Keittiönoita
En ole käynyt New Yorkissa, kuopus on. Mutta sillä on vähän erilaiset shoppailuintressit kuin mulla Mä lähden maaliskuussa neljättä kertaa Orlandoon ja aiotaan kyllä viettää aikaa myös Miamissa. Miamissa olen ollut vain kerran ja silloinkin oikeastaan van yhden illan, yhden yön ja yhden aamupäivän. Eli vajaan vuorokauden.Kiitos vastauksesta. Itse olen jo pitkään miettinyt Floridan matkaa ja sitä kannattaisitko lähteä Orlandoon vai Miamiin. Oletko muuten käynyt New Yorkissa? Millaiset on Floridan ostosmahdollisuudet New Yorkiin verrattuna? Varmaan vähäisemmät, mutta onko halvempaa?
Mä olen käynyt Floridassa vuosina 2007, 2008 ja 2010. Maaliskuussa. Alennusmyynnit on silloin menossa ja monenlaista vaatetta ja muuta olen tuonut tuliaisina niin palstalaisille kuin läheisilleniin. Jos tyttöjen juhlamekon saa alle 10 euron, niin mun mielestä se on halpa. En tosin tiedä, mitä juhlamekot maksaa Suomessa, oma tyttöni kun täyttää jo 25 v Mutta siis esim tällaisen sai ( joo, kuva on huono) sai alle kympillä tavaratalosta: