Kuvia palstalaisista!

Status
Viestiketju on suljettu.
Älä huoli, mulla oli eilen kuva ja ainut kommentti jonka sain oli törkeeltä tyypiltä. Tai no sain mä tykkäyksiä. :)

Mä kommentoin mielessäni yleensä kuvia, en niinkään ulkonäköä, sillä musta jokaisessa on jotain kaunista, mut sit häiritsee jos kuvat on epätarkkoja, mutta ei harkiten, outo kuvakulma tms. :D
Sait sä multakin kommentin! Ellen si ollu se törkee tyyppi ;D

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24205121:
Tuota kyselin vielä paikallisilta ja paikalla vuosia asuneilta. Vastausta odottelen. Mutta Orlandossa ihan Millenium Mall tai Florida Mall on paikkoja, joista takuulla löytää vaatteita. Ja sitten oli yksi outlet-ostari...International Driveltä voisin kävellen ( heh, en omista ajokorttia, joten kävelen tarvittaessa myös Jenkeissä) opastaa tänne

Kiitos vastauksesta. Itse olen jo pitkään miettinyt Floridan matkaa ja sitä kannattaisitko lähteä Orlandoon vai Miamiin. Oletko muuten käynyt New Yorkissa? Millaiset on Floridan ostosmahdollisuudet New Yorkiin verrattuna? Varmaan vähäisemmät, mutta onko halvempaa?

Mä en jaksa alkaa kuvia yksitellen kommentoimaan, saisi olla koko ajan täällä väijymässä uusia kuvia ja kommentoimassa. :D Mutta kaikki, ihan jokaikinen tässäkin ketjussa on kaunis.
Ei välttämättä tämänhetkisten kauneuskäsitteiden mukaan, mutta omalla tavalla kauniita kaikki.
Ja kaikista huomasin vielä jotain erityisen kauniita piirteitä tms.

Itse kyllä katselen näitä kuvia lähinnä siksi, että musta on oikeasti mielenkiintoista ja mukavaa tietää minkä näköisten ihmisten kanssa sitä päiviänsä palstalla kuluttaa, en ulkonäköä arvostellen. :)

• Tykkää
Reactions: idunnor
Hra Majuri
Mä en jaksa alkaa kuvia yksitellen kommentoimaan, saisi olla koko ajan täällä väijymässä uusia kuvia ja kommentoimassa. :D Mutta kaikki, ihan jokaikinen tässäkin ketjussa on kaunis.
Ei välttämättä tämänhetkisten kauneuskäsitteiden mukaan, mutta omalla tavalla kauniita kaikki.
Ja kaikista huomasin vielä jotain erityisen kauniita piirteitä tms.

Itse kyllä katselen näitä kuvia lähinnä siksi, että musta on oikeasti mielenkiintoista ja mukavaa tietää minkä näköisten ihmisten kanssa sitä päiviänsä palstalla kuluttaa, en ulkonäköä arvostellen. :)
Notkut siis kaikki päivät palstalla :headwall:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä