Mitähän sitä tekisi hotellin suhteen?

Eka hotelli lähellä keskustaa, samassa kiinteistössä on kauppakeskus ja metroasema. Huone on perushuone. Toka hotelli on sivummalla, mutta ei kuitenkaan poskettoman kaukana, huone parempi (mm. ilmainen netti ja pääsy club loungeen). Halvempi kun eka hotelli. Molempiin varauksiin kuuluu aamiainen ja hotellien avostelut ovat samaa tasoa. Ekassa hotellissa on vajaa 600 huonetta, tokassa noin 400.

"vieras"
Riippuu siitä mikä on hotellissaolon tarkoitus, montako yötä ja mikä kaupunki ja kuinka sieltä kauempaa voi kulkea. Jos olisin viikon lomareissulla, netti olisi täysin turha ja oikeastaan miinus, jos taas läpikulkumatkalla jatkamassa eteenpäin, olisi netti hyödyllinen, jos ollaan ulkomailla.

Nuo hotellit on Münchenissä 4 yöksi. Hintaeroa noilla on reilu 70 €.

Mäkin tykkäisin pienemmistä hotelleista, mutta näillä joudutaan nyt menemään hinta/laatu -suhteen takia. Mulle on myös tärkeää että hotellin hintaan kuuluu aamiainen mikä ei ole itsestäänselvyys Münchenissä.

Viimeksi muokattu:
..
Eka, jos hintaero ei kuitenkaan ole yli 20€/vrk. Kulkemisen helppous ratkaisee, varsinkin jos mukana on lapsia. Kumpikin hotelli on persoonattoman suuri. Club Lounget harvoin on kovin kummoisia.

Me oltiin Munchenissa hotellissa, jossa aamupala ei kuulunut hintaan. Löydettiin sitten kuitenkin ihana pieni hotelli melkein naapurista, jossa käytiin aamiaisella joka aamu. Oman hotellin aamiainen olisi maksanut 18 euroa, tuolla 8 euroa ja aivan mahtava oli buffet. Ei harmittanut ollenkaan.

Me oltiin Munchenissa hotellissa, jossa aamupala ei kuulunut hintaan. Löydettiin sitten kuitenkin ihana pieni hotelli melkein naapurista, jossa käytiin aamiaisella joka aamu. Oman hotellin aamiainen olisi maksanut 18 euroa, tuolla 8 euroa ja aivan mahtava oli buffet. Ei harmittanut ollenkaan.
Joo, noi aamiaiset on kalliita, sen takia mä haluankin että se kuuluu hintaan. Jos me käytäisiin syömässä 8 € aamiaiset jossain muualla niin 8 * 4 * 3 on 96 € hotelliöiden päälle. Mulle hotelliaamiainen on tosi(!) tärkeä(!). Se on valehtelematta yksi loman kohokohdista mennä valmiiseen pöytään ja vaan nauttia (klassisen musiikin soidessa taustalla).

"nuppi"
googleta hotellit. mitä mieltä muut olleet. jos toinen etäämpänä ja joutuu julkisilla kulkemaan, tee arvio paljonko siihen menee rahaa.
varasin juuri itse bremenistä hotellin, jossa paikallisliikennekortti kuuluu hintaan ja raitsikka menee vierestä.

Mä vaihdoin hotellin tohon tokaan. Pienempi hotelli, halvempi ja ehkä tossa paremmassa huoneessa tulee hemmotellumpi fiilis :) Vaakakupissa painoi myös se että hotellin uima-altaalta on näkymät alpeille. Reilu viikko täytyy vielä odottaa aamupulikointeja :D

Yhteistyössä