Mä voisin vaihtaa mun nimen..

gnfnfnf
Kun mä olin vaihtanu nimen syksyllä, ja käyttäny vanhaa nimeä ja lempinimeä kesällä ja tapasin sit alkutalvella toisessa kaupungissa yhden naisen, johon olin tutustunu kesällä.. Olisit nähnyt sen ilmeen kun mun känny soi ja vastasin siihen uudella nimellä.
Se kattoi mua ja kysyi,että "minkä nimen sä oikeen sanoit?.. Mikä sun nimi oikeen on?" ja vastasin,että riippuu ihan siitä haluatko nähdä mun passin (uusi nimi) vai henkkarit (vanha nimi) .. vai minkä nimen mä olen sulle sanonut? :D

• Tykkää
Reactions: Kerpele
Mut kai mun täytyy mennä nukkumaan kun naurattaa noi silmät poskilla niin pirusti koko ajan... lapset vaan heräilee kun mä tirskun... Mutta saa ehdotella vaik mä meenkin, kaivan tän sit huomenna ja kattelen et mitä ihmettä :)

"vieras"
Ystäväni otti uuden etunimen. Tyyliin näin: alkuperäinen nimi Anna Maria ja eteen laittoi Sofia Anna Maria. Onko ap tämä sinun kohdalla mahdollista? Tai onko toinen tai kolmas nimi varteenotettava vaihtoehto? Jos sanoisitkin kaikille, että nyt minua tästä lähtien kutsutaan toisella nimellä.

:D

Illusia-ei, Saga on kaunis nimi mut ei näytä multa mun mielestä..

Timo-laitetaan korvan taakse ;) Heta, hmm... Se on kyllä aika ihana, tulee mieleen matami kaulin kädessä ja tukka nutturalla :D

Mun toinen nimi on jo Johanna, en tykkää siitäkään. Hertta.. hmm...

Yhteistyössä