Miten voi muuttua vampyyriksi? Oisko jollakulla jotain vamppyyrituttua?

Wooot...onko olemassa joku toinenkin vampyyrisarja? Onko siinä hotteja vampyyrejä?

Mä tykkään molemmista veljeksistä. Stefan on niin ihanan kiltti, romanttinen ja aaah...mutta kyllä mä taidan enempi sitten kuitenkin digata siitä Damonista. Ihanan kamala kusipää ja niin herkku, että oksat pois :D
Laitapa heti etsien itselles True Bloodia se on niin paljon parempi, ku tuo teineille suunnattu VD! Ja suosittelen siitäkin lukemaan kirjat, jos nyt sattuu olee lukevaa sorttia :)
 
No pahat pojat saa fiktiossa pöksyt aina märemmiksi kuin romanttiset nösveröt. MOT: Damon ja Eric. Twilightissakin se Bellaa jahtaava pitkätukka oli hotimpi kuin Eetu.
Ne pahat pojat saa kyllä mun sukat pyörimään myös tosielämässä enemmän, kuin mitä kiltit pojat. Damon on kyllä niin täyden kympin uros, ettei tosikaan. Mulla taitaa muutoinkin olla vähän vinksahtanut miesmaku, kun mä ottaisin ihan milloin tahansa Dr Housen...ja kyllä mulle kelpais myös Gordon Ramsay.

Ja pitkätukalla oli kyllä ihan tajuton kroppa, mutta kyllä mä siinä kohtaa ehkä kuitenkin valkkaisin Eetun.
 
chef: ootko sä lukenu twilighf kirjat jo? Mä katoin eka leffat ja luin sit kirjat. Ja kirjat oli kyllä niin paljon parempia (niin kun yleensä).

Mä ahmin ne lyhyessä ajassa ja mulla tuli vähän samat vibat ku sulla. Mä odotin millon joku alkais "säteilee" auringossa yms pientä kivaa :D
En ole lukenut, kun en silleen ole kirjaihmisiä. Mä haluan nähdä...ainakin silloin, jos ne näyttelijät näyttää tuolta miltä ne siinä näyttää :p
 
Argh :D Stephanie Meyer on pilannut vampyyrien maineen. Kaikkien ekan vampyyrikirjan pitäisi olla esim. Veren vangit eikä Twilight...
Bram Strokerin Dracula oli ensimmäinen vampyyrikirja jonka luin, veren vankeja en ole lukenut. Katsonut kylllä olen.

True Blood on kieltämättä hyvä vampyyrisarja, Angel ja Pimeyden ritarit ovat katsottavia myös. Ei ne kyllä Buffya voita :D
 
No joo, se Pikku Vampyyri-sarja oli kyllä mullakin eka :D Sitten joskus 11-vuotiaana siirryin suoraan Anne Ricen pariin, Bram Stokerin taisin lukea vasta yläasteella.
Mä kaipaan aina kesällä jotain aivotonta lukemista ja olenkin miettinyt että jos hakis sen Pikku Vampyyri-sarjan kirjastosta :)

Mulla oli yläaste sellasta aikaa etten paljon lukenut, kesti vuosia ennen kun löysin taas tämän ihanan harrastuksen! Mitäs se Rice on kirjotellu? Juu tiiän voin kattoo googlesta, mut mitäs suosittelisit?
 
"ohmy"
Miten olet voinut missata sarjan, josta on kohistu viimeiset pari vuotta?? :O Nyt heti marssit ostamaan itsellesi True Bloodin kolme tuotantokautta. Ne on kaikki esitetty jo Ylellä. Neljäs alkoi juuri jenkeissä, ei tule Suomeen vielä hetkeen.

Ja lue myös kirjat, joihin True Blood perustuu: Sookie Stackhouse -sarja. Ainakin neljä osaa on muistaakseni suomennettu, jos englanti ei taivu.

Ja hehkutan samaa mitä muutkin. Jos tykkäsit Twilightista, ja olet aikuinen, tulet rakastamaan True Bloodia. Se on paljon parempi!! :)

Ja Mustan tikarin veljeskunta -kirjasarjaan kannattaa tutustua myös. (Black dagger brotherhood) Se on täynnä seksikkäitä vampyyreja. :p
 
----
Mä kaipaan aina kesällä jotain aivotonta lukemista ja olenkin miettinyt että jos hakis sen Pikku Vampyyri-sarjan kirjastosta :)

Mulla oli yläaste sellasta aikaa etten paljon lukenut, kesti vuosia ennen kun löysin taas tämän ihanan harrastuksen! Mitäs se Rice on kirjotellu? Juu tiiän voin kattoo googlesta, mut mitäs suosittelisit?
Voi se on krijoiittanut vaikka miten paljon :D Vampyyrikirjoista luin Veren vangit, Lestatin ja Kadotettujen kuningattaren, ne oli hyviä, siitä seuraavasta Memnoch-kirjasta en kyllä muista mitään, taisinko jättää jopa kesken sen. Sarjaan kuulu kyllä vielä paljon muita kirjoja. Jossain vaiheessa Rice hurahti kristinuskoon ja kirjoitta muistaakseni siihen liittyviä kirjoja, joita en ole kyllä edes vilkaissut. MUtta sen tuotantoon saa kyllä vuoden päivät menemään :)
 

Yhteistyössä