Mn en taaskaan tajua yhtä asiaa naisissa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24208522]Eikö Porin jazzit ole juuri keski-ikäisyyden ruumiillistuma =)[/QUOTE]

Ei ole.
Jazzit on sofistikoitumisen ruumiillistuma.
Tuska on keski-ikäisyyden ruumiillistuma (naisille. Jostain syystä keskimääräiset keski-äkäiset miehet eivät siellä viihdy) ja oi, kuinka odotankaan ensi viikonloppua !

:)

Ei ole.
Jazzit on sofistikoitumisen ruumiillistuma.
Tuska on keski-ikäisyyden ruumiillistuma (naisille. Jostain syystä keskimääräiset keski-äkäiset miehet eivät siellä viihdy) ja oi, kuinka odotankaan ensi viikonloppua !

:)

Nämähän on ihan makuasioita ikään katsomatta.
Mieheni on monta vuotta halunnut mennä tuskaan ja nyt ostin hääpäivälahjaksi lipun.
Niin ja itse olen ns.ikinuori luonteeltani.
Monta hullua tekoa ja haavetta vielä toteuttamatta vaikka kroppa ei tosin ehkä jaksais..:D

Mulle hulluttelu voisi olla, vaikka spontaania laukkahyppyjä kadulla (ilman lapsia), kirmaamista rannalla (ilman lapsia), ottaa suunnittelematta menolippu hornankuuseen, pukeutua silmiinpistävän erikoiseksi, maata sohvalla aamusta iltaan tekemättä mitään järjellistä, valvoa pari päivää putkeen... Mutta elämänrealiteetit on saaneet minut tavantotiseksi.

Mulle hulluttelu voisi olla, vaikka spontaania laukkahyppyjä kadulla (ilman lapsia), kirmaamista rannalla (ilman lapsia), ottaa suunnittelematta menolippu hornankuuseen, pukeutua silmiinpistävän erikoiseksi, maata sohvalla aamusta iltaan tekemättä mitään järjellistä, valvoa pari päivää putkeen... Mutta elämänrealiteetit on saaneet minut tavantotiseksi.

Mun äitini (yli 80 v) tunsi yks kerta "pakottavaa tarvetta" hypätä vesilätäkköön samalla tavalla kuin mitä lapset lätäköissä hyppii. Katseli ympärilleen eikä ketään ollut näkyvissä, joten PLÄSH. Ja just sillon oli sen naapuri ilmestynyt talon nurkan takaa :D

Mä olin päättänyt ryhtyä pukeutumaan kuten haluan, kun täytän 50 v. Esikoinen antoi mulle jo pari vuotta sitten luvan alkaa tekemään niin. Kankaita mulla on jo vaikka kuinka paljon, pitäisi vaan ruveta ompelemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24214457:
Mun äitini (yli 80 v) tunsi yks kerta "pakottavaa tarvetta" hypätä vesilätäkköön samalla tavalla kuin mitä lapset lätäköissä hyppii. Katseli ympärilleen eikä ketään ollut näkyvissä, joten PLÄSH. Ja just sillon oli sen naapuri ilmestynyt talon nurkan takaa :D

Mä olin päättänyt ryhtyä pukeutumaan kuten haluan, kun täytän 50 v. Esikoinen antoi mulle jo pari vuotta sitten luvan alkaa tekemään niin. Kankaita mulla on jo vaikka kuinka paljon, pitäisi vaan ruveta ompelemaan.

Lasten kanssa on kiva, kun voi kokeilla kaikkea esim. lätäkköön hyppäämistä "ihan luvan kanssa". Muuten en kyllä kehtaisi kadulla ainakaan.

Mikä tulee olemaan pukeutumistyylisi, kunhan saat ommeltua?

kyl mä vähän hulluttelen, mut ne on semmoisia pieniä juttuja -kuten lätäkköön hyppäämistä ja ajan lasten kanssa turhan päiten rullaportaissa (ja juoksen niitä väärään suuntaan...).

Siivoamisesta ja ruoanlaitosta en niinkään välitä, saati nipota. Tästä johtuu sitten se, etten voi kutsua monia ihmisiä kylään - ne pyörtyisivät jos tietäisivät miten vähän mä siivoan! (ne on niitä täydellisiä naisia, joiden koti kiiltää ja ne ei käytä koskaan eineitä, "leivinuunissa tulee niiiin kätsästi 100 litraa karjalanpaistia kerralla...". Joo, mun mielestä ruoanlaitto ei saa kestää yli 20 min.)

Seuraavaksi kun mull aon lapsetonta ja miehetöntä aikaa (ehkä 10 vuoden päästä) niin mä aion LUKEA jonkun viikon yhtä soittoa, enkä pue päivävaatteita koko viikkonas, enkä tee mitään järkevää. Syön voikkareita ja luen... Pienet on haaveet, eikös?

Yhteistyössä