Kuka odottaa perjantaita ja saavansa Rammsteinin konserttiin liput?

"rtee"
Kyl mä luulen et sinne Lindemannin ja Kruspen + kumppaneiden kenkärajaan on tunkua ihan kiitettävästi :saint: En tiiä sit miten oli viime vuonna.
Varmasti on tunkua, mutta ne on loppujen lopuksi aika vähissä ne ihmiset, jotka jaksaa kauan jonottaa. Olen päässyt eturiviin tai sen tuntumaan varmaan noin 7 keikalla kun olen mennyt paikalle joko tuntia ennen kuin ovet avataan tai juuri silloin kun ovet avataan. Sekin kyllä vaikuttaa, että olen suosiolla mennyt aina sivuun, kaikki haluaa aina lavan keskelle laulajan kohdalle.

"vieras"
Kaikki Saksan keikat myytiin loppuun päivän aikana.
Ja mulla on Helsingin keikalle lippu!! Sain lipun viimeksikin jolloin liput myytiin loppuun kuudessa minuutissa. Molemmat liput normaalihinnalla eikä trokareilta ostettuna.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Rammstein onkin mulla seuraavana tähtäimessä, mikäli joskus vielä johki menen. :D

Oli luojan lykky ymsyms. että pääsin Prodigya kattomaan perjantaina. Prodigy on vaan niiin maailman paras ikinä! Mutta Rammstein tulee kyllä ehdottomasti seuraavana. Ihqudaa! :p Richard Kruspe on ihqu!

[video=youtube;YiRxEs2xG58]http://www.youtube.com/watch?v=YiRxEs2xG58[/video]

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Khimaira
Kerpeles, kylläpä ootte aina nopeita ja kerkeette :D

Pitäisköhän meidän muuten jatkossa pitäytyä linkittämään biisi viikossa tjt? Ei taida muuten tuubissa riittää biisit :whistle:

Khimaira
Totta TrueBlood :saint:

Mä laitan kanssa kyllä nyt perjantaille jotain, en ikinä kerkee muuten :O:saint:
Vähän vanhempaa matskua- tätä ei sit kannata katsoa perheen pienimpien kanssa :vampire:

[video=youtube;uxO_tWyeFWs]http://www.youtube.com/watch?v=uxO_tWyeFWs[/video]

"jeah"
Me saatiin mun teinitytön kanssa liput firmasta, joka järjestää keikkamatkoja. Kenttäliput ja kuljetus, tosi hieno juttu. Mä tykkään nimenomaan kenttäpaikoista. Tyttö oli onnesta soikeena, kun kerroin, että onnistuin saamaan liput, vaikka Lippupisteestä ei onnistanut. Halvemmaksikin tulee, kun ei tarvi erikseen junamatkoja maksaa. Vaikka just nyt tuntuu vaikealta orientoitua Rammsteinin keikalle, kun olen vielä niin fiiliksissä System of a Downin keikasta. Mutta kyllähän Lidemanninkin näkeminen on ollut mulla aina haaveena, ja tykkäänhän mä ihan älyttömästi bändistäkin. Enää pitää saada vapaata töistä keikkapäivälle. Se onkin vaikeampi juttu.

Me on nyt viikko odotettu, että miehen veli vaimonsa kanssa sais päätettyä, lähtevätkö keikalle, kun heitä varten nuo liput varattiin. Tänään saivat vihdoin ilmotettua, että eivät tuu, kun on niin kalliit liput (ei kyllä heidän tuloille, mutta...) no, laitoin 3 kaverilla facebookissa viestiä, että ois kaks lippua vapaana, 2 minuutin päästä lipuille oli jo 5 ottajaa :whistle: Nyt on sit varallatulijoitakin, jos joku alkaa taas hannaamaan :)

Nyt muuten noi vip-liputkin myyty loppuun, alkuviikosta vielä näytti olevan myynnissä.

Yhteistyössä