On jollain pokkaa :D Sitteri lähti rapun edestä

Yläkertaan on muuttamassa perhe, sitteri ollut rapun edessä ilmeisesti muiden tavaroiden kanssa jotka odottanut viemistä. Kun joku heistä oli tullut alas hakeen tavaroita, oli vaan nähnyt kun joku juoksee sen sitterin kanssa toiseen rappuun :D

Älytöntä. Eikä kyse ollut mistään superviritelmästä ilmeisesti, vaan joku ihan tavallinen jolla ei ole paljon mitään arvoa.

Deleted member 70007
Huhhuh. Onneksi meillä on vähän rauhallisempaa sentäs. Mä oisin ainakin huutanut sille tyypille, että saakettirallaa, et vie meidän Jemina-Jessican sitteriä!

Huhhuh. Onneksi meillä on vähän rauhallisempaa sentäs. Mä oisin ainakin huutanut sille tyypille, että saakettirallaa, et vie meidän Jemina-Jessican sitteriä!
Ilmeisesti oli niin pöllähtänyt tilanteesta ettei tajunnu :D
En oo aiemmin kuullu tällä pihalla tapahtuneen moista... Pitää kattella mimmosia lapsiperheitä kyseises rapus asuu :p

Noloa kyl...

"vieras"
no se varmaan tuli sit todelliseen tarpeeseen.... tutultani vietiin kerran yksi herne-maissi-paprika pussi rattaiden alakopasta, kun jätti ne jonkun puodin ulkopuolelle..

"Vieras"
Jopas oli törkeetä. Meiltä on varastettu vauvan sekä vähän isomman lapsen vaatteita pyykkituvasta, samoin miehen työvaatteet on kerran kadonneet. Sillon ei ollut vielä omaa pyykkikonetta.

"vieras"
Ilmeisesti oli niin pöllähtänyt tilanteesta ettei tajunnu :D
En oo aiemmin kuullu tällä pihalla tapahtuneen moista... Pitää kattella mimmosia lapsiperheitä kyseises rapus asuu :p

Noloa kyl...
Varkaat on varkaita. Ei ne varastais jos niitä nolottais. Kyllä mä oisin perään juossu ja kiroillu varkaalle. En myöskään jätä kamojani yksikseen, kyllä nykyisin mitä vaan lähtee mistä vaan suomessakin.

Eipä ole tapoja ihmiselle opetettu. Eikä ne sitterit nyt niin paljoa maksa, etteikö jollain olis varaa ostaa. Sen kannattais varmaa mennä kyläilee sen luona ja sanoo, et olipas tutun näkönen sitteri ;D Aina kun muuttaa niin kannattaa jättää joku vahtimaan tavaroita siks aikaa, kun toiset vie niitä.

Eipä ole tapoja ihmiselle opetettu. Eikä ne sitterit nyt niin paljoa maksa, etteikö jollain olis varaa ostaa. Sen kannattais varmaa mennä kyläilee sen luona ja sanoo, et olipas tutun näkönen sitteri ;D Aina kun muuttaa niin kannattaa jättää joku vahtimaan tavaroita siks aikaa, kun toiset vie niitä.
Joo, täst oppi ite sen, ettei jätä enää mitään mihinkään. Jotenkin sitä luottaa, et ku on niin vähän aikaa poissa ettei mitään ehdi tapahtuun, saati et jollain olis pokkaa keskellä päivää viedä jotain noin näkyvästi...

aikuinen nainen
[QUOTE="hih";24268020]Taidat olla itse romani ja haluat provota... :D[/QUOTE]

No en todellakaan ole mikään vitun vammainen mustalainen! Mustalaiset ovat kaikki likaisia, juopottelevia ja varastelivia huoria ja hevoskauppiaita ja minä sentään olen hieno ja ylhäinen nainen, en mikään saastainen ja varasteleva mustalaishuora!

Yhteistyössä