nyt on kyllä pakko ihan sanallisesti kommentoida, kun tuota kuvaasi klikkasi isommaksi...olet ihan mahottoman nätti, kyllä PRKLE on niin !Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE;24204081:
nyt on kyllä pakko ihan sanallisesti kommentoida, kun tuota kuvaasi klikkasi isommaksi...olet ihan mahottoman nätti, kyllä PRKLE on niin !Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE;24204081:
Huhhuh, oliko edes hieman tylysti sanottu?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24202944:Sun pitäisi lähteä shoppailureissulle Floridaan. Sieltä löytyy istuvia vaatteita jopa läskeille kääpiöille.
niin no mä olen kyllä enemmänkin läski jättiläinen kun en siitä lyhimmästä päästä ole...Huhhuh, oliko edes hieman tylysti sanottu?
joo veti kyllä minutkin sanattomaksi!Huhhuh, oliko edes hieman tylysti sanottu?
Höh, Keittishän tarkoitti ilmiselvästi sitä, että kun sieltä löytyy vaatteita JOPA läskille kääpiölle (jolla viittasi itseensä, väitteen todenperäisyyteen en ota kantaa), niin löytyy minkä tahansa malliselle kropalle.joo veti kyllä minutkin sanattomaksi!
Tää on tosi kiva kuva susta Rieputarallaa
Sä et kyllä meikkiä tarviikkaan kun olet kaunis ilmankin
Heh, no kiitos Aika väritön, harmaa hiirulainen, omasta mielestäni. Ripsarilla ja kulmakynällä saa edes jotain ilmettä, ehkä...Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24204275:Sä et kyllä meikkiä tarviikkaan kun olet kaunis ilmankin
Sä olet oikein sellainen Suomi neito .Heh, no kiitos Aika väritön, harmaa hiirulainen, omasta mielestäni. Ripsarilla ja kulmakynällä saa edes jotain ilmettä, ehkä...
Oot sie tiältä (= tuolta) päin?Laitetaan vielä yksi kuva, aiemmin oli tästä käsitelty versio
Kyllä se vaan hoikkuus on kaunista.Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24203515:
Tähän ei ikinä enää paluuta!
Mielummin sitten eilen kuolleen näköinen olen
Tässä tältä päivältä
Aijaa.com - 8325544.jpg
Siis mä luulin että näiden ketjujen tarkoitus on nähdä minkälaisten ihmisten kanssa täällä juttelee, mutta ilmeisesti sitten onkin tarkoitus kerjätä kommentteja? :OSiksi tämä kommentoimattomuus tuntuukin aika oudolta. Mutta toisaalta, mä en ole koskaan oikein kuulunut siihen sisäpiiriin. Oon liian ärsyttävä vissiin.
oonhan mieOot sie tiältä (= tuolta) päin?
Miulle tuli mieleen eräopas. Mie oon alempaa.oonhan mie
No näinhän se menee, kun tahallaan väärin ymmärretään.Alkuperäinen kirjoittaja Häh;24204609:Siis mä luulin että näiden ketjujen tarkoitus on nähdä minkälaisten ihmisten kanssa täällä juttelee, mutta ilmeisesti sitten onkin tarkoitus kerjätä kommentteja? :O
En ole lähellekään, en kovin usein tee tuollaisia retkiä. Pidän itseäni nörttinäMiulle tuli mieleen eräopas. Mie oon alempaa.
Oot todella kaunis .Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE;24204081:
Kai sie oot joskus nähny eräoppaan?En ole lähellekään, en kovin usein tee tuollaisia retkiä. Pidän itseäni nörttinä
Tuota kyselin vielä paikallisilta ja paikalla vuosia asuneilta. Vastausta odottelen. Mutta Orlandossa ihan Millenium Mall tai Florida Mall on paikkoja, joista takuulla löytää vaatteita. Ja sitten oli yksi outlet-ostari...International Driveltä voisin kävellen ( heh, en omista ajokorttia, joten kävelen tarvittaessa myös Jenkeissä) opastaa tänneMissä päin Floridaa on parhaimmat ostosmahdollisuudet?
Juu, olen kyllä nähnyt sellaisenKai sie oot joskus nähny eräoppaan?
Nörttiinhän tuo nikkisikin viittaa.
Älä huoli, mulla oli eilen kuva ja ainut kommentti jonka sain oli törkeeltä tyypiltä. Tai no sain mä tykkäyksiä.Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;24203471:nyt vasta huomaa, että tosiaan on jonkinlainen sisäpiiri..! :O
tietyt henkilöt kehuvat toistensa pärstäkertomia, muiden kuvat jätetään täysin huomiotta. tiedän kyllä, etten ole kaunis mutta kun kerrankin päätin tälläiseen osallistua, niin olisin kyllä jonkinlaista kommenttia toivonut ...