En ymmärrä Hra Majuria.

• Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti
jftcd
Minusta on vaan älyttömän mukavaa kun täällä on miehiä!!! Saadaan miehistä näkökulmaa asioihin ja olen joskus nauranut ihan vedet silmissä heidän jutuilleen, samoin Lunaticin jutuille (häntäkään ei osa täällä siedä ) Täällä olisi kyllä TOSI tylsää ilman heitä :)
iinpä, Lunaticilla on kans huisin hauskoja kommentteja esim. kun puhutaan joistain superjulkkiksista ni hän ihmettelee ketä ne on! :D

pohjantähdenalla
Oliks vielä jotain muuta valitettavaa |O
Ei valittamista,mutta mielenkiinnosta haluaisin tietää mielipidettä,tuleeko Suomeen vielä samantyylistä ukkosrintamaa,mikä Ruotsissa oli juuri? Täällä viimeyönä ukkosti aikasta kipakasti ja kolmen tietämillä pitäisi uusi ukkoskuuro tulla.
Itse en osaa vielä niin hyvin tulkata noita rintamia.. :)

Ihan varmasti
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24248010:
Tai sitten majuri on vaan täysin normaali mies, jolla riittää älykkyyttä enemmän kuin täällä kotkottavilla kalkkunoilla.
Miks ihmeessä se sitten täällä kukkoilee? Minä kannatan mieluummin sitä äiti-suhdeteoriaa.

Mä taas voisin kuvitella et jos mun mies olis tääl niin se vissii heittäs jotakin samaa ku Hra Majuri... mut hei Naiset rakkaat, mikäs siinä et joku "rohkea" mies nyt joskus heittää jotakin kommenttia johonkin täällä meitä mammoja pursuavaan foorumiin... :) eihän jakseta aina olla niin tiukkapiposia ;)

[QUOTE="...";24244280]Vastaus majurille: ja mitä sä pyörit tällä mammapalstalla jos et kestä tällasia juttuja/ne ei kiinnosta. mene juttelemaan niistä päivänpolttavista uutisistas jonnekin muulle palstalle. tää kuitenkin on kaksplus lehden keskustelupalsta ja tiedätkö millainen lehti on kyseessä?
[/QUOTE]
Minusta on ihan hyvä, että täällä puhutaan myös "päivänpolttavista uutisista". Jos palstan sisältö typistyisi pelkäksi mitä-mä-tekisin-mun-tukalle/mikä-koiralla-hätänä/mikä-vaippa-on-paras/arvatkaa-mitä-näin-kaupassa/kysykää-multa-jotain! -linjalle, minäkin siirtyisin jollekin toiselle palstalle. Asiallinen keskustelu pidettäköön arvossaan!

Ja mitä tulee lehteen, jonka nimeä palstakin kantaa, en oikein näe yhteyttä näiden välillä.

Mutta sinänsä minuakin kiinnostaa, miksi täällä on näitä muutamia vakkarimiehiä...?

"Lila"
Minusta on vaan älyttömän mukavaa kun täällä on miehiä!!! Saadaan miehistä näkökulmaa asioihin ja olen joskus nauranut ihan vedet silmissä heidän jutuilleen, samoin Lunaticin jutuille (häntäkään ei osa täällä siedä ) Täällä olisi kyllä TOSI tylsää ilman heitä :)
Mitä miehistä näkökulmaa asioihin edustaa tuo "aha"? Tulitko viisaammaksi vai saitko siitä jotain jutun juurta viikonlopuksi?

"a.p"
[QUOTE="kaisa";24245112]Tuntuu että ap:lla on paljon suurempiakin ongelmia kuin herra Majurin kommentit.
Ja tapa millä käyt joidenkin ketjuusi vastanneiden kimppuun ei paljon erota sinua itse ketutuksesi aiheesta; sinä kirjoitat paatoksesi ja ketutuksesi monisanaiseen muotoon minkä kaiken herra Majuri kuittaa yhdellä sanalla; "aha".[/QUOTE]

kyse on edelleenkin muistakin kommenteista kuin tästä "aha" ilmaisusta. kyse oli siitä miten hän ottaa vastaan joitakin palstalla aloitettuja ketjuja. yleensä näitä lastenkasvatusta/lapsia/vauvakuumetta jne koskevia. eiköhän tänne kaksplussan palstalle saa kirjoitella niitä vauvakuumejuttuja, jos ne eivät kiinnosta niin piruako kommentoi sinne mitään. en minäkään mene hänen uutisiinsa laittamaan mitään, koska ne eivät kiinnosta minua pätkääkään. ei myöskään hänen ukkosen ennustamisensa...vaikka te muut ehkä elättekin niiden varassa?

"a.p"
mainitsinko muuten missään vaiheessa etteikö täällä saisi muistakin asioista jutella kun vauvajutuista ja pamperseista? en. mainitsin vain että tuntui siltä että hra majuri haluaisi palstan muuttuvan uutis/sää/ajankohtaispalstaksi ja nämä vauvajutut ovat hänelle niin suurta myrkkyä..niin, KAKSPLUS palstalla..vauvajutut...myrkkyä...

kukin voi painua hiiteen jos ei miellytä :)

onneks täältä löytyy mulle kuitenkin aiheita joita luen, pistää vaan silmään ton yhen kyynikon kommentit näissä vauvakuume tms. keskusteluissa. alkaa jo ottaa päähän niiden näkeminen.

"tirppa"
Kyllä tällä palstalla on monta muuta huomattavasti ärsyttävämmin/huonommin käyttäytyvää nikkiä.
Mun mielestä Majurin kommentit on ihan parasta hupia. Älkää olko niin hemmetin tiukkapiposia ;)

Yhteistyössä