hot:heart:
Sait sä multakin kommentin! Ellen si ollu se törkee tyyppi ;DÄlä huoli, mulla oli eilen kuva ja ainut kommentti jonka sain oli törkeeltä tyypiltä. Tai no sain mä tykkäyksiä.
Mä kommentoin mielessäni yleensä kuvia, en niinkään ulkonäköä, sillä musta jokaisessa on jotain kaunista, mut sit häiritsee jos kuvat on epätarkkoja, mutta ei harkiten, outo kuvakulma tms.
Sainko? :ashamed:Sait sä multakin kommentin! Ellen si ollu se törkee tyyppi ;D
Kiitos vastauksesta. Itse olen jo pitkään miettinyt Floridan matkaa ja sitä kannattaisitko lähteä Orlandoon vai Miamiin. Oletko muuten käynyt New Yorkissa? Millaiset on Floridan ostosmahdollisuudet New Yorkiin verrattuna? Varmaan vähäisemmät, mutta onko halvempaa?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24205121:Tuota kyselin vielä paikallisilta ja paikalla vuosia asuneilta. Vastausta odottelen. Mutta Orlandossa ihan Millenium Mall tai Florida Mall on paikkoja, joista takuulla löytää vaatteita. Ja sitten oli yksi outlet-ostari...International Driveltä voisin kävellen ( heh, en omista ajokorttia, joten kävelen tarvittaessa myös Jenkeissä) opastaa tänne
Hyvä.Juu, olen kyllä nähnyt sellaisen
Notkut siis kaikki päivät palstalla :headwall:Mä en jaksa alkaa kuvia yksitellen kommentoimaan, saisi olla koko ajan täällä väijymässä uusia kuvia ja kommentoimassa. Mutta kaikki, ihan jokaikinen tässäkin ketjussa on kaunis.
Ei välttämättä tämänhetkisten kauneuskäsitteiden mukaan, mutta omalla tavalla kauniita kaikki.
Ja kaikista huomasin vielä jotain erityisen kauniita piirteitä tms.
Itse kyllä katselen näitä kuvia lähinnä siksi, että musta on oikeasti mielenkiintoista ja mukavaa tietää minkä näköisten ihmisten kanssa sitä päiviänsä palstalla kuluttaa, en ulkonäköä arvostellen.
kaunis on. ihan ulkomaalaisen näköinen
Niin notkun, ja yöt myös.Notkut siis kaikki päivät palstalla :headwall:
Hyvä ihoOot todella kaunis .
:headwall:Niin notkun, ja yöt myös.
Sulla on ystävällinen katse .[/URL][/IMG]
Tänään otettu
Yritähän uudelleen.[/URL][/IMG]
Tänään otettu
söpis , ja kovin oot nuoren näköinen, olen mielestäni nähnyt sun kuvasi aiemminkin mutta ei muistikuvaa miten vanha olet, jos oot sitä sanonutkaan[/URL][/IMG]
Tänään otettu
Kiitti ja täytän ens kuussa 27söpis , ja kovin oot nuoren näköinen, olen mielestäni nähnyt sun kuvasi aiemminkin mutta ei muistikuvaa miten vanha olet, jos oot sitä sanonutkaan
kerkesin just nähdä, eilen oli kai sama kuva mustavalkoisena, tästä tykkäsin enemmän...vaikka sulla onkin kissanaisen silmämeikki vaikutat vähän ujolta kuvassasi
no nuorihan sä sitten oletkinKiiti ja täytän ens kuussa 27
Ei ollut sama kuva.kerkesin just nähdä, eilen oli kai sama kuva mustavalkoisena, tästä tykkäsin enemmän...vaikka sulla onkin kissanaisen silmämeikki vaikutat vähän ujolta kuvassasi
tumma kaunis nainen, vähän ulkomaalaisen näköinen
En kyl ollu mie Koko viikko oltu täällä kotipuolessa Keski-SuomessaCandleLight ! Näin tällä viikolla ihan sun näköisesi naisen kauppakeskus Myyrmannissa, olitko sä siellä?