Kerronpa teille pari asiaa "maahanmuutosta"...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mun isä on lähtenyt aikoinaan sotaa pakoon. Vaihtoehdot oli: "Ammu veljesi, tapa itsesi tai pakene maasta". Isä pakeni. Asui monta vuotta ympäri Eurooppaa ja teki töitä. Minkään maan kansalaisuutta ei saanut. Tiedoissa luki: "karkotettu maasta poliittisista syistä".

Meni pari vuotta kun mun isä tapasi mun suomalaisen äidin. Menivät naimisiin, sitten synnyin minä. En saanut minkään maan kansalaisuutta. Yritettiin tulla Suomeen kun Ruotsissa meidät käännytettiin rajalta. Äiti palasi yksin Suomeen. Vähän ajan päästä äiti haki minutkin Suomeen. Parin vuoden päästä isä sai Suomesta turvapaikan. Heti Suomeen tultuaan isä meni töihin. Ja kyllä englanninkielen taidolla saa töitä! Minä sain lopulta Suomen kansalaisuuden ja jonkun ajan päästä myös isä sai. Meni n. 10 vuotta kun isä sai vihdoin yhteyden vanhempiinsa. Joka päivä, edelleen, hän pelkää että sukulaiset kuolee. Minä en ole isäni sukulaisia koskaan nähnyt, enkä koskaan tule näkemäänkään. Mutta mä olen erittäin ylpeä juuristani sekä siitä että mä olen "maahanmuuttaja".

Miettikää ihan oikeesti miten hemmetin hyvin teillä on asiat! Ja kertokaa millä perusteella Norjassa tapahtunut on mun, tai kenenkään muun Suomessa asuvan maahanmuuttajan syytä!

No sinä saat olla ylpeä maahanmuutto taustastasi mutta se johtuu täysin siitä jotta oot puoliksi suomalainen. Elämä on kurjaa, mieti kaikilla ei ole edes vettä jotta kyllä isälläsi vain on sittenkin ollut helppoa!! Siltikään tänne ei voida ottaa kaikkia asumaan ja toivottavasti jossain vaiheessa maahanmuutto politiikka menee sen verran eteenpäin jotta luukut lyödään kiinni. Isäsi voi palata sen jälkeen kotimaahansa katsomaan niitä kaipaamiaan sukulaisia.

Toivotan fiksut maahanmuuttajat lämmöllä tervetulleiksi Suomeen, samalla oven avauksella voitaisiin potkaista ääliöt kanssa-suomalaiset - joiden ainoa peruste täällä oloon on, että sattuivat syntymään tänne - ulos.

No lähteä saa kuka tykkää! Mutta ei se ole mikään ehto sille jotta tänne saisi myös vastaavasti pakolaiset muuttaa.

Eli suomalaiset on otettava vastaan maahan, kuin maahan, mutta tänne ei kukaan saa tulla? toivottavasti Suomea ei ikinä kohtaa mikään katastrofi, jonka seurauksena ihmisten on lähdettävä pakolaisiksi.

Pakolainen on pakolainen ja ehkä myös maahanmuuttaja. Pakolaisella ei ole valinnan varaa. Maahanmuuttajan ei ole oltava pakolainen. Nokiakin olisi kaatunut jo ajat sitten ilman maahanmuuttajia. Vähän perspektiiviä asioihin, pyydän.

• Tykkää
Reactions: Hiikka
[QUOTE="vieras";24251370]Toivotan fiksut maahanmuuttajat lämmöllä tervetulleiksi Suomeen, samalla oven avauksella voitaisiin potkaista ääliöt kanssa-suomalaiset - joiden ainoa peruste täällä oloon on, että sattuivat syntymään tänne - ulos.[/QUOTE]

Samaa mieltä. Mieluummin älykäs maahanmuuttaja kuin tyhmä alkuperäissuomalainen.

[QUOTE="mä";24251402]Minä, minä, minä. Ei kukaan niin ole sanonutkaan. Mutta kun minä, minä, minä.[/QUOTE]

Sinustako sitten täällä pitäisi kirjoitella?

Ja mitä tuo aloituksen tehnyt "minä minä minä" -ap täällä oikein säälipisteitä Norjan tapahtuman varjolla kerjää? Vitut kai kukaan hänen isänsä taustasta tai mistään muustakaan ap:hen liittyvästä välittää!

[QUOTE="vieras";24251417]Sinustako sitten täällä pitäisi kirjoitella?

Ja mitä tuo aloituksen tehnyt "minä minä minä" -ap täällä oikein säälipisteitä Norjan tapahtuman varjolla kerjää? Vitut kai kukaan hänen isänsä taustasta tai mistään muustakaan ap:hen liittyvästä välittää![/QUOTE]

[QUOTE="vieras";24251422]Niin niin, totuudella ei ole mitään väliä kunhan sä vain pidät tarinasta...[/QUOTE]

Menkäähän trollit muualle huutelemaan asiattomuuksianne.

Olenko mä syyttänyt sua? Ei se mun mielestä ole sunkaan vika, mutta myös minä ihmettelen niitä jotka moisen teon hyväksyy ja pitää sitä oikeutettuna!

Aha. Ja kukahan täällä tai missään on esittänyt tuon Norjan teon hyväksyvänsä?

Minä esimerkiksi en hyväksy WTC-iskujakaan, mutta maailmalla kyllä monet miljoonat sen hyväksyivät. Arabimaissa oli niin hurjat kansanjuhlat kaupunkien kaduilla silloin WTC:n jälkeen, että kansainväliset uutistoimistot joutuivat sensuroimaan länsimaihin välitettävää kuvamateriaalia.