mistä ystäviä

• Viestiketjun aloittaja "äitee"
  • Ensimmäinen viesti
"äitee"
olis niiiiiin kiva kun ois ystäviä tai kavereita joiden kanssa kahvitella, kyläillä ym. ja saada seuraa lasten kanssa ulkoiluun,retkeilyyn sun muuhun mukavaan. Mutta mulla ei vaan ole oikein ketään sellaista, vaik olen sosiaalinen ja puhelias. Käydään lasten kanssa kerhoissa, mutta en ole saanut sellaista ystävää jonka kans kerhon ulkopuolella tavata ja kyläillä. Olen mukana järjestötoiminnassa ja mulla on omia harrastuksia. Mutta ois kiva kun ei aina tarvis siellä leikkikentälläkään yksin istua lasten kans.

Täällä oli pari kk sitten piiiiitkä ketju jossa useampi 'yksinäinen äiti' itki ettei ole kavereita jne, useampi oli samasta paikkakunnasta. Mut kas, kun piti tutustua toisiin äiteihin, tuli täys stoppi. Turha valitus+turha ketju imho

Onnea ap:lle kavereiden hankinnassa kaikesta huolimatta ;)

"vieras"
Täällä oli pari kk sitten piiiiitkä ketju jossa useampi 'yksinäinen äiti' itki ettei ole kavereita jne, useampi oli samasta paikkakunnasta. Mut kas, kun piti tutustua toisiin äiteihin, tuli täys stoppi. Turha valitus+turha ketju imho

Onnea ap:lle kavereiden hankinnassa kaikesta huolimatta ;)
Osaisikohan joku nostaa sen ketjun? Täällä kans yksi yksinäinen äiti-ihminen..

"äitee"
[QUOTE="mie";24261669]Virolahti :)[/QUOTE]

On tästä parikymmentä kilsaa sinne, että ihan joka pv ei siellä hiekkalootan laidalla ehkä tavata mutta joskus retken tehdä kuitenkin jos oot kiinnostunut.Onko minkä ikäisiä lapsia? Täällä kaksi pienempää poikaa ja kaksi isompaa poikaa jo koulussa.

"äitee"
[QUOTE="hippu";24261774]Menetkö puistossa reilusti juttelemaan muille äideille? Oletko kerhoissa yrittänyt tehdä lähempää tuttavuutta ja ehdottaa vaikka treffejä leikkipuistoon?[/QUOTE]

Olen kyllä puistoissa jutellut paljonkin äitien kanssa mutta siihen se sitten kuitenkin jää. Tuttuja mulla on paljonkin, mutta tarkoitan sellaista ystävää jolle voisi vaikka soittaa kun on lähdössä lasten kans johonkin ja kysyä kaveriksi tai tehdä jotain retkiä tms. yhdessä.

"Minni"
Minä en usko näihin ketjuihin ja seuranhakuilmoituksiin. Mutta olenkin kai sen verran kranttu, etten ala viettämään aikaani jonkun kanssa vain sen vuoksi, että ainoa yhdistävä tekijä on lapsi. Potentiaalisen ystävän kyllä tunnistaa! Yhden sellaisen joka on samalla aaltopituudella onneksi tapasinkin!

"vieras"
No ei niitä ystäviä mistään ihmeellisistä, erillisistä paikoista tule.. Niitä tulee naapureista, kouluista, harrastuksista, töistä ja juuri niistä perhekahviloista ja leikkipuistoista, kun menee juttelemaan ja tutustumaan ihmisiin! Niistä ainakin omat ystävät ovat löytyneet.

"äitee"
[QUOTE="Minni";24261850]Minä en usko näihin ketjuihin ja seuranhakuilmoituksiin. Mutta olenkin kai sen verran kranttu, etten ala viettämään aikaani jonkun kanssa vain sen vuoksi, että ainoa yhdistävä tekijä on lapsi. Potentiaalisen ystävän kyllä tunnistaa! Yhden sellaisen joka on samalla aaltopituudella onneksi tapasinkin![/QUOTE]

vaikka molemmilla on lapsi niin sen ei tarvitse olla ainoa yhdistävä tekijä vaan muitakin puheenaiheita voi olla. hiekkalaatikkoseuran lisäksi olisikin kiva saada esim. kahvittelu yms.seuraa itselle. Miksei muuten seuranhaku yms. voisi toimia? Ei kai ota jos ei annakaan ja moni on varmasti löytänyt sitä kautta ystävän.

"mie"
[QUOTE="äitee";24261773]On tästä parikymmentä kilsaa sinne, että ihan joka pv ei siellä hiekkalootan laidalla ehkä tavata mutta joskus retken tehdä kuitenkin jos oot kiinnostunut.Onko minkä ikäisiä lapsia? Täällä kaksi pienempää poikaa ja kaksi isompaa poikaa jo koulussa.[/QUOTE]

Haminassako asut? Mulla on kaksi pientä ja heidän kanssa kotona tällä hetkellä. Tosiaan onhan tota matkaa vähän jokapäiväiseen näkemiseen ainakin :) Mulla ei myöskään ole aina auto käytössä, joten sekin rajoittaa. Minkälaisessa järjestötoiminnassa olet mukana? Kiinnostaa kun itsekin olen :) Varmaan vielä paljastuu, että tunnetaan/tiedetään toisemme..

"äitee"
[QUOTE="mie";24261933]Haminassako asut? Mulla on kaksi pientä ja heidän kanssa kotona tällä hetkellä. Tosiaan onhan tota matkaa vähän jokapäiväiseen näkemiseen ainakin :) Mulla ei myöskään ole aina auto käytössä, joten sekin rajoittaa. Minkälaisessa järjestötoiminnassa olet mukana? Kiinnostaa kun itsekin olen :) Varmaan vielä paljastuu, että tunnetaan/tiedetään toisemme..[/QUOTE]

ei kun Karhulassa, taisin alkuun vähä alakanttiin laittaa noi kilsat. Mutta anyway, jos olet kiinnostunut niin voit laittaa s-postia, marjukka1@luukku.com. Voin sitten kertoa lisää noista järjestötoimista. Isommat pojat on koulussa ja koulun vanhempienyhdistys on yksi järjestöharrastus. Meillä on joskus ollu mielessä Haminaan muutto, mutta nyt isommilla on koulu, joka vähän rajoittaa.

"äitee"
[QUOTE="mie";24261933]Haminassako asut? Mulla on kaksi pientä ja heidän kanssa kotona tällä hetkellä. Tosiaan onhan tota matkaa vähän jokapäiväiseen näkemiseen ainakin :) Mulla ei myöskään ole aina auto käytössä, joten sekin rajoittaa. Minkälaisessa järjestötoiminnassa olet mukana? Kiinnostaa kun itsekin olen :) Varmaan vielä paljastuu, että tunnetaan/tiedetään toisemme..[/QUOTE]

Niin, jos kiinnostaa niin laita vaan postia, on tosi piristävää

Trish
Täällä olis toinen Karhulalainen vailla kaveria :) Olen 29-vuotias ja mulla on 1v3kk ikäinen poika. Olen vähän ujo aluksi ennen kun tutustun ihmiseen, sitten kyllä juttua riittää kun tunnen paremmin...

Trish
[QUOTE="äitee";24262292]No sehän kuulostaa kivalta myös, laitahan vaan rohkeasti postia jos kiinnostaa, en mie pure..;)[/QUOTE]

Voisin laittaa lähiaikoina kunhan ehdin... minkä ikäisiä nuoremmat poikasi ovat? Mun poikani ei ole vielä paljon leikkinyt muiden lasten kanssa ja olis kiva saada hänelle leikkikavereita...

"äitee"
[QUOTE="Moikka";24262368]Täälläkin yksi karhulalainen, 32v =)[/QUOTE]

Moikka vaan, meitähän on täällä enemmänkin ja tää on vai pieni kylä..mun sähköposti on avoinna kaikille kiinnostuneille.nuorin poika täyttää kohta 2v.

"sama"
[QUOTE="äitee";24262384]Moikka vaan, meitähän on täällä enemmänkin ja tää on vai pieni kylä..mun sähköposti on avoinna kaikille kiinnostuneille.nuorin poika täyttää kohta 2v.[/QUOTE]

Mulla nuorin on reilun 3v =)

Yhteistyössä