oli enemmän verta, semmonen möykky. Tosin tuli vasta käynnistyksen jälkeen, kun vedetkin oli tullu. Ps. Ei ees ollu ällö, sehän on vaan limaa..... Enemmän ällöttää paskavaipat ja kestovaippapyykki.
en järkyttyny ollenkaan. mulla tollasta tullu aina.. nyt mietinki raskaanaollessa et millonkoha se limatulppa sieltä sit tulee, tuskin tunnistan sitä lainkaan
Oikeasti mä näen jo huomisen lööpin sieluni silmin ja tarinan kuinka entisaikojen sauna synnytykset on muuttunut nykypäivään. Neuvoja voi saada mihin vaan internetin välityksellä.
Oi voi,minkähänlainen ketju tästä tulee
Ja mie taas sanon,että kyllä se vois olla limatulppaakin mikä irtoilee osissa tai sitte toki normaalia paksuhkoa valkovuotoa.. mene ja tiedä.
Hyvä että joku uskaltautui laittamaan kuvan, itse olen ollut epävarma meinaan menikö limatulppani jo aijatajat sitten (rv 24-29) ja nyt tiedän että se oli juurikin limatulppaa mitä sillon tuli.
Mun limatulppa oli sellaista rusehtavanveristä todella sitkeää kamaa, oikeesti mietin pöntöllä et saksillako tää katkaistaan kun sitä vaan tuli ja tuli...