Mn en taaskaan tajua yhtä asiaa naisissa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fleur de la Cour

Vieras
Miksi nainen alistuu vanhenemiseen henkisellä tasolla? Tai jotkut oikein haluaa olla henkisellä tasolla vanhoja. Sillehän nyt ei mitään voi kun fyysiset rajoitteet tulee vastaan, itselläkin on polvet kipeänä eilisten festareiden jälkeen kun tuo polvillaan oleskelu ei enää ole vahvin lajini. Mutta mihin häviää se naisen hulluttelunhalu ja hetkellinen vastuuttomuus hauskanpidon merkeissä. Joo toki on sitten niitä suomalaiskansallisia ruusuja, jotka vetäisevät komeat kännit ja ovat silloin sitten 'rentoja', mutta en tarkoita heitä. tarkoitan sitä, että miehet on ikuisia pikkupoikia, miksi pikkutytöistä tulee valittavia vanhoja akkoja? No mä en alistu!

[QUOTE="vieras";24208381]Hmm, mut etkös sinä juuri ole se aikoja sitten ikälopuksi vanhentunut? Viime vuodet olet ainakin antanut sen kuvan.[/QUOTE]

Juurihan tuossa kirjoitin ettei kukaan voi fyysisille muutoksille mitään. Nyt kuitenkin puhun henkisestä nuoruuden tunteesta. Siitä meinaan pitää kiinni!

[QUOTE="vieras";24208394]Mitä teit festareilla polvillaan?

Ja tämä ilmenee miten?
... se naisen hulluttelunhalu ja hetkellinen vastuuttomuus hauskanpidon merkeissä.[/QUOTE]

Pori jazzeilla festarit tapahtuu piknikin muodossa.

Ehkä ne on niitä naisia sitten, jotka etsiytyy naislaumaan ja viettää teehetkiä ja niille irrottelu tarkottaa pullapötkön leipomista oikeaan voihin. Jipii, kuinka kivaa ja jännää.:popcorn:

Viimeksi muokattu:
ihmettelee sitä, että festareilla monet nuoretkin seistä toljottaa niinko kirkossa olisivat, eivätkä bailaa ( ei selvin päin eivätkä pienessä sievässä), ryypätään vaan naama myttyrällä ja mennään si tuhannen tuiskeessa muka bailaamaan (häiriköimään)

Minusta ikääntyminen on pelkästään mukavaa. Elämä muuttu helpommaksi, kun voi tehdä mitä itse haluaa. Kukaan ei kysele lapsilukumäärästä, omakotitalon ostosta, farmariautosta eikä labradorinnnoutajastakaan. Ihana tekosyy on sanoa vain "en mä jaksa" eikä tarvitse sen kummemmin perustella, miksei halua lähteä jonnekin tai tehdä jotain. Ensi sunnuntaina silti Tuska-festareille :)

• Tykkää
Reactions: Satku-
[QUOTE="vieras";24208441]Henkisestä nuoruudesta puhuinkin. Ei siitä ole pitkät ajat kun taisin viimeksi muistuttaa, ettet ole vielä ikäloppu tai ettei tarvitse elää kuin viisikymppinen lady.[/QUOTE]

Missä kohtaa minä olen elänyt kuin viisikymppinen lady, voitko tarkentaa kun en nyt yhtään muista tällaista elämää eläneeni?

[QUOTE="vieras";24208522]Eikö Porin jazzit ole juuri keski-ikäisyyden ruumiillistuma =)[/QUOTE]

En tiedä miten asiaan suhtautuu muu Suomi, mutta me paikalliset olemme äidinmaidossa imeneet nuo festarit, äitiemme vatsoissa ekoja kertoja siellä olleet sekä lapsesta asti sinne osallistuneet. Lienee varmaan asia niin, että siellä myös vanhempamme käy, mutta nehän on jo vanhuksia ja me taas lähestymme keski-ikää, mutta lapsemme sitten taas eivät. Tule käymään ja hämmästy ikäjakaumasta!

Mä taas olen katsellut oman mummoni vanhenemista aikoinaan ja itse julistin joskus 5-vuotiaana haluavani isona eläkeläiseksi. Mummo nautti täysin rinnoin elämästä. Hänellä oli sellainen jalkojenkylvetyslaite ja katseli jalat vedessä Dynastiaa, Tyttökultia yms. sarjoja kanssani. Tsaijua (=teetä) oli mukillinen vieressä ja leivän kuivista osista leivänpaahtimella rapeaksi saadut, voilla kuorrutetut leipäset syötävänä.

Saattoi pyöräillä tuttaviensa luo (silloin alta 80-vuotiaana). Matkusteli niin paljon kuin rahavarat antoivat myöten ihan biitseillä kuin kulttuurikohteissakin. Teki käsitöitä, luki, pysyi ajassa mukana lehden ja uutisten myötä; asui keskisuuren kaupungin keskustassa. Mä diggasin katsoa Tuulen viemää, opetella tekemään ristipistotöitä ja syödä keikauskakkua. Mä en sen enempää olisi uskonut hänen nauttivan hulluttelusta.

En itsekään ole hulluttelevaa tyyppiä. Ahdistaa nämä kikattelevat teineiksi jääneet laumat naisia. Siis pelottaa. Kierrän kaukaa.

Mä oon miettiny samaa. Miehet usein säilyttää tietynlaisen leikkimielisyyden ja veitikkamaisuuden vanhetessaankin, naisista tulee niitä nalkuttavia ja kireitä kotitalouskoneita. Kaikki on tehtävä ajallaan, rytmeistä ei saa poiketa ja sohvalla ei saa syödä. Spontaanit hulluttelut unohdetaan ja elämää suoritetaan ja kotia pyöritetään totisina ja tiukkoina.

Mä toivon, ettei musta koskaan tule sellaista. Vaan että vielä keski-ikäisenäkin voin käydä festareilla, harrastaa seksiä auton konepellin päällä ja syödä pelkkää jätskiä koko päivän, jos siltä tuntuu.

Yhteistyössä