muistellaankos vähäsen ? :D siis, mitä SINULLE on jäänyt mieleen kanssapalstailijoista ?

  • Viestiketjun aloittaja urbaanilegenda
  • Ensimmäinen viesti
"tirppa"
Kaikki on aikalailla jo tullut, mutta:

- Turkilmas aloitti uudessa työssä alkuvuodesta? Sillä on ollut "riippuvuus" ainakin cokikseen ja tais lopettaa tupakanpolton myös.
- Wicked Marylla oli joskus jotain soppaa perintöasioiden kanssa???? isä kuoli ja sen perinnöstä kiisteltiin???
- Keittiksen joulupöydän antimet on vertaansa vailla :p
- Majuri asuu Keravalla
- Anatolia asuu Porissa?
- Raitapaitainen osallistuu perheineen tv-ohjelmaan joka esitetään syksyllä (oliko Raitapaitainen kyseessä )
- SyysYö on gootti???
- Jassåån mies palautti sohvan ja osti tilalle sellaisen jossa on niskatuet
- Björn hommasi 4 -vuotiaalle Visa Electronin
 
Voi morjes
[QUOTE="mää";24213166]päättömällä onkin pää[/QUOTE]

No niin, nyt on selkeästi aika sammuttaa kone ja painua nukkumaan, sen verran railakkaasti tuolle repesin :D


Jos vielä aiheeseen liittyen jotain, niin...
- Idunnorin lapsella on Sophie The Giraffe-lelu
- Suzyanne oli pienenä ihan saman näköinen kuin nytkin
- Sinisulka tykkää minihameista

Enempää en tässä vireystilassa muista. Öitä!
 
zxcvv
Kotona kirves kädessä oli yh joka bongas varattuja, mutta vasta meni naimisiin

Timppa haukkuu uskontoja ja omat lapset käy seurakunnan kerhossa

Lunatic on ollut aikamoinen rääväsuu mutta on rauhottunut..liekö rakkaus??

Pintelin soitti kännissä Jätkälle palstatapaamisesta

Tytsi on jaksanut nuoruutensa viettää kanssamme
 
Missään en ole ikinä väittänyt ettei kiinnosta, mutta ei näytä menevän joillakin jakeluun mitä yritin siinä ketjussa sanoa. Asia käännettiin niin, että keksin tekosyitä enkä voi myöntää ettei vain kiinnosta. Viimeesen kerran: kyllä kiinnostaa ja teatteriin mennään jos sinne pääsee. Helppo se on suutansa soittaa niitten joilla se teatteri on tyyliin naapurissa.
No tuosta kommentista tulikin mieleen; Harava kuohahtaa aikas helpoosti :D ja se rakastaa mua :heart:

Mummeliisa on mun suosikki, ihania juttuja.

En muista millään erään kauniin palstalaisen nikkiä, oliko Clara tms.? Kaunis, siis todella!

Suzyanne on kans yks suosikeista, pirtsakan näköinen mimmi.

Pölyesteri saa osakseen kipakkaa arvostelua, en tiiä miks.

Riepu (vaikka joskus lupasin etten enää komentoi hänestä mitään) kertoo itsestään (ja lähipiiristään) aikaslailla paljon.

Björn ei tykkää etuhiuksista.

Tytsi89 ei usko että jotkut lapset eivät osaa päättää omasta nukkumaanmenoajastaan itse.

NinaTT:llä kans joskus kuohuu yli jos joku on eri mieltä.

Röppö on kaikkien laihduttajien sankari :)
 
Sinisulka on siivooja.
Lunatic seurustelee. :)
Hyytis on entinen alkoholisti ja on myös muistaakseni käyttänyt huumeita,jos oikein muistan.
Hänen veljensä muistaakseni meinas hukkua kännissä vähän aikaa sitten ja hyytis pelasti.
Hänellä on ollut ongelmia terveyden kanssa ja hänellä on ihana mies.
 
Viimeksi muokattu:
- KKK, on keräilly vuosia retrovauvanvaatteita mahdolliselle tulevalle vauvalle
- Meahia odottaa perintö
- non compos mentsille sanottiia aikoinaan, että hänen kasvatusmenetelmillään, heille tulee vaikeaa kun lapsi on isompi, ei uskonut...
- Bad virginillä oli aikanaan hyvä palkka ja halvesksi sossunrahan hakijoita...
- hyytis käveli joskus yöaikaan nakusillaan rannalle uimaan
- jätkä sai soiton palstatapaamisesta ja siitä oli kovin vihainen
- rollolainen, oli sitä mieltä, että jos menettää vauvan, niin häntä ei ole tarkoitettu saamaan enään lapsia ja kun itse vauvansa menetti piti sanansa ja teki sterilisaation.
- suzyllä on "mökki" Virossa.
- vartoojan tyttö muutti vartoojan siskon luo.
- Turkimas oli juuri valmistuneessa huippuristeilijässä päivällisellä heti kun se valmistui.
Tytsi kirjoitti teininä omaan ketjuunsa kahdella nikillä.
 
Aamuäreen pojan saappaat varastettiin päiväkodista ja Aamuäreä olisi mennyt hakemaan niitä takaisin "kättä pidemmän" kanssa ellei miehensä olisi viennyt niitä aamulla mennessään.
Ja mua häiritsee vieläkin aivan suunnattomasti kun en tiedä saiko se poika niitä saappaitaan koskaan takaisin!

WAAAT? :O

Talvikengät vaihtuivat. Ja minkä ihmeen mies olis aamulla vienyt mennessään? :confused:
Mitähän mä silloin oikein kirjoitin.....

Sain päikyn tädeitä palstan tyrmistykseksi sen äidin puhelinnumeron jonka lapsen kenkien kanssa oltiin menty sekaisin.
Yritin ottaa yhteyttä äitiin useita kertoja, mutta lopulta paljastui että numero ei ole enää käytössä ja siksi olin yrittänyt turhaan ottaa yhteyttä viestein ja puheluin.
Kengät palautuivat :D

Vaihto vahingossa, ei suinkaan varkaus :D
 
[QUOTE="tirppa";24213002]Kaikki on aikalailla jo tullut, mutta:


- Wicked Marylla oli joskus jotain soppaa perintöasioiden kanssa???? isä kuoli ja sen perinnöstä kiisteltiin???


Mäkin muistan sen. Olisi kiva tietää miten siinä lopulta kävi?
 
"vieras"
Ei mitään erityistä paitsi Scarlettista, joka haistattelee mennen tullen, ei tajua huumoria ollenkaan, ja ihmettelee kun ei tykätä. :D
Tai ehkä HV on Scsarlettin nimikirjaimet, ja olen käsittänyt hänet aivan väärin?
 
Suzyanne
Tiiru on 22-vuotias ja hänellä on about vuoden ikäinen poika. Meni vasta naimisiin.

Suzyanne on äitini ikäinen ja sairastaa jotain harvinaista kudossairautta. Näyttää Voutilaisen Lauralta.

Keittiönoita olikin hurmaavan näköinen vanhempi nainen(vanhemmalla tarkoitan 40+), luulin homssuisen näköiseksi 'matamimimmiksi' aiemmin.

Orionilla on järjettömän hyvä sileä iho ja mielettömän suloinen vauva.

Scartlett opiskelee hoitsuksi ja jaksaa oikoa häntä koskevia väärinkäsityksiä ahkerasti. Kirjottaa omalla pohjalaasella murteellaan myös tietokoneella.

PölyEsteri on kuvien perusteella muodikas. Tekstien perusteella lehmän hermot.

Bootypeppi rakastaa jumpsuiteja ja olenkin monesti aikonut kysyä häneltä, mistä hän jumpsuiteja parhaiten löytää, mutta olen unohtanut.

Rieputarallaan nicki soi mun päässä monesti iltaisin! Argh! Mun pää on kehittänyt sellaisen erittäin rasittavan rallatuksen jossa hoetaan tota "rieputarallaa, rieputarallaa".. :D
Niin ja riepulla on ala-asteikäinen poika ja riepu on ope joka puuhastelee poikansa kanssa kaikennäköistä.

SyysYö loukkaantuu jos hänestä ei puhuta/kommetoida ja kertoo sen avoimesti. Tatuointi yläselässä.

Björn kyttää ihmisten ostoksia.

Hra Majurilla on palstalla äkäinen rooli, mutta oikeasti hän ei ole aivan sellainen.

Wicked Mary on sievä ja mukava, avatar kuvaa häntä täydellisesti.

Ja ja ja..onkai niitä, en nyt muista enempää :)
Onko sinulla oikeasti -72 syntynyt, eli 39-vuotias äiti? :O Tai tietty voi olla, enhän tiedä ikääsi, kyllähän mullakin voisi ikäni puolesta olla enintään 22 v. lapsi, tai jopa vanhempikin, jos olisin ihan teininä lapsen saanut. =) Silti multa ei ole, ihme kyllä kuin vasta 2 kertaa kysytty olenko kaksivuotiaani äiti vai mummi. :cool:

Niin ja taitaa tuota Voutilaisen näköä jonkin verran olla, ainakin tässä missä hän on tumma. Nenä mulla on erilainen, ja suu kapeampi, mutta silmissä samaa.

Google-kuvahaun tulos kohteessa http://static.iltalehti.fi/muoti/lauravoutilainennaisellinen_st.jpg
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja yritetääns;24212684:
*Suzyannen poikaa on luultu joskus tytöksi (?)
Jep näin on, hiusten takia. En vieläkään raaski leikkauttaa, pidän aika usein pojalla sellaista matalalla olevaa ponnarinutturaa (vai mikä se on) ja poikamaisia vaatteita selvyyden vuoksi. Kun itsellä ei toi hiusten kasvu ole mistään kotoisin, niin ei tuollaista mahtikuontaloa raaski millään leikata. Itse saa pyytää leikkauttamaan sitten kun on sen ikäinen että osaa pyytää. =)
 
Kotona kirves kädessä oli yh joka bongas varattuja, mutta vasta meni naimisiin

Timppa haukkuu uskontoja ja omat lapset käy seurakunnan kerhossa

Lunatic on ollut aikamoinen rääväsuu mutta on rauhottunut..liekö rakkaus??

Pintelin soitti kännissä Jätkälle palstatapaamisesta

Tytsi on jaksanut nuoruutensa viettää kanssamme
Joo, 6 vuotta jo! :O Ai kamala, mihin se aika on menny...
 

Yhteistyössä