Kuvia palstalaisista!

Status
Viestiketju on suljettu.
Huhhuh, oliko edes hieman tylysti sanottu?
niin no mä olen kyllä enemmänkin läski jättiläinen kun en siitä lyhimmästä päästä ole...
ja mun on todella vaikea löytää istuvia vaatteita, ehkä niitä sieltä Floridasta löytyisi.
Mun yläosa on selkeästi pienempi kuin alaosa, kun ostaa mekon joka on ok lanteilta, pitää pienentää yläosaa, mulla pienet luisut hartiat, enkä omaa mitään parvekemaisia ulokkeita rintamuksen kohdalla. Sellaisia housuja ei ole vielä tehtykään jotka istuisivat mun päälläni hyvin...aina housunkaulukseen jää tyhjää tilaa, reisiin jää pussit lököttämään ja säärien ympärillä lahkeet liehuu kuin liput konsanaan

Mun meikit on kuvan ottohetkellä hikoiltu jo pois ;).

Tässä kuvassa ei myöskään näyttäisi olevan juurikaan meikkiä:

Tää on tosi kiva kuva susta Rieputarallaa :)

Voisin itsekin laittaa (kylläkin täysin) meikittömän kuvan, on pari vuotta ja aika monta kiloa sitten otettu kuva ;) Oon just herännyt, kuten silmistä ja hiuksista huomaa ja kaikenlisäksi olen ottanut kuvan ihan itse :D

• Tykkää
Reactions: Wicked Mary
Keittiönoita
Missä päin Floridaa on parhaimmat ostosmahdollisuudet?
Tuota kyselin vielä paikallisilta ja paikalla vuosia asuneilta. Vastausta odottelen. Mutta Orlandossa ihan Millenium Mall tai Florida Mall on paikkoja, joista takuulla löytää vaatteita. Ja sitten oli yksi outlet-ostari...International Driveltä voisin kävellen ( heh, en omista ajokorttia, joten kävelen tarvittaessa myös Jenkeissä) opastaa tänne

Beep
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;24203471:
nyt vasta huomaa, että tosiaan on jonkinlainen sisäpiiri..! :O
tietyt henkilöt kehuvat toistensa pärstäkertomia, muiden kuvat jätetään täysin huomiotta. tiedän kyllä, etten ole kaunis mutta kun kerrankin päätin tälläiseen osallistua, niin olisin kyllä jonkinlaista kommenttia toivonut ...
Älä huoli, mulla oli eilen kuva ja ainut kommentti jonka sain oli törkeeltä tyypiltä. Tai no sain mä tykkäyksiä. :)

Mä kommentoin mielessäni yleensä kuvia, en niinkään ulkonäköä, sillä musta jokaisessa on jotain kaunista, mut sit häiritsee jos kuvat on epätarkkoja, mutta ei harkiten, outo kuvakulma tms. :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä