Jos sinulla olisi tälläiset rinnat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kauan kärsinyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on aika samanlaiset, on vaan isommat, eri paria ja nännipihat vielä isommat. Voi kyllä menisin leikkaukseen jos ilmaiseksi saisin! Ja meinaan mennä myös maksun kanssa, jahka saan rahat kasaan. En ole IKINÄ ollut tyytyväinen rintoihini, niiden takia itsetuntoni on täysin nollassa. Ovat roikkuneet aina, ja raskaus ja muutaman kk imetys teki niistä vielä kamalammat. On sesitten miten pinnallista tahansa, oman mielenterveyteni ja itsetuntoni takia meinaan korjauttaa nää.

Mutta jos imetetyistä tisseistä tehtäisiin vain "teinitissit" eli sellaiset, jotka itsellä oli ennen lapsia. Mielestäni ihan luomut nekin olisi, vaikka iän merkit olisikin poistettu.

Minustakin kohotetut ja mahdollisesti omalla rasvalla täytetyt ovat vielä luomut. Eivät ehkä ihan alkuperäiskunnossa ja ovat toki korjatut, muttei niissä sit mitään ylimääräistä ole,joten ovat mielestäni luomut.

Miksi ihmeessä minun pitäisi ottaa riski oman henkeni ja terveyteni kanssa ja "korjauttaa" jotain, joka ei ole rikki ja joka on osa minua, identiteettiäni?

Eikös ne riskit ole kuitenkin aikapienet sellaisessa kohotusleikkauksessa? En ole kuullut, että kukaan olisi henkeänsä moisessa menettänyt. Mutta se on totta, että jos rinnat ovat kasvaneet tuollaisiksi ihan alkujaankin, niin eihän ne silloin ole rikki. Jos lapsellasi olisisynnynnäinen epämuodostuma tai huulihalkio, niin etkö korjauttaisi leikkaamalla, jos se olisi vain mahdollista? Eihän lapsi kuitenkaan olisi rikki vaan syntynyt sellaiseksi. Ehkä vähän rankka vertaus, mutta ymmärtänet, mitä tarkoitan.

Eikös ne riskit ole kuitenkin aikapienet sellaisessa kohotusleikkauksessa? En ole kuullut, että kukaan olisi henkeänsä moisessa menettänyt. Mutta se on totta, että jos rinnat ovat kasvaneet tuollaisiksi ihan alkujaankin, niin eihän ne silloin ole rikki. Jos lapsellasi olisisynnynnäinen epämuodostuma tai huulihalkio, niin etkö korjauttaisi leikkaamalla, jos se olisi vain mahdollista? Eihän lapsi kuitenkaan olisi rikki vaan syntynyt sellaiseksi. Ehkä vähän rankka vertaus, mutta ymmärtänet, mitä tarkoitan.

Huulihalkio on "rikki". Ja jotkut epämuodostumat ovat samaa kategoriaa: jos ne estävät/haittaavat kropan normaalia toimintaa, ne ovat mielestäni korjausta vaativia.

Ja leikkauksissa on aina riskinsä, miksi ihmeessä ottaa ylimääräisiä riskejä, jos ei ole pakko? Ja vaikka joku olisikin vakuuttunut, että elämä muuttuu ruusuiseksi esteettisellä kirurgialla, se ani harvoin poistaa todellista ongelmaa: joko epärealistisia odotuksia ulkonäöltään tai muuta henkistä epävarmuutta.

Siis miksi korjata sellaista, joka ei ole rikki? :)

Pystyn ymmärtämään esim. rinnanpoiston jälkeen asennetun implantin, juuri ja juuri. Mutta en pysty pukemaan sanoiksi sitä, miksi koen näin. Jos minulta joskus jouduttaisiin poistamaan rinta/rinnat, en korjausleikkausta haluaisi. Siis huom! korjausleikkausta. En ole rikki tai viallinen. Ja jos kokisin olevani, toivoisin että korjaaminen aloitettaisiin jostain muusta, kuin kropastani.

Mulla on aika samanlaiset, on vaan isommat, eri paria ja nännipihat vielä isommat. Voi kyllä menisin leikkaukseen jos ilmaiseksi saisin! Ja meinaan mennä myös maksun kanssa, jahka saan rahat kasaan. En ole IKINÄ ollut tyytyväinen rintoihini, niiden takia itsetuntoni on täysin nollassa. Ovat roikkuneet aina, ja raskaus ja muutaman kk imetys teki niistä vielä kamalammat. On sesitten miten pinnallista tahansa, oman mielenterveyteni ja itsetuntoni takia meinaan korjauttaa nää.

Sun itsetuntoa pitää korjata, eikä tissejä.

• Tykkää
Reactions: Wicked Mary
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24273298:
heiiii... kuka on ottanu kuvan minusta ilman lupaa??? :O

Before And After Breast Asymmetry Correction | Plastic Sergeant

noi on just ko minun tissit :D okei, ei ehkä ihan noin suuri kokoero...

jotta kysymys kuuluukin: saisinks mie korjauttaa tuommoset eritasotissit?

No jos koko ero on lähelläkään tuota, niin ovathan ne aikalailla eriparia, vaikkeivät taida siltikään olla rikki. Kyllä minä kuitenkin korjauttaisin. Voihan siitä mennä vaikka selkä rikki, kun toinen puoli painaa enemmän ja ranka joutuu siksi rasitukselle.

[QUOTE="hmm";24273383]Miten korjataan itsetuntoa? Nopeemmin saisi uudet tissit.[/QUOTE]

Ja mitä sitten? Uusi nenä? Mahanahan kiristys?

Mutta jos on todella varma, että rintaleikkaus ratkaisee ongelmat, antaa mennä vain.

En mä noin pieniä tissejä alkais korjaamaan, mutta omat H-kupin roikkotissit korjautan tasan varmaan kunhan saan lähetteen pienennysleikkaukseen.
Tai en tiiä, kohottaisin ehkä jos olis tollaiset pienemmätkin. Mutta vaan ilmaiseksi ja silikonia en ottaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24273020:
Usko nyt, ne on nätit. Mun mielestä ainakin.

Mutta tuskin omiasi silti niihin vaihtaisit? Se on vaan niin helppoa kehua toisen omaa, jos itsellänsä on parempi. Jos minulla olisi luksuskoti ja sinulla risumaja. Valittelisit mökkisi rumuutta minä lohduttaisin sinua, että kaunishan se on. Usko pois, et sinätarvitse parempaa. :)

[QUOTE="hmm";24273383]Miten korjataan itsetuntoa? Nopeemmin saisi uudet tissit.[/QUOTE]

Ei ainakaan leikkaamalla. Et tule siitä tyytyväiseksi, kuin hetkeksi. Sitten siirryt seuraavaan kohtaan, ja taas seuraavaan. "Noi tuijottaa mun reisiä ihan varmana, mulla on rumar redet..."

Itsetunnon korjaaminen on pitkä ja kivinen tie, ja tässä maailmassa se vaatii ylläpitoa. Mutta myös kannattaa.

No jos koko ero on lähelläkään tuota, niin ovathan ne aikalailla eriparia, vaikkeivät taida siltikään olla rikki. Kyllä minä kuitenkin korjauttaisin. Voihan siitä mennä vaikka selkä rikki, kun toinen puoli painaa enemmän ja ranka joutuu siksi rasitukselle.

nojuu, eihän nämä "rikki" ole. mutta painoa on toisessa tississä aikalailla enemmän (turposi siis imetyksen aikana, toinen taas pysy ihan normitissinä, eikä nämä koskaan ole olleet täsmälleen samaa kokoa) jotenka tuntuu vasemmalla puolen niska-hartiakipuna jatkuvasti. eli häiritsee aika-ajoin elämää. plus sitten se, että koskaan ei löydä sopivan kokosia rintaliivejä koska niitä ei eriparitisseille tehä, toinen joko tursuaa tai toinen on ilman tukea : /

ja juu, siis en olisi ottamassa pienempään tissiin täytettä vaan pienentämässä tuota toista :D

[QUOTE="hei";24273416]Mutta tuskin omiasi silti niihin vaihtaisit? Se on vaan niin helppoa kehua toisen omaa, jos itsellänsä on parempi. Jos minulla olisi luksuskoti ja sinulla risumaja. Valittelisit mökkisi rumuutta minä lohduttaisin sinua, että kaunishan se on. Usko pois, et sinätarvitse parempaa. :)[/QUOTE]

Etkö usko, että joku sinusta ruma voi olla aidosti kaunis jonkun muun mielestä?

Joo, oon suunnitellu meneväni kohotusleikkaukseen jo viimeiset 10 vuotta. Kuhan nyt eka teen lapset ja imetän. Silikoneja en tarvii, ellei tapahdu jotain ihan käsittämätöntä rusinoitumista. :D Meen, vaikka joutuisin ite maksamaan. Tollasiks noi kasvo, koskaan ei oo ollu terhakkaat teinitissit.. : /

T: 27 vee, esikoinen tulossa, normisti 90 E/F, nyt 90H, malli täsmälleen sama kuin AP:n linkissä.

Ei ainakaan leikkaamalla. Et tule siitä tyytyväiseksi, kuin hetkeksi. Sitten siirryt seuraavaan kohtaan, ja taas seuraavaan. "Noi tuijottaa mun reisiä ihan varmana, mulla on rumar redet..."

Itsetunnon korjaaminen on pitkä ja kivinen tie, ja tässä maailmassa se vaatii ylläpitoa. Mutta myös kannattaa.

Edelleenkin kiinnostaisi tietää, miten itsetunto korjataan. Tissit on minullakin piloilla. Maha, nenä, korvat, silmät, reidet ym ovat hyvät. Takapuolestani olen jopa ylpeä. Tissit vain masentaa.

[QUOTE="hmm";24273447]Edelleenkin kiinnostaisi tietää, miten itsetunto korjataan. Tissit on minullakin piloilla. Maha, nenä, korvat, silmät, reidet ym ovat hyvät. Takapuolestani olen jopa ylpeä. Tissit vain masentaa.[/QUOTE]

Keskity nyt aluksi vahvuuksiisi, muihinkin, kuin ulkonäöllisiin.

Ei ainakaan leikkaamalla. Et tule siitä tyytyväiseksi, kuin hetkeksi. Sitten siirryt seuraavaan kohtaan, ja taas seuraavaan. "Noi tuijottaa mun reisiä ihan varmana, mulla on rumar redet..."Itsetunnon korjaaminen on pitkä ja kivinen tie, ja tässä maailmassa se vaatii ylläpitoa. Mutta myös kannattaa.

"...ja pottuvarpaassa liikaa rasvaa, apua!"

Noi on ihan hyvät rinnat. Mullakaan ei ole edes noin kivoja rintoja. Mulla roikkuu pikkusen vähemmän, mutta mulla on ihan suoranaiset ketunnokat, jotka sojottaa itään ja länteen suurinpiirtein. Eli en tekis noille mitään. Mutta jos sä uskallat leikkauttaa ne, niin tsemppiä!

Eli ite en tekis jo senkään takia, etten halua mitään ylimääräisiä leikkauksia, mitä ei ole oikeesti pakko tehdä. Ja noi on nätimmät kun mulla, mutta en tee näillekään nokille mitään. Antaa olla, kun kerta Luoja on tämmöset minulle luonut.

Yhteistyössä