Olen järjettömän ihastunut varattuun mieheen

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
En saa nukuttua enkä syötyä, ajattelen vaan tätä miestä ihan koko ajan. Varattu on, mutta yhden päivän olen hänen kanssa saanut viettää, ja oli aivan täydellistä.

Voiko tässä muuta tehdä kuin odottaa vaan ja toivoa parasta?

"aloittaja"
[QUOTE="vieras";24201792]mahdoitko se olla sinä joka ihastu mun mieheen ja ero tuli enkä tiiä ovatko nyt yhessä[/QUOTE]

Tuskinpa vaan olin minä. Tarkennetaan siis sen verran, että tuo mun ihastus ei ole naimisissa, ei asu tyttöystävänsä kanssa eikä heillä ole lapsia... Mutta seurustelee siis kuitenkin.

"vieras"
[QUOTE="aloittaja";24201824]Tuskinpa vaan olin minä. Tarkennetaan siis sen verran, että tuo mun ihastus ei ole naimisissa, ei asu tyttöystävänsä kanssa eikä heillä ole lapsia... Mutta seurustelee siis kuitenkin.[/QUOTE]

ei meilläkään ollu lapsia eikä oltu naimisissa,yhessä kyllä asuttiin.älä sekannu mieheen paitsi sit jos eroavat,tää on yhtä helvettiä kun mies saatto vaihtaa mut lennossa toiseen ja mä olen ihan rikki sen takia.

Kato sitten, ettet ole kiinnostunut miehestä vain siksi että on varattu.
Itse olin todella ihastunut varattuun mieheen ja kun tämä viimein erosi naisestaan, niin kiinnostus lopahti :D Olin siis kiinnostunut vain siksi että oli varattu ja se toi jännitystä elämään :ashamed:

"aloittaja"
Alkuperäinen kirjoittaja Sydän;24201847:
Kato sitten, ettet ole kiinnostunut miehestä vain siksi että on varattu.
Itse olin todella ihastunut varattuun mieheen ja kun tämä viimein erosi naisestaan, niin kiinnostus lopahti :D Olin siis kiinnostunut vain siksi että oli varattu ja se toi jännitystä elämään :ashamed:
En usko että on siitä kysymys, toi mies on vaan oikeesti ihan mun sielunkumppani...

"vieras"
[QUOTE="aloittaja";24201886]En usko että on siitä kysymys, toi mies on vaan oikeesti ihan mun sielunkumppani...[/QUOTE]

Hahah, toltahan se tuntuu joka kerta kun ihastuu! :D

Niin minäkin luulin :D Se oli maailman ihanin ja huomaavaisin mies. Voitiin jutella kaikesta ja koska vaan. Sit se vaan muuttui..
Eihän se "sinun" miehesi samanlainen välttämättä ole, mut aina kannattaa miettiä ennen ku lähtee toisten suhdetta rikkomaan (vaikka ei sitä yksin rikkomaan pystykään) :)

"aloittaja"
[QUOTE="vieras";24201897]Hahah, toltahan se tuntuu joka kerta kun ihastuu! :D[/QUOTE]

Musta ei kyllä ole koskaan ennen tuntunut tältä, ja olen kuitenkin ihan avoliitossakin asunut - ikinä ei vaan ole ollut tällasta fiilistä yhdestäkään miehestä, vaikka kivoja miehiä onkin ollut.

"aloittaja"
Alkuperäinen kirjoittaja Sydän;24201903:
Niin minäkin luulin :D Se oli maailman ihanin ja huomaavaisin mies. Voitiin jutella kaikesta ja koska vaan. Sit se vaan muuttui..
Eihän se "sinun" miehesi samanlainen välttämättä ole, mut aina kannattaa miettiä ennen ku lähtee toisten suhdetta rikkomaan (vaikka ei sitä yksin rikkomaan pystykään) :)
Joo, en mä sitä rikkomaan lähde, ei kai tässä oikeen oo muuta vaihtoehtoa kuin odotella vaan ja katsoa, päättyykö tuo suhde jossain vaiheessa muista syistä...

dggdg
No voithan tietysti hienovaraisesti vihjata miehelle että olet kiinnostunut. Mutta siis sillai nätisti, älä mene tyrkylle tai ala jahtaamaan. Jos hän sitten on myös niin eiköhän hän jätä naisensa. Sitä vaan sattuu että ihmiset seurustelee väärän tyypin kanssa ja sitten jättävät tämän kun löytävät 'Sen oikean'. Mutta jos tosiaan hänelläkin sattuu olemaan tunteita sua kohtaan niin ei ole kuitenkaan fiksua tehdä mitään ennen kuin mies on jättänyt edellisen.

Ei kukaan ulkopuolinen voi toisten suhdetta rikkoa, sen voivat tehdä vain suhteessa olevat. Eli et kyllä syyllisty mihinkään vaikka mies jättäisi nykyisensä.

"Netta"
Ei tunteilleen mitään mahda, mutta omalle käyttäytymiselle voi. Tässähän on kysymys nimenomaan ap:n moraalista. Voit joko nauttia ihastuksen tunteesta menemättä sen pidemmälle, tai rikkoa yleistä moraalikäsitystä ja lähteä jahtaamaan varattua miestä.

:)
Mulla ihan sama juttu.. tosin asuvat yhdessä, pitkä suhde takana. Huoh tätä. Tosin taisin jo ryssiä koko jutun omalla käytökselläni, ehkä hyvä niin meille kaikille... Olen nyt päättänyt etten ota enää yhteyttä, jos mies ottaa, niin sitten se on menoa taas...olen heikko. :(

"vieras"
[QUOTE="jaaha";24201971]Vanha fraasi.. " Mun tekee mieli tappaa toi kusipää.." - menee ja tappaa-

Ei pidä olla niin naruista vedettävä vaan tietoisesti muuttaa tunteitaan ja kyllä niille vaan jotain voi[/QUOTE]

Olen samaa mieltä.

voi paska sentään
Mulla ihan sama juttu.. tosin asuvat yhdessä, pitkä suhde takana. Huoh tätä. Tosin taisin jo ryssiä koko jutun omalla käytökselläni, ehkä hyvä niin meille kaikille... Olen nyt päättänyt etten ota enää yhteyttä, jos mies ottaa, niin sitten se on menoa taas...olen heikko. :(
voi paska millasia ihmisiä maa päällään kantaa. Toivottavasti elämä potkii persiille sua samalla tavalla joskus, eli joku on niin kamalan rakastunut sun miehees että ei vaan voi sille mitään että se on saatava.. voi helkkari sentään!

"vieras"
[QUOTE="vieras";24201763]En saa nukuttua enkä syötyä, ajattelen vaan tätä miestä ihan koko ajan. Varattu on, mutta yhden päivän olen hänen kanssa saanut viettää, ja oli aivan täydellistä.

Voiko tässä muuta tehdä kuin odottaa vaan ja toivoa parasta?[/QUOTE]

No odota sitten jos pidat itseasi niin halpa-arvoisena, etta petturimieskin kelpaa.

[QUOTE="jaaha";24201971]Vanha fraasi.. " Mun tekee mieli tappaa toi kusipää.." - menee ja tappaa-

Ei pidä olla niin naruista vedettävä vaan tietoisesti muuttaa tunteitaan ja kyllä niille vaan jotain voi[/QUOTE]

Juu onnistuu psykoille sun muille

"aloittaja"
[QUOTE="vieras";24202022]No odota sitten jos pidat itseasi niin halpa-arvoisena, etta petturimieskin kelpaa.[/QUOTE]

Järkevästi toki voisi ajatella tuoltakin kantilta, mutta meillä oli vaan niin mielettömän upeaa yhdessä, että siinä tuntui olevan jotain suurempaa. Haukkukaa vaan naiiviksi, mutta jatkan edelleen tota sielunkumppani-löpinää. ;) Eli kyllä tuon miehen kelpuuttaisin ihan milloin vain.

"hmm"
[QUOTE="aloittaja";24202153]Järkevästi toki voisi ajatella tuoltakin kantilta, mutta meillä oli vaan niin mielettömän upeaa yhdessä, että siinä tuntui olevan jotain suurempaa. Haukkukaa vaan naiiviksi, mutta jatkan edelleen tota sielunkumppani-löpinää. ;) Eli kyllä tuon miehen kelpuuttaisin ihan milloin vain.[/QUOTE]

Olet varmaan aika nuori vielä? Itse uskoin aikoinaan noin, ja oli jopa tällasia "jalat alta" -tyyppejä.. Elämää suurempaa mitä ei kenenkään muun kanssa voi olla. Mutta enää en usko, koska se alkuhuuma katosi yhtä nopeasti kun tulikin.

Oliko se sielunkumppanuutta vai pelkkää himoa? Ja jos se olisi elämää suurempaa - miksi se ei tapahtuisi luonostaan? Ja toki voi tapahtua, mutta ei siinä silloin tartte ainakaan toisten väliin mennä

"aloittaja"
[QUOTE="hmm";24202178]Olet varmaan aika nuori vielä? Itse uskoin aikoinaan noin, ja oli jopa tällasia "jalat alta" -tyyppejä.. Elämää suurempaa mitä ei kenenkään muun kanssa voi olla. Mutta enää en usko, koska se alkuhuuma katosi yhtä nopeasti kun tulikin.

Oliko se sielunkumppanuutta vai pelkkää himoa? Ja jos se olisi elämää suurempaa - miksi se ei tapahtuisi luonostaan? Ja toki voi tapahtua, mutta ei siinä silloin tartte ainakaan toisten väliin mennä[/QUOTE]

Nuori olen kyllä. Tämä on eka "jalat alta" -tyyppi, jonka kohtaan, siksi kai olen näin sekaisin. Ennemmin olen tutustunut miehiin hitaammin. Tää tyyppi aiheutti mussa ihan salamarakastumisen. Sielunkumppanuutta vai himoa - paha sanoa - ehkä molempia?

Alkuhuuman kestävyydestä en tiedä, se pitäisi päästä itse kokemaan, kantaisiko se pitemmälle... Sekaisin olen, tiedän sen itsekin :)

Vanha fraasi mut hyväksi koettu niin miksi sitä ei käyttäisi? :) Kuka tässä on sanonut, että olisi naruista vedettävänä? Vaikka tuntee jotain niin ei se sitä tarkoita.. Kokeile vaikka, voi tehdä ihmeitä :) Miksi muuttaa tunteitaan jos on hyvä olla? Ja eipä niitä kyllä ihan noin vain voi muuttaakaan.. Toinen fraasi ihan sinun iloksi; aika tekee tehtävänsä.

"vieras"
Kyl mäkin välillä ihastun oikein palvasti. Mut yhtä nopeasti ne tunteet kyl kuluukin pois. Ihastuminen on pelkkää fantasiaa ja harvoin yhteneväinen todellisuuden kanssa.

jaahas
Vanha fraasi mut hyväksi koettu niin miksi sitä ei käyttäisi? :) Kuka tässä on sanonut, että olisi naruista vedettävänä? Vaikka tuntee jotain niin ei se sitä tarkoita.. Kokeile vaikka, voi tehdä ihmeitä :) Miksi muuttaa tunteitaan jos on hyvä olla? Ja eipä niitä kyllä ihan noin vain voi muuttaakaan.. Toinen fraasi ihan sinun iloksi; aika tekee tehtävänsä.
Kellä on hyvä olla jos on rakastunut varattuun, jota ei voi saada? Tuskin ainakaan rakastuneella. Energiaa menee valtavasti. Voihan noita fraaseja vedellä sieltä täältä ja piiloutua vaikka niiden totuuksien taakse, mutta todellisuus on muuta. Ei kannata ihmisen olla niin heikko. Se moraali, se moraali

Yhteistyössä