En saa mitään aikaseks

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laiskimusko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Laiskimusko

Vieras
Hommia olis vaikka kuinka, mutta e vaan saa tehdyksi. Ja näin on menny jo pidempään. Sit kun päätän niin teen kaikki tekemättömät työt hetkessä ja on hyvä olla. Mutta miksi en saa alotettua mitään heti.

Mikä on addi?

Mulla on ihan sama juttu opiskelun kanssa, ollut jo n 3v. TO-DEL-LA paha olo kun ei etene koulutyö eikä kotihommat ja ollaan jo pisteessä että en tiedä pääseekö enää ylös, mutta kun saan aloitettua, olen todella tehokas ja hyvä.

Psykologikaan ei osannut auttaa ollenkaan (mulla oli myös masennusoireita kun tämä alkoi mutta ei enää, nyt en enää jaksa käydä siellä kun ei ollut apua).

Ennen olin vielä todella tunnollinen kaikessa, niin kouluhommissa kuin kotihommissa ja aina pikemminkin edellä kuin jäljessä.

Kai musta on tullut vain laiska. Itsetunto on ainakin nollissa tän takia.

Eikä muuten auta että mitä täällä kaksplussalla roikut vaan ala hommiin. En tajua miksei auta, ei vaan auta.

[QUOTE="Opiskelija";24267860]Mikä on addi?

Mulla on ihan sama juttu opiskelun kanssa, ollut jo n 3v. TO-DEL-LA paha olo kun ei etene koulutyö eikä kotihommat ja ollaan jo pisteessä että en tiedä pääseekö enää ylös, mutta kun saan aloitettua, olen todella tehokas ja hyvä.

Psykologikaan ei osannut auttaa ollenkaan (mulla oli myös masennusoireita kun tämä alkoi mutta ei enää, nyt en enää jaksa käydä siellä kun ei ollut apua).[/QUOTE]

Tarkkaavaisuushäiriö. Hommat jää viime tinkaan ja sitten tulee paniikki, kun ne pitäs tehdä. Kaikki meinaa myöhästyä, vaikka kyse itselle mieluisistakin asioista, ei vaan saa aloitettua työtä.

Tarkkaavaisuushäiriö. Hommat jää viime tinkaan ja sitten tulee paniikki, kun ne pitäs tehdä. Kaikki meinaa myöhästyä, vaikka kyse itselle mieluisistakin asioista, ei vaan saa aloitettua työtä.

Voikohan tuollainen ilmestyä yli kakskymppisenä enää.. Ennen oli kaikki niin helppoa ja jäi vapaa-aikaa kun olin niin ahkera ja tehokas, nyt vapaa-aikaa ei ole ja kaikki ahdistaa kun on kaikki tekemättä.

[QUOTE="Opiskelija";24267889]Voikohan tuollainen ilmestyä yli kakskymppisenä enää.. Ennen oli kaikki niin helppoa ja jäi vapaa-aikaa kun olin niin ahkera ja tehokas, nyt vapaa-aikaa ei ole ja kaikki ahdistaa kun on kaikki tekemättä.[/QUOTE]

Kyl se enempi synnynnäistä on. :)

Yhteistyössä