiset. Totuushan on se, ettei tuollaisia ihmisiä mikään muuta eikä opeta, ne polkee tasan niin kauan heikompiaan kun niiden itse antaa tehdä niin. Opi ja juokse, sanon minä.
 
JONSERED Karhunkantaja
Joo no, mielelläni ottaisin läskit, kun niille voisi sentään tehdäkkin jotain, kuntaas naaamalleen ei oikein voi. Eikä ole varaa korjauttaa riipputissejäkään. Jotenkin meni vielä viimeisetkin halut -.- Jos niitä nyt yhtään oli, kun mies paripäivää sitten ilmoitti haluavansa kokeilla miestä, kun eroamme.
Oikeasti, todella osuva nikki sinulla...

Pysähdy nyt hetkeksi ja mieti, kenelle elät.
 
  • Tykkää
Reactions: Bonaire ja Phoebsi
mulperipuu
joo tuttua kauraa tääläkinpäin. Mies on hihitellyt mun selluliitille, ihmetellyt raskausarpiani tyyliin "hyi, mitä noi on??" Olen painoindeksiltäni hoikka, mutta tekis kuulemma mullekin hyvää laihduttaa. Aina kehuu muita naisia, tv:ssä tai kadulla. Siinävaiheessa piru sisälläni nostaa päätä ja saan mieheni turvan tukittua sanomalla että kattele iha vapaasti vaa mutta sun omalla ulkonäöllä et tuollasta muijaa tuu koskaa saamaan. Vetää miehen aika hiljaaseksi. Voitto se on pieninkin voitto<3
 
"marianna"
joo tuttua kauraa tääläkinpäin. Mies on hihitellyt mun selluliitille, ihmetellyt raskausarpiani tyyliin "hyi, mitä noi on??" Olen painoindeksiltäni hoikka, mutta tekis kuulemma mullekin hyvää laihduttaa. Aina kehuu muita naisia, tv:ssä tai kadulla. Siinävaiheessa piru sisälläni nostaa päätä ja saan mieheni turvan tukittua sanomalla että kattele iha vapaasti vaa mutta sun omalla ulkonäöllä et tuollasta muijaa tuu koskaa saamaan. Vetää miehen aika hiljaaseksi. Voitto se on pieninkin voitto<3
No en minä kyllä tuollaista piikittelyä puolin enkä toisin ymmärrä, jos siis rakastavassa parisuhteessa ollaan.
Jos mies minua ajattelemattomuuttaan piikittäisi jotenkin, niin en minä alkaisi hänestä sängyssä pilkkoja keksimään tjn. vaan selvitettäisiin asia aikuisten kesken.
Jos toinen ei halua yhdessä olla tai on tyytymätön eikä ratkaisua löydy, niin lusikat jakoon, ei kait siinä muukaan auta.
 
  • Tykkää
Reactions: Juudith ja Phoebsi
"katri"
Eikös teillä ap ole vastasyntynyt vauvakin?
Tuskin sä miehesi mielestä kovin ruma olet jos kerta on lapsenkin kanssasi tehnyt. Miehellä on itsellään jotain pahasti vialla.
 
"vieras"
joo tuttua kauraa tääläkinpäin. Mies on hihitellyt mun selluliitille, ihmetellyt raskausarpiani tyyliin "hyi, mitä noi on??" Olen painoindeksiltäni hoikka, mutta tekis kuulemma mullekin hyvää laihduttaa. Aina kehuu muita naisia, tv:ssä tai kadulla. Siinävaiheessa piru sisälläni nostaa päätä ja saan mieheni turvan tukittua sanomalla että kattele iha vapaasti vaa mutta sun omalla ulkonäöllä et tuollasta muijaa tuu koskaa saamaan. Vetää miehen aika hiljaaseksi. Voitto se on pieninkin voitto<3
Onks sun miehes jotenkin yksinkertainen?
 
  • Tykkää
Reactions: Juudith
voi ei
Millaisten miesten kanssa te oikein ootte yhdessä? :( En voi kuvitellakaan että mulle kaikkein rakkain ja tärkein henkilö loukkais mua päästämällä suustaan jotain tuollaista.
 
Mä en kyllä ymmärrä kaikkien ihmisten rakkautta =( . annetaan haukkua ja mollata ja sitten vaan ollaan niin rakastuneita!! sulla taitaa vaan olla pelko että jäät yksin. miten tota sun masennusta hoidetaan? vai hoidatko mitenkään?
Ei hoideta mitenkään. Todennäköisesti, jos menisin hoitoon ja aloittaisin lääkitykset sun muut, niin heti olisi sosiaalitantta oventakana viemässä sen viimeisenkin syyn elää.
 
Mies on saman ikäinen. Miksi se olisi mennyt hukkaan, jos rakastan miestä edelleen? Olisiko ollut parempi maata monen miehen kanssa ja särkeä sydämmensäkin?
Rakastatko vai roikutko? Rakastaako miehesi sua jos noin sulle puhuu? Nuoruutta, elämää, voi elää muullakin tavalla kuin makaamalla monen miehen kanssa. Sydän särkyy aina joskus. Siitäkin oppii ja kasvaa.Musta tuntuu, että sua pelottaa jäädä yksin. Arvaan ettet ole koskaan ollut yksin, asunut yksin? Sä pelkäät?
 
Rakastatko vai roikutko? Rakastaako miehesi sua jos noin sulle puhuu? Nuoruutta, elämää, voi elää muullakin tavalla kuin makaamalla monen miehen kanssa. Sydän särkyy aina joskus. Siitäkin oppii ja kasvaa.Musta tuntuu, että sua pelottaa jäädä yksin. Arvaan ettet ole koskaan ollut yksin, asunut yksin? Sä pelkäät?
Omasta mielestäni rakastan, kun olen vähän onnellisempi, kun nukahdan miehen viereen ja tiskaan mielelläni astiat hänen puolestaan.
Olen kyllä asunut yksin, vasta vuosi ollaan miehen kanssa asuttu yhdessä.
Miten mun olisi nuoruuteni pitänyt, tai pitäisi elää, jos itse tykkään tästä tavasta o.o
 

Yhteistyössä