voiko olla limatulppa? kuva on......

• Viestiketjun aloittaja miettititiititit
  • Ensimmäinen viesti
itsellä
oli enemmän verta, semmonen möykky. Tosin tuli vasta käynnistyksen jälkeen, kun vedetkin oli tullu. Ps. Ei ees ollu ällö, sehän on vaan limaa..... Enemmän ällöttää paskavaipat ja kestovaippapyykki.

ei
mikähän lie limakokkare...

Mulla kun tuli limatulppa niin se oli väriltään sellainen tummanharmaa ja oli jonkin verran verta mukana.

Ja siitä ties että oli synnytys alkamassa ja esikoinen syntyikin seuraavana aamuna.

Mutta jos tuo nyt OIKEESTI on limatulppa niin miten se noin vaalea voi olla?

no jo on
Kaikista, mistään, eritteistä ei tarvitse räpsiä kuvia. En kyllä edes avannut koko kuvaa.

Kyllä sä synnyttämään lähdet muutaman viikon päästä viimeistään.

"vieras"
Oikeasti mä näen jo huomisen lööpin sieluni silmin ja tarinan kuinka entisaikojen sauna synnytykset on muuttunut nykypäivään. Neuvoja voi saada mihin vaan internetin välityksellä.

hyväjuttu
Hyvä että joku uskaltautui laittamaan kuvan, itse olen ollut epävarma meinaan menikö limatulppani jo aijatajat sitten (rv 24-29) ja nyt tiedän että se oli juurikin limatulppaa mitä sillon tuli.

no justiinsa.
Sitkeätä valkovuotoa ennemminkin veikkaisin tuon olevan.

Limatulpassa on useimmiten verisiä juosteita mukana.

Hyväjuttu:
Synnytys alkaa muutaman päivän sisällä limatulpan menosta. Eli ei ollut sinulla limatulppaa tuolloin rv. 24-29. Tämän taisit itsekin tajuta ;)

"vieras"
Mun limatulppa oli sellaista rusehtavanveristä todella sitkeää kamaa, oikeesti mietin pöntöllä et saksillako tää katkaistaan kun sitä vaan tuli ja tuli...

En usko että tuo on limatulppa.

Yhteistyössä