Olen järjettömän ihastunut varattuun mieheen

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Kysäse reippaasti
Mitä jos kysyisit suoraan sen tyttöystävältä, että joko se ois saanu tarpeekseen? :D
Sit kaikilla olis hyvä mieli - hän pääsis eroon käytetystä tavarasta, jonka sinä voisit hyvällä omallatunnolla ottaa hoiviisi.

Kellä on hyvä olla jos on rakastunut varattuun, jota ei voi saada? Tuskin ainakaan rakastuneella. Energiaa menee valtavasti. Voihan noita fraaseja vedellä sieltä täältä ja piiloutua vaikka niiden totuuksien taakse, mutta todellisuus on muuta. Ei kannata ihmisen olla niin heikko. Se moraali, se moraali
Nyt olikin kyse ap:n onnellisuudesta, ei sinun ;) Todellista totta tää tuntuu olevan. Meitä naisia siis on, jotka ihastuvat varattuihin. Iik.. :D

?
Oletko ap miettinyt, että kun ja jos aloitatte suhteen miehen kanssa,kun hän on edellisen naisensa sinun takia jättänyt. Niin eikö sinun mieleesi hiivi epäilys, että josko mies jo uutta naista pyörittää toisaalla... ja kohta sinä olet se ex.
Sori, mutta olen näissä asioissa aika pessimisti!!

"aloittaja"
Oletko ap miettinyt, että kun ja jos aloitatte suhteen miehen kanssa,kun hän on edellisen naisensa sinun takia jättänyt. Niin eikö sinun mieleesi hiivi epäilys, että josko mies jo uutta naista pyörittää toisaalla... ja kohta sinä olet se ex.
Sori, mutta olen näissä asioissa aika pessimisti!!
Sen verran realisti mäkin olen, että on tuokin kyllä mielessä käynyt. Mutta ei se pelaa joka pelkää... Kai se pitäis vaan katsoa, miten homma toimii.

"vieras"
itselläni on erittäin lämmin suhde naimisissa olevaan mieheen ja itsekkin olen naimisissa tahollani. Olemme asiasta puhuneet ja päätimme olla ystäviä. Koskaan emme ole sen pidemmälle menneet, toki halattu on jos toisella on ollut vaikeaa. Tunteitaan voi hallita jos haluaa.

"aha"
Mä en kyllä koe olevani mikään psyko, vaikka pystynkin kontrolloimaan sitä, etten varattujen kanssa mihinkään juttuihin rupea. Luoja tietää, että tilaisuuksia olisi ollut. Mä aion pysyä vastakin tällä tiellä, jos siis joskus tulen nykyisestäni eroamaan. Tähän mennessä olemme pitäneet yhtä 15 vuotta, mutta eihän sitä koskaan tiedä, mitä elämässä tapahtuu. Tosin sen verran tiedän itsestäni (ikää 34v), etten koskaan petä ketään, enkä rupea mihinkään varattujen kanssa.

jaahas
[QUOTE="aha";24202486]Mä en kyllä koe olevani mikään psyko, vaikka pystynkin kontrolloimaan sitä, etten varattujen kanssa mihinkään juttuihin rupea. Luoja tietää, että tilaisuuksia olisi ollut. Mä aion pysyä vastakin tällä tiellä, jos siis joskus tulen nykyisestäni eroamaan. Tähän mennessä olemme pitäneet yhtä 15 vuotta, mutta eihän sitä koskaan tiedä, mitä elämässä tapahtuu. Tosin sen verran tiedän itsestäni (ikää 34v), etten koskaan petä ketään, enkä rupea mihinkään varattujen kanssa.[/QUOTE]

Kaikki ne jotka hyppii jokaisen halunsa perässä haukkuvat niitä psykoiksi, jotka osaavat käyttää tervettä järkeä

lol
Kaikki ne jotka hyppii jokaisen halunsa perässä haukkuvat niitä psykoiksi, jotka osaavat käyttää tervettä järkeä
Tiesittekö että on eri asia tuntea jotain kuin alkaa toteuttaa tunteitaan? Esim. sille ei ehkä voi mitään jos ihastuu johonkuhun mutta käyttäytymiselleen voi, ei ole pakko mennä iskemään toista.
Vrt. jos suuttuu jollekin ja tekee mieli tappaa se (kuten joku aiemmin ketjussa kirjoitti) niin ehkä tunteelle ei voi mitään mutta voi olla tappamatta tätä ihmistä eli kontrolloida käytöstään.

juujuu
[QUOTE="aloittaja";24202676]Enhän mäkään ole sanonut, että seksiä olisin tuon varatun miehen kanssa harrastanut. Teet nyt ihan itse noita päätelmiä.[/QUOTE]

Mutta jos mies tulis nyt ehdottamaan sitä sulle niin jalat leviäis heti?

juujuu
[QUOTE="diu";24202698]Hyi mikä perverssi sä olet, mene muualle utelemaan toisten seksin harrastamisista!! :O Oikeesti mikä sairas ihminen...[/QUOTE]

Käytkö sä suihkussa ennen seksiä vai vasta seksin jälkeen?

Varatut miehet voi olla ihan kivaa "ajankulua" jos pystyt itsesi kanssa elämään tuollaisessa tilanteessa mutta tuskin kannattaa kovin vakavia ajatella... Kerran kun pettää niin pettänee jatkossakin.

"aloittaja"
Varatut miehet voi olla ihan kivaa "ajankulua" jos pystyt itsesi kanssa elämään tuollaisessa tilanteessa mutta tuskin kannattaa kovin vakavia ajatella... Kerran kun pettää niin pettänee jatkossakin.
En hae tästä miehestä mitään ajankulua! Tällaisessa tilanteessa en hänen kanssaan mihinkään suhteeseen alkaisi. Miksikään toiseksi naiseksi en rupea.

[QUOTE="aloittaja";24202912]En hae tästä miehestä mitään ajankulua! Tällaisessa tilanteessa en hänen kanssaan mihinkään suhteeseen alkaisi. Miksikään toiseksi naiseksi en rupea.[/QUOTE]

Niin, no mä en ainakaan haluaisi olla vakavasti ihmisen kanssa joka käyttäytyy toisia (nykyistään) kohtaan noin kurjasti. Ei todennäköisesti kovin luotettava tyyppi muutenkaan.

joku vain
[QUOTE="vieras";24201763]En saa nukuttua enkä syötyä, ajattelen vaan tätä miestä ihan koko ajan. Varattu on, mutta yhden päivän olen hänen kanssa saanut viettää, ja oli aivan täydellistä.

Voiko tässä muuta tehdä kuin odottaa vaan ja toivoa parasta?[/QUOTE]

<- Ovatko kauankin olleet yhdessä? Meinaan vaan ettet mun miestä tarkota ku kaikki täsmää, tosin me ei seurustella vaan ollaan KIHLOISSA. =

täällä
[QUOTE="vieras";24202381]itselläni on erittäin lämmin suhde naimisissa olevaan mieheen ja itsekkin olen naimisissa tahollani. Olemme asiasta puhuneet ja päätimme olla ystäviä. Koskaan emme ole sen pidemmälle menneet, toki halattu on jos toisella on ollut vaikeaa. Tunteitaan voi hallita jos haluaa.[/QUOTE]

Näinpä. Mutta moni haluaa vaan olla itsekäs ja haluta välttämättä sellaista mikä on toisen omaa.

"vieras"
Kukaan joka ei ole kokenut petetyksi tulemista ei voi tajuta miltä se tuntuu.
Joten neuvoisin miettimään tarkasti lähteäkkö varatun matkaan. Siinä sattuu usein liian moneen ihmiseen ja monesti myös lapset ovat kärsijöitä

ei muuta kl
[QUOTE="aloittaja";24201824]Tuskinpa vaan olin minä. Tarkennetaan siis sen verran, että tuo mun ihastus ei ole naimisissa, ei asu tyttöystävänsä kanssa eikä heillä ole lapsia... Mutta seurustelee siis kuitenkin.[/QUOTE]

Heh! No anna palaa sitten vain!

Yhteistyössä