?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mutta jos imetetyistä tisseistä tehtäisiin vain "teinitissit" eli sellaiset, jotka itsellä oli ennen lapsia. Mielestäni ihan luomut nekin olisi, vaikka iän merkit olisikin poistettu.
Mutta jos imetetyistä tisseistä tehtäisiin vain "teinitissit" eli sellaiset, jotka itsellä oli ennen lapsia. Mielestäni ihan luomut nekin olisi, vaikka iän merkit olisikin poistettu.
Miksi ihmeessä minun pitäisi ottaa riski oman henkeni ja terveyteni kanssa ja "korjauttaa" jotain, joka ei ole rikki ja joka on osa minua, identiteettiäni?
Miksi ihmeessä minun pitäisi ottaa riski oman henkeni ja terveyteni kanssa ja "korjauttaa" jotain, joka ei ole rikki ja joka on osa minua, identiteettiäni?
Vähän alakuloisen näköiset tissit, mutta luomut hakkaavat muokatut mennen tullen.
Eikös ne riskit ole kuitenkin aikapienet sellaisessa kohotusleikkauksessa? En ole kuullut, että kukaan olisi henkeänsä moisessa menettänyt. Mutta se on totta, että jos rinnat ovat kasvaneet tuollaisiksi ihan alkujaankin, niin eihän ne silloin ole rikki. Jos lapsellasi olisisynnynnäinen epämuodostuma tai huulihalkio, niin etkö korjauttaisi leikkaamalla, jos se olisi vain mahdollista? Eihän lapsi kuitenkaan olisi rikki vaan syntynyt sellaiseksi. Ehkä vähän rankka vertaus, mutta ymmärtänet, mitä tarkoitan.
Mulla on aika samanlaiset, on vaan isommat, eri paria ja nännipihat vielä isommat. Voi kyllä menisin leikkaukseen jos ilmaiseksi saisin! Ja meinaan mennä myös maksun kanssa, jahka saan rahat kasaan. En ole IKINÄ ollut tyytyväinen rintoihini, niiden takia itsetuntoni on täysin nollassa. Ovat roikkuneet aina, ja raskaus ja muutaman kk imetys teki niistä vielä kamalammat. On sesitten miten pinnallista tahansa, oman mielenterveyteni ja itsetuntoni takia meinaan korjauttaa nää.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24273298:heiiii... kuka on ottanu kuvan minusta ilman lupaa??? :O
Before And After Breast Asymmetry Correction | Plastic Sergeant
noi on just ko minun tissitokei, ei ehkä ihan noin suuri kokoero...
jotta kysymys kuuluukin: saisinks mie korjauttaa tuommoset eritasotissit?
Sun itsetuntoa pitää korjata, eikä tissejä.
En laittaisi silikoneja. Pelkkä kohotus. Mulla on tuollaiset mutta isomman kokoiset. Leikkauttaisin jos olisi varaa.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24273020:Usko nyt, ne on nätit. Mun mielestä ainakin.
No jos koko ero on lähelläkään tuota, niin ovathan ne aikalailla eriparia, vaikkeivät taida siltikään olla rikki. Kyllä minä kuitenkin korjauttaisin. Voihan siitä mennä vaikka selkä rikki, kun toinen puoli painaa enemmän ja ranka joutuu siksi rasitukselle.
Ei ainakaan leikkaamalla. Et tule siitä tyytyväiseksi, kuin hetkeksi. Sitten siirryt seuraavaan kohtaan, ja taas seuraavaan. "Noi tuijottaa mun reisiä ihan varmana, mulla on rumar redet..."
Itsetunnon korjaaminen on pitkä ja kivinen tie, ja tässä maailmassa se vaatii ylläpitoa. Mutta myös kannattaa.
Ei ainakaan leikkaamalla. Et tule siitä tyytyväiseksi, kuin hetkeksi. Sitten siirryt seuraavaan kohtaan, ja taas seuraavaan. "Noi tuijottaa mun reisiä ihan varmana, mulla on rumar redet..."Itsetunnon korjaaminen on pitkä ja kivinen tie, ja tässä maailmassa se vaatii ylläpitoa. Mutta myös kannattaa.