Rakastunut "rokkitähteen", onko muut olleet ihastuneita/palavasti rakastuneita johonkin saavuttamattomaan julkkikseen?

  • Viestiketjun aloittaja "höh"
  • Ensimmäinen viesti
noo...
Mä sinkkuaikoinani iskin silmäni yhteen bändiläiseen, joka tuli keikan jälkeen poimimaan mut mukaansa. Ei kyllä ollut tavoitteena muu kuin yhden illan juttu, kummallakaan. Ja kerran yhden miestanssiryhmän keikalla sama, tavoitteetkin samat. Ihastuksen tunteita näihin ei kylläkään liittynyt sitä yhtä iltaa enempää.

Joo, oli sinkkuna melkoinen horo ;) En ole koskaan ymmärtänyt miksi nainen ei voisi vapaa ollessaan haluta seksiä ilman mitään velvoitteita?
 
*
Mut onhan se fakta et on paljonkin niitä jotka on harrastaneet seksiä rokkarin kanssa, tiedän useitakin nuoria rokkikukkoja jotka panee (tai ainakin joskus pani...) lähes kaikkee millä ei ollu häntää :D :D
 
"Anna"
Voi kyllä; NIKKI SIXX <3 <3 <3

Sille antaisin kyllä samointein, terveisin ihastuneena viimoiset 9 vuotta :D

Kerran olen pikkasen tovin hänelle jutellu, sain suustani jopa hey :D
 
lol
[QUOTE="vieras";24206004]Jep, koko ajan mulla on kiihkeitä tunteita Petri Nygårdia kohtaan. Ja ikää mulla on saman verran kuin kohteella, joten ei ihan teini-iässä enää.[/QUOTE]

hyi saatana! ruma sovinistisika!
 
"Kolmas korppi"
[QUOTE="Anna";24207313]Voi kyllä; NIKKI SIXX <3 <3 <3

Sille antaisin kyllä samointein, terveisin ihastuneena viimoiset 9 vuotta :D

Kerran olen pikkasen tovin hänelle jutellu, sain suustani jopa hey :D[/QUOTE]

Heh, koko maailmahan Sixxille kuulemma antas, miehet ja naiset ja kaikki siltä väliltä ;)

Kerro lisää kohtaamisestanne! Pääsit kuitenkin potentiaaliselle antamisetäisyydelle ;) Vai ihastuitko vasta kohtaamisen jälkeen?
 
Nikkin tavannu
[QUOTE="Kolmas korppi";24224430]Heh, koko maailmahan Sixxille kuulemma antas, miehet ja naiset ja kaikki siltä väliltä ;)

Kerro lisää kohtaamisestanne! Pääsit kuitenkin potentiaaliselle antamisetäisyydelle ;) Vai ihastuitko vasta kohtaamisen jälkeen?[/QUOTE]

Pääsin, oisin voinu munistakin nappasta :p

Oikeesti se kysy multa jotain, mutta mä vaan typerryin jja tokaisin vaan hey :D Aikansa se mua siinä tuijotti, naurahti ja käänty sivulla seisovien puoleen. Ne tuntu saavansa jopa sanoja suustaan :D

Lentokentällä olen siihen tormänny.

Tosin, ei se ihan niiiiiin namu livenä oo, mutta nam kuitenki :D
 
NoKYLLÄ!
No en nyt ihan palavasti rakastunut mutta siis george clooney... eikä tilannetta helpottanut se, että näin melko hienoa unta yksi yö, että meillä oli salasuhde. Ja mikä PETTYMYS kun heräsin!!!
 
"ohmy"
Jumaliste, onko joku täällä päässyt tapaamaan märkien päiväunieni kohteen Nikki Sixxin??? Ja juu, ihastunut olen ollut viimeiset kahdeksan vuotta. Oma mies on kyllä tässä välissä löytynyt, joten en enää voisi antaa Sixxille, vaikka tilaisuus tulisikin. :) Mutta tahtoisin silti tavata hänet.

Olen myös ihastunut Alexander Skarsgårdiin ja ihanaan Jocke Bergiin. :p
 
"ohmy"
Pääsin, oisin voinu munistakin nappasta :p

Oikeesti se kysy multa jotain, mutta mä vaan typerryin jja tokaisin vaan hey :D Aikansa se mua siinä tuijotti, naurahti ja käänty sivulla seisovien puoleen. Ne tuntu saavansa jopa sanoja suustaan :D

Lentokentällä olen siihen tormänny.

Tosin, ei se ihan niiiiiin namu livenä oo, mutta nam kuitenki :D
Milloin ja missä lentokentällä olet muuten hänet tavannut? :)
 
"Kolmas korppi"
Pääsin, oisin voinu munistakin nappasta :p

Oikeesti se kysy multa jotain, mutta mä vaan typerryin jja tokaisin vaan hey :D Aikansa se mua siinä tuijotti, naurahti ja käänty sivulla seisovien puoleen. Ne tuntu saavansa jopa sanoja suustaan :D

Lentokentällä olen siihen tormänny.

Tosin, ei se ihan niiiiiin namu livenä oo, mutta nam kuitenki :D
Voi ei, klassinen star struck -tarina xD

Sun täytyy mennä hypnoosiin, että muistaisit, mitä se sulta kysy :) Toivottavasti se tiedusteli jotain banaalia, kuten missä on lähin kokisautomaatti, eikä ehdotellut jotakin intiimimpää, mikä nyt meni sulta sivu suun ;)
 
"..."
Pääsin, oisin voinu munistakin nappasta :p

Oikeesti se kysy multa jotain, mutta mä vaan typerryin jja tokaisin vaan hey :D Aikansa se mua siinä tuijotti, naurahti ja käänty sivulla seisovien puoleen. Ne tuntu saavansa jopa sanoja suustaan :D

Lentokentällä olen siihen tormänny.

Tosin, ei se ihan niiiiiin namu livenä oo, mutta nam kuitenki :D
Eli melkein olisit päässyt panee. :heart: :LOL:
 
haha, joo sillon alle 15 vuotiaana tai jotain :LOL: ja mun senkin aikaisesta muusta musamausta poiketen.... nii ei ollu kyl rokkitähti vaa oikee poikapurkkapoppibändistä (eiks oo jännä sana), on kyllä vieläki kasassa tuo. :LOL:

huvittavaa on se et mulla on nykyää jotain yhteistä sen henkilön kanssa. :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä